سبک زندگی امروزی باعث شده تا خیلی‌ها از اندام خود ناراضی باشند و به دنبال روشی آسان برای لاغری باشند. نشستن زیاد پشت کامپیوتر، تحرک کم، نداشتن وقت برای ورزش و غذاهای امروزی همگی از عوامل چاقی می‌باشند. این‌ها همگی باعث ایجاد چربی انباشته به خصوص در شکم می‌شوند و هر کسی که با این قضیه درگیر است، دلش می‌خواهد هر طوری شده از شر این چربی‌ها خلاص شود. حتی خیلی از افراد به جراحی‌های تهاجمی روی می‌آورند که به نظر من تا چاقی فرد برای سلامتش خطرساز نشود، جراحی توصیه نمی‌شود. یکی از روش‌های کاربردی برای لاغری با لیزر فرکشنال RF می‌باشد. روشی بی‌خطر و ایمن که باعث لاغری بی‌دردسر و راحت می‌شود. چیزی که همه این روزها به دنبالش می‌باشند. در این مقاله در سایت کلینیک زیبایی دکتر مطلبی به بررسی روش کاربردی لاغری موضعی با دستگاه RF پرداخته‌ایم. اگر قصد استفاده از روش لاغری با لیزر فرکشنال را دارید اطلاعات مورد نیازتان را می‌توانید در این مقاله پیدا کنید. با ما همراه باشید.

[lwptoc min=”2″ depth=”3″ numeration=”none” title=”فهرست مطالب محتوایی که مطالعه میفرمائید” toggle=”1″ labelShow=”نمایش فهرست” labelHide=”بستن فهرست” hideItems=”0″ width=”75%” float=”none” titleFontSize=”100%” colorScheme=”light” wrapNoindex=”1″ useNofollow=”1″]

لاغری با لیزر فرکشنال RF

استفاده از روش لاغری با لیزر فرکشنال RF با گرم کردن سلول‌های چربی در لایه‌های زیرین بافت‌ چربی‌ها فرد را به لاغری مورد نظرش می‌رساند. گرمای موجود در لیزر فرکشنال RF باعث می‌شود، اسیدهای چرب اشباع شده آزاد شوند و با لاغری برای شخص به همراه داشته باشد. لاغری با لیزر فرکشنال RF یک روش بدون برگشت می‌باشد و شخص می‌تواند برای رسیدن به اندام ایده‌آلش از آن استفاده کند. تعداد جلسات لاغری با لیزر فرکشنال RF می‌تواند متفاوت باشد ولی در یک دوره ۱۰ جلسه‌ای شخص می‌تواند حتی دو سایز کم کند.

لاغری موضعی با لیزر فرکشنال RF

لاغری موضعی با دستگاه RF یک روش موثر لاغری بدون ورزش می‌باشد. علاوه بر لاغری دستگاه RF می‌تواند روشی موثر برای از بین بردن سلولیت‌ها نیز باشد. از روش لاغری با لیزر فرکشنال RF می‌توان برای از بین بردن چربی‌های اضافی و انباشته در شکم، پهلو، بازو، ران، باسن و گردن استفاده کرد. این روش عارضه خاصی برای شخص به همراه ندارد و می‌توان با خیال راحت از آن استفاده کرد. چربی‌های انباشته به وسیله امواج RF درهم می‌شکنند. این چربی‌ها بعد از استفاده از لاغری با لیزر فرکشنال RF شروع به دفع شدن می‌کنند. این روش کاملاً بی‌خطر و غیرتهاجمی می‌باشد.

کاربرد روش لاغری موضعی با دستگاه RF

  • کاهش یک الی سه سایز با لاغری موضعی شکم و پهلو
  • رسیدن به فرم مناسب ران و باسن
  • لاغری بازوها و رفع شلی پوست زیر بازو
  • لاغری و فرم‌دهی ساق پا
  • رفع افتادگی سینه مردان
  • فرم دهی و لاغری چانه و غبغب
  • درمان سلولیت در کل بدن
کاربرد روش لاغری موضعی با دستگاه RF

نحوه عملکرد لاغری با لیزر فرکشنال RF

لاغری موضعی با دستگاه RF به هر حال چربی‌های انباشته شده را هدف قرار می‌دهد و از بین بردن این چربی‌ها شاید با کمی درد همراه باشد. به همین دلیل قبل از شروع لاغری با لیزر فرکشنال RF از کرم بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود تا شخص دردی حس نکند. بعد یک شبکه برای موضع درمان تشکیل می‌شود که امواج به آن تابانده می‌شود. برای حرکت راحت دستگاه روی بدن از ژل روان‌کننده نیز استفاده می‌شود. سپس متخصص دستگاه را روی شبکه درمان قرار می‌دهد و لاغری با لیزر فرکشنال RF انجام می‌شود. می‌توانید بعد از انجام کار از ژل تسکین‌دهنده در یا کمپرس یخ استفاده کنید. لاغری با لیزر فرکشنال RF با بازه گرمایی متعادل و امن کارش را انجام می‌دهد و گرما را به صورت یکنواخت به نواحی مورد نظر می‌رساند. در طول درمان لاغری با لیزر فرکشنال RF سلول‌های چربی به صورت لایه‌ای گرم می‌شوند و اسیدهای چربی آزاد و کوچک می‌شوند. در حین انجام لاغری موضعی با دستگاه RF فرد اساس گرمای شدیدی در پوستش می‌کند، که البته به دلیل استفاده از کرم بی‌حسی برای شخص آزاردهنده نمی‌باشد. دستگاه RF یک سر سردکننده هم دارد که برای اذیت نشدن و راحتی بیمار از آن نیز می‌توان استفاده کرد.

لاغری با RF

کاهش سلولیت با لاغی موضعی RF

مزایا لاغری با لیزر فرکشنال RF

لاغری موضعی با دستگاه RF با هدف لاغری و فرم‌دهی قسمت‌هایی که مستعد تجمع چربی هستند مثل شکم، پهلو و ران انجام می‌شود. لاغری با لیزر فرکشنال RF کاملاً غیرتهاجمی و ایمن می‌باشد. از دستگاه RF برای انواع پوست می‌توان استفاده کرد. علاوه بر لاغری استفاده از این روش باعث سفت شدن پوست، از بین رفتن سلولیت و چین و چروک‌ها در آن ناحیه نیز می‌شود.

  • ایمن و بی‌خطر
  • نتیجه سریع
  • غیرتهاجمی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود فرم بدن
  • بدون نیاز به نقاهت و بستری

نکات قبل از انجام لاغری موضعی با دستگاه RF

   قبل از انجام لاغری با لیزر فرکشنال RF روزانه بالای ۶ لیوان آب مصرف کنید. اگر هم لاغری موضعی برای شما به خوبی جواب بدهد وظیفه نگه‌داری از آن با خود شماست و باید الگوی غذایی خود را تغییر دهید و از سبزیجات بیش‌تری استفاده کنید. پیاده‌روی تند باید به برنامه روزانه‌تان اضافه شود. سعی کنید از دخانیات و الکل دوری کنید، مخصوصاً از یک هفته قبل از انجام لاغری با لیزر فرکشنال RF. پوست ناحیه درمان باید تمیز و بدون لوسیون و کرم باشد. به هر حال این روش برای افرادی است که می‌خواهند اندام ایده‌آلی داشته باشند، پس بهتر است که سبک زندگیشان را نیز بهبود ببخشند. خانم‌های باردار بهتر است لاغری با لیزر فرکشنال RF انجام ندهند. افرادی که ضربان‌ساز یا دریچه قلبی فلزی دارند نیز نباید از لاغری موضعی با دستگاه RF استفاده کنند. در کل این روش برای افرادی که با بیماری‌ها و نارسایی قلبی و سرطان درگیرند، توصیه نمی‌شود.

مراقبت بعد از لاغری با RF

بعد از انجام لاغری موضعی با دستگاه RF برای تحریک سیستم لنفاوی و دفع چربی‌ها از طریق ادرار، باید روزانه ۲ لیتر آب بنوشید و ورزش‌های سبک انجام دهید. برای خشک نشدن پوست ناحیه درمان، باید آن را مرطوب نگه دارید. بعد از لاغری با لیزر فرکشنال RF باید به فکر یک رژیم کم‌چرب و کم‌قند و با پروتئین بیش‌تر باشید. روزانه یک لیوان آب پرتقال طبیعی نیز به دفع چربی و بهتر کار کردن سیستم لنفاوی کمک می‌کند. در کل مایعات از واجبات بعد از لاغری با لیزر فرکشنال RF می‌باشد. از مصرف آسپرین و سایر رقیق‌کننده‌های خون خودداری کنید. اگر سوزش داشتید از ژل آلوئه‌ورا استفاده کنید. در کل ناحیه درمان باید خنک و مرطوب نگه داشته شود. 

عوارض لاغری با فرکشنال RF

انجام روش لاغری با دستگاه RF یک فرایند ایمن و بی‌خطر می‌باشد. اما به هر حال هر متد زیبایی ممکن است با عوارضی همراه باشد. عوارض جانبی لاغری با لیزر فرکشنال RF مثل قرمزی، ورم و برخی اوقات کبودی در ناحیه درمان می‌باشد. البته که این عوارض اگر هم اتفاق بیفتند، موقتی هستند و خیلی زود رفع می‌شوند. در هنگام استفاده از روش لاغری موضعی با دستگاه RF ممکن است برای افرادی که پوست نازک و حساسی دارند، سوختگی رخ بدهد. البته که احتمال سوختگی در هنگام کار با دستگاه RF خیلی کم می‌باشد و اگر این درمان توسط پزشک مجرب در یک کلینیک معتبر انجام شود، بعید است چنین مشکلی برای شخص پیش بیاید. برخی افراد ممکن است بعد از انجام این درمان، پوست منطقه تحت درمان خشک شود که با استفاده از ژل آلوئه‌ورا و کرم‌های مرطوب‌کننده می‌توان این مشکل را رفع کرد.

نتیجه استفاده از لاغری موضعی با دستگاه RF

نتیجه حاصل استفاده از هر متد لاغری، بستگی به واکنش بدن شخص نیز دارد. مدت زمان و تعداد جلسات استفاده از لیزر فرکشنال برای لاغری بستگی به واکنش بدنی شخص و نظر پزشک دارد. ولی در کل به صورت تقریبی می‌توان گفت که لاغری با لیزر فرکشنال RF به شش الی ۱۲ جلسه برای رسیدن نتیجه دلخواه نیاز دارد. جلسات لاغری با دستگاه فرکشنال می‌تواند تا دو بار در یک هفته نیز انجام شود. در یک دوره استفاده از لاغری موضعی با دستگاه RF شخص می‌تواند دو سایز یا تقریباً هفت سانتی‌متر از دور شکمش کم کند. شخص معمولاً بعد از دو جلسه می‌تواند تاثیر دستگاه فرکشنال را حس کند، اما باز هم روند درمان شاید به زمانی بیش‌تر از یک سال نیاز داشته باشد. لازم به ذکر است که نتایج بهتر و دوام آن، به سبک زندگی بهتر، رژیم غذایی، تحرک و ژنتیک شخص بستگی دارد.

هزینه لاغری با دستگاه فرکشنال

هزینه انجام لاغری با لیزر فرکشنال به عوامل مختلفی وابسته است. وضعیت بدنی شخص، اندازه ناحیه درمان و تعداد جلسات همگی بر روی هزینه لاغری با دستگاه فرکشنال RF تاثیر می‌گذارند. هم‌چنین کیفیت دستگاه RF نیز در هزینه‌ها تاثیرگذار است. البته که هزینه لاغری با دستگاه فرکشنال کم‌تر  از روش‌های جراحی می‌باشد. برای اطلاع از هزینه لاغری با دستگاه فرکشنال می‌توانید فرم مشاوره رایگان را پر کرده تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

    سخن پایانی

    برای لاغری موضعی روش‌ها و دستگاه‌های زیادی موجود می‌باشد. یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین این روش‌ها استفاده از لیزر فرکشنال RF می‌باشد. این روش بدون عوارض و در زمان کمی انجام می‌شود. لیزر فرکشنال به دلیل نداشتن عوارض و دوران نقاهت، خیلی بیش‌تر از جراحی‌های لاغری استفاده می‌شود. لاغری با لیزر فرکشنال RF برای از بین بردن چربی‌ها بدون درد و جراحی استفاده می‌شود و علاوه بر این موجب ترمیم سلولیت و افزایش کلاژن‌سازی پوست نیز در آن می‌‌شود. لاغری با لیزر فرکشنال RF یک روش جدید و موثر می‌باشد که برای لاغری موضعی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت و آگاهی از هزینه هزینه لاغری با دستگاه فرکشنال می‌توانید فرم مشاوره زیر را پر کرده یا با کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

    شماره های تماس و آدرس ما:

     
    تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه منفی ۲