لیزر درمانی برای پوست تیره

یک لکه سیاهی روی یک پیراهن سفید حتی می‌تواند باعث شود که به کلی دیگر آن پیراهن را نتوان پوشید. شاید حالا بهتر بتوانید قدرت یک لکه را درک کنید. وجود یک لکه روی پوست صورت شاید از نظر سلامت برای شخص هیچ مشکلی به وجود نیاورد، اما احتمالاً تمامی اطرافیانتان بعد از دیدن آن برای اولین بار به شما واکنش نشان می‌دهند و در مورد آن سوال‌هایی می‌پرسند. داشتن پوستی شفاف و بدون لکه‌ یکی از فاکتورهای مهم زیبایی برای هرکسی می‌باشد. چه بخواهیم و چه نخواهیم افراد در برخورد با ما اول از همه به ظاهر ما توجه می‌کنند و به همین دلیل زیبایی و آراستگی اهمیت بالایی برای ما دارد. این‌ها همه جزیی از دلایلی هستند که باعث می‌شوند افراد به فکر روشن کردن لکه‌های تیره پوستشان بیفتند. لیزر درمانی پوست تیره یکی از موثرترین روش‌های روشن کننده پوست صورت و بدن می‌باشد که در سال‌های اخیر نیز در ایران محبوب و استفاده از آن رایج شده است. در این مقاله در کلینیک زیبایی دکتر مطلبی به لیزر روشن کننده پوست می‌پردازیم و آن را بررسی می‌کنیم. امیدواریم که اگر قصد لیزر درمانی پوست تیره را دارید بتوانید اطلاعات لازم را از این مطلب به دست بیاورید.

جهت مطالعه محتوای ذیل در ادامه با ما همراه باشید.

[lwptoc min=”2″ depth=”3″ numeration=”none” title=”فهرست مطالب محتوایی که مطالعه میفرمائید” toggle=”1″ labelShow=”نمایش فهرست” labelHide=”بستن فهرست” hideItems=”0″ width=”75%” float=”none” titleFontSize=”100%” colorScheme=”light” wrapNoindex=”1″ useNofollow=”1″]

مطالب بیشتری بخوانید
مزوتراپی مو چیست؟

لیزر درمانی پوست تیره

هدف از لیزر درمانی پوست تیره، روشن کردن قسمتی از پوست می‌باشد. رنگ پوست ما انسان‌ها بستگی به مقدار ملانین تولید شده دارد. لیزر روشن کننده پوست در واقع به منظور کم کردن تاثیر ملانین انجام می‌شود. در طول فرایند لیزر درمانی پوست تیره با کاهش غلظت رنگدانه ملانین، پوست بیمار روشن‌تر می‌شود. البته که لیزر درمانی پوست تیره را نمی‌توان برای تغییر رنگ پوست استفاده کرد و به منظور رفع کدری و جای جوش و آکنه و یا منافذ باز پوستی کاربرد دارد و پوست را روشن می‌کند. 

لیزر درمانی پوست تیره

لیزر روشن کننده پوست لایه‌های پوست را یکی پس از دیگری برمی‌دارد. گرمای طول موج‌های مختلف لیزر، لکه‌های تیره پوست را از بین می‌برد و از تولید ملانین در آن قسمت جلوگیری می‌کند. لیزر درمانی پوست تیره می‌تواند باعث از بین بردن ماه‌گرفتگی، لکه‌های مادرزادی و نقاط تیره‌ی به وجود آمده روی پوست بشود. از بین بردن این لکه‌های تیره پوست فرد را شفاف کرده و حس زیبایی و اعتماد به نفس بیش‌تر را برای شخص به همراه دارد. روش‌های درمانی مختلفی به جای لیزر روشن کننده پوست می‌توان نام برد، اما هیچ‌کدام نمی‌توانند زیر چند هفته اثرشان را نشان دهند، در حالی که نتیجه لیزر درمانی پوست تیره بلافاصله بعد از جلسات قابل مشاهده می‌باشند.

مزایا لیزر درمانی پوست تیره

لیزر روشن کننده پوست موثرترین روش برای سفید کردن صورت و خیلی از نواحی بدن مثل زیربغل می‌باشد و ظاهر اشخاص را بهبود می‌بخشد. بعد از اولین جلسه لیزر پوست تیره، پوست شما روشن‌تر می‌شود و لکه‌های سیاه و قهوه‌ای، به تدریج از بین می‌روند و پوستی شفاف‌تر و لطیف‌تر را برای شما به همراه خواهد داشت. در مورد لکه‌های خیلی تیره، لایه اول پوست که ملانین در آن جمع شده، از بین می‌رود. میزان روشن شدن پوست بعد از لیزر درمانی پوست تیره به کم شدن ملانین در پوست شخص بستگی دارد. لیزر روشن کننده پوست به منظور از بین بردن لکه های پوست انجام می شود و کل رنگ پوست را نمی‌توان به کمک آن روشن کرد. لیزر درمانی پوست تیره می‌تواند شما را از دست نواحی تیره در کل بدن راحت ‌کند. مثل تمامی متدهای زیبایی، لیزر درمانی پوست تیره هم مزایا و معایبی دارد که اگر قصد انجام آن را دارید بهتر است این نکات را به خوبی بدانید و با آگاهی کامل از لیزر پوست تیره استفاده کنید. در لیست زیر مزایا لیزر درمانی پوست تیره را مشاهده می‌کنید.

مطالعه مقاله درمان قطعی کک و مک

  • از بین رفتن راحت ملانین و روشن‌تر شدن پوست
  • نتیجه اثربخش و فوری
  • زیبا تر شدن و بهبود ظاهر و کیفیت پوست
  • افزایش کلاژن، شفافیت و جوان‌سازی پوست
  • بدون نیاز به بستری و دوران نقاهت
  • اثر طولانی مدت
  • از بین رفتن لکه‌های تیره پوست
  • زمان کوتاه لیزر درمانی پوست تیره
  • برگرداندن رطوبت به پوست
  • افزایش اعتماد به نفس
لیزر روشن کننده پوست

عوارض لیزر درمانی پوست تیره

اشاره کردیم که هر روش مورد استفاده می‌تواند مزایا و عوارضی برای شخص به همراه داشته باشید. یکی از نکات اصلی که در لیزر درمانی پوست تیره باید به آن توجه کنید تا بتوانید بهره کاملی از درمان خود ببرید، رعایت نکاتی است که هنگام لیزر درمانی پوست تیره به شما گفته می‌شود. در واقع دستورالعمل‌هایی که به شما بابت لیزر درمانی پوست تیره گفته می‌شود، در راستای تکمیل درمان و دریافت نتیجه بهتر می‌باشد. دستگاه لیزر کارش را به کمک گرما و امواج انجام می‌دهد. ممکن است حسی شبیه به آفتاب‌سوختگی خفیف و کمی احساس گرما در ناحیه انجام شده لیزر پوست تیره داشته باشید. لیزر درمانی پوست تیره عوارض خاصی ندارد و اگر هم قرمزی یا کمی سوزش حس کنید، تا دو روز آینده برطرف خواهد شد. برای بهبود حس سوزش بعد از لیزر درمانی پوست تیره، می‌توانید از کرم‌های ترمیمی یا آلوئه‌ورا و یا از کمپرس یخ استفاده کنید. صورت بعد از لیزر درمانی پوست تیره باید با آب خنک شسته شود. بهتر است از آفتاب مستقیم فاصله بگیرید و یا از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. در صورت رعایت همین نکات پیش پا افتاده، می‌توانید از عوارض احتمالی لیزر درمانی پوست تیره، جلوگیری کنید.

تعداد جلسات لیزر درمانی پوست تیره

سوالی که همواره متقاضیان از ما می‌پرسند و دغدغه آن‌ها می‌باشد، این است که لیزر پوست تیره به چند جلسه درمانی نیاز دارد. تعداد جلسات لیزر درمانی پوست تیره به عوامل گوناگونی مثل اندازه ناحیه درمان، مقاومت پوست در برابر لیزر و نوع دستگاه بستگی دارد. البته در شرایط نرمال و عادی، احتمالاً لیزر روشن کننده پوست در دو جلسه انجام می‌شود. البته ممکن است پروسه درمان تا پنج جلسه هم به طول بیانجامد. یک نکته مهم در لیزر روشن کننده پوست این است که جلسات درمانی باید حداقل یک ماه با هم فاصله داشته باشند.

سخن پایانی

این روزها کسی دلش نمی‌خواهد روی پوست صورتش لکه‌ای داشته باشد. اگر هم لک یا زخمی داشته باشد، اگر قرار است پیش دوستانش هم برود، به هر طریقی که شده آن را پنهان می‌کند. در این مطلب لیزر درمانی پوست تیره را با هم بررسی کردیم. مشاورین ما در کلینیک زیبایی دکتر مطلبی می‌توانند شما را برای آگاهی از هزینه لیزر درمانی پوست تیره، انتخاب بهترین شیوه درمان و روند آن راهنمایی کنند. فقط کافیست فرم مشاوره رایگان زیر را پر کرده یا جهت دریافت نوبت مشاوره و درمان می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    شماره های تماس و آدرس ما:

    تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه منفی ۲

    مطالب بیشتری بخوانید
    مراقبتهای قبل و بعد از تزریق بوتاکس
    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *