لیزر فرکشنال لاغری

چاقی از رایج ترین مشکلات در بین افراد جامعه است و معمولا به دنبال بهترین روش برای لاغری و کاهش وزن هستیم . امروزه روش های مدرن و پیشرفته ای برای ازبین بردن چربی های بدن به وجود آمده است که از جمله ایمن ترین آن ها لیزر فرکشنال لاغری می باشد.

لیزر فرکشنال چیست؟

لیزر فرکشنال با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی موجود، برای لاغری و لاغری موضعی و دیگر موارد که در ادامه مقاله درج شده است، کاربرد دارد و تنها در چند جلسه درمان خاتمه می یابد و عارضه های پس از آن نسبت به دیگرروش های لاغری بسیار کمتر است.

لاغری با لیزر فرکشنال

لیزر فرکشنال چگونه کار می کند؟

با استفاده ازامواج رادیوفرکانسی، قسمت های کوچک  بافت پوستی مورد هدف قرار گرفته و عملیات ترمیم و یا کلاژن سازی انجام می شود.

برخی از لیزر ها تنها سطح پوست را مورد هدف قرار می دهند و برخی دیگر لایه های میانی پوست را در نظر می گیرند اما لیزر فرکشنال علاوه بر سطح پوست،لایه های میانی پوست را مورد هدف قرار می دهد.

در این روش تنها قسمت هایی از بدن در مقابل  لیزر قرار گرفته  و همین امر درد و عارضه های رایج بعد از درمان را کم می کند.

از مهم ترین و رایج تری عوامل درمانی برای لیزر فرکشنال، جوان سازی پوست ، رفع شلی پوست  و لاغری می باشد.

آیا استفاد از لیزر فرکشینال درد دارد ؟

به طور کلی در عصر حاضر دستگاه های مدرن، کم ترین درد را به بیمار منتقل می کنند  و برای به حداقل رساندن دردهای ناشی از آن ها، بی حسی های موضعی انجام می گیرد.

اگر آستانه تحمل درد فرد نسبتاً خوب باشد می توان استفاده از این دستگاه را حتی بدون بی حسی موضعی انجام داد. درغیر این صورت با بی حسی موضعی هیچ گونه دردی به بیمار وارد نخواهد شد.

درمان با استفاده از لیزر فرکشنال طی چند جلسه انجام خواهد شد؟

همان طور که گفته شد لیزر فرکشنال برای درمان بسیاری از موارد کاربرد دارد. باتوجه به درخواست درمانی بیمار و تشخیص پزشک متخصص لاغری و دیگرعوامل موثر ، تعدا جلسات توسط پزشک متخصص معین می شود اما به طور میانگین طی پنج جلسه درمان کامل می شود.

برای دریافت مشاوره درباره لیزر فرکشنال لاغری با دکتر پوست ، مو ، زیبایی و لاغری،  دکتر مطلبی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.٨٨٥٠١٣٧٣ – ٨٨٥٠٨٢٨٤ – ٠٩٠١١٣٩٠٠٤١

مزایای لیزر فرکشنال

دوران درمانی آن طولانی نیست.

عوارض آن در مقایسه با دیگر روش ها به نسبت کمتر است.( عوارضی همچون : ورم پوست، ایجاد قرمزی ، درد و…)

هزینه آن نسبتا مناسب است.

لیزر فرکشنال چه کاربردهایی دارد؟

بهبود و ترمیم بافت پوست

درمان جای جوش و تورفتگی های روی پوست

ازبین بردن لکه های پوستی

حذف چروک های صورت

ازبین برنده منافذ پوستی

ازبین بردن جای جراحی یا زخم

لاغری موضعی

و…

اگر اضافه وزن زیادی دارید و یا دچار چاقی شدید هستید، لیزر فرکشنال توصیه نمی شود. این روش درمانی برای انجام لاغری های موضعی و یا از بین بردن چربی های جمع شده در ناحیه ای از بدن موثر است.

بهتر است ابتدا با تغذیه مناسب و در کنار آن ورزش مرتب، وزن خود را به نقطه ای قابل قبول برسانید و سپس با استفاده از دستگاه های مدرن لاغری، ادامه کار را انجام دهید.