هزینه برداشت خال

از قدیم خال در صورت نماد زیبایی شناخته شده است. خال ها معمولا لکه هایی با رنگ های قهوه ای یا تیره هستند که روی مناطق مختلف بدن ایجاد می شوند. خال ها انواع و اندازه های مختلفی دارند. علی رغم اینکه خال ها در برخی مواقع می توانند باعث زیبایی صورت شوند، در برخی مواقع ظاهر نامناسبی به صورت می دهند. همچنین برخی خال ها، جزو  خال های خطرناک محسوب می شوند که برداشتن آن ها به هیچ وجه توصیه نمی شود. اما در صورت تایید پزشک، می توان برداشت خال را امتحان کرد.

 

انواع خال ها

خال ها انواع متفاوتی دارند و به همین دلیل روش برداشتن آن ها می تواند متفاوت باشد. حتی برخی از آن ها را نباید برداشت.

[lwptoc min=”2″ depth=”3″ numeration=”none” title=”فهرست مطالب محتوایی که مطالعه میفرمائید” toggle=”1″ labelShow=”نمایش فهرست” labelHide=”بستن فهرست” hideItems=”0″ width=”75%” float=”none” titleFontSize=”100%” colorScheme=”light” wrapNoindex=”1″ useNofollow=”1″]

برداشت خال

خال مادرزادی یا معمولی

این نوع خال ها در بدن تمامی افراد دیده می شود و برخی تاز آن ها تا سن ۴۰ سالگی از بین می روند. علت این خال ها جمع شدن برخی رنگدانه های پوستی است به همین علت اغلب ابن خال ها رنگ قرمز و یا قهوه ای دارند و شکل آن ها دایره ای و یا بیضی است.

مطالب بیشتری بخوانید
بهترین روش درمان منافذ باز پوست

خال سرطانی

این خال که به ملانوما نیز معروف است بدترین نوع خال پوستی است که سرطانی می شود. هرچند این خال ها شایع نیستند ولی معمولا در افرادی دیده می شوند که تعداد خال های زیادی دارند. نشانه های این خال شامل موارد زیر می شود:

  • تغییر رنگ خال
  • تغییر اندازه خال
  • ترشح مایع از خال
  • خارش

خال دیسپلاستیک

احتمال تبدیل این خالها به خال سرطانی وجود دارد ولی احتمال آن زیاد نیست. بسیاری از افراد از این نوع خال در بدن خود دارند و تعداد این خال ها در بدن می تواند رابطه ی مستقیمی با احتمال سرطانی شدن این خال ها داشته باشد. این خال ها اندازه ای بیشتر از ۵ میلی تر و لبه های نامنظم دارند و رنگ های آن ها از صورتی تا قهوه تغییر می کند. در برخی موارد دیده شده که این خال ها در نواحی ایجاد شده اند که پوست با آفتاب در رابطه مستقیم بوده است.

روش های مختلف برداشت خال

روش های مختلفی برای برداشتن خال وجود دارد، در صورتی که تمایل به برداشتن خال صورت خود دارید می توانید از روش های زیر استفاده نمایید؛

سوزاندن خال

سوزاندن خال یک روش قدیمی است که امروزه ممکن است زیاد مورد استفاده قرار نگیرد. چرا که خال هایی که دارای فرورفتگی زیاد می باشند، چاله هایی را در پوست ایجاد کرده و ظاهر نامناسب روی پوست ایجاد می کنند.

این روش با استفاده از ایجاد گرما و بوسیله جریان الکتریکی انجام می گیرد. این روش برای برداشتن خال های گوشتی و عمیق در داخل پوست به هیچ وجه مناسب نمی باشد، چرا که اگر برای برداشتن خال گوشتی از این روش استفاده شود جای خال باقی خواهد ماند. این روش برای خال های کوچک و سطحی (خال هایی که برجسته نباشند) مناسب می باشد.

مطالب بیشتری بخوانید
بوتاکس کف دست برای کاهش تعریق

کرایوتراپی خال

این روش، یکی از جدیدترین متدهای برداشتن خال است که در آن ابتدا محل خال بی حس شده و گاز اکسید نیتروزنن به محل مورد نظر زده شده  و با سرمای ایجاد شده خون رسانی به خال متوقف شده و پزشک خال را بر می دارد.

رادیوفرکانسی

در این روش امواج رادیویی با قدرت بالا بر روی خال های کوچک سطحی تابانده می شوند و بعد از آن تا چند روز پانسمان بر روی محل مدنظر قرار می گیرد این روش برای خال های کوچک و سطحی مناسب است که در آن بافت خال همراه با رنگدانه ها از پوست جدا می شود.

عمل جراحی

جراحی پرکاربردترین روش برداشتن خال می باشد. معمولا این عمل جراحی با بی حسی موضعی انجام می گیرد. سپس با استفاده از یک چاقوی جراحی خال برداشته می شود. در صورتی که خال عمیق و گوشتی باشد ممکن است لازم باشد یک یا چند بخیه بسیار کوچک زده شود تا اثری از جای آن باقی نماند. نخ هایی که برای بخیه زنی استفاده می شوند بسیار لطیف و ظریف هستند، بگونه ای که هیچ اثری پس از عمل باقی نخواهد ماند.

استفاده از لیزر

استفاده از لیزر یک روش تقریبا جدید به شمار می رود. در حقیقت لیزر در مجموعه ی گسترده ای از عمل ها استفاده می شود. برداشتن خال با لیزر یک روش نوین می باشد. در حقیقت روش برداشتن خال با لیزر شبیه سوزاندن خال است. اما در این روش از لیزر به جای جریان الکتریسته استفاده می شود. البته استفاده از لیزر برای برخی افراد ممنوع است.

مطالب بیشتری بخوانید
قیمت تزریق بوتاکس زیر بغل ۱۴۰۲+نظرات

هزینه برداشت خال با لیرز

هزینه این کار بر اساس تعداد و نوع خال ها تعیین می شود. معمولا هم افراد بعد از یک جلسه به نتیجه مطلوب می رسند اما در صورت عدم رسیدن به نتیجه مناسب بهتر است این کار تکرار شود. کلینیکی که در آن برداشت خال را انجام می دهید نیز بسیار اهمیت دارد.

  • البته فراموش نکنید بهترین مشاور برای شما پزشکی است که در برداشت خال تخصص دارد. بهتر است قبل از هر اقدامی با ایشان مشورت کنید.

انواع روش های پاک کردن تاتو

روش های مختلفی برای پاک کردن تاتو وجود دارند که عبارتند از :

روش شیمیایی، که برای بسیاری از رنگ ها که نمی توان با لیزر رفع کرد کاربرد دارد، مواد شیمیایی با استفاده از میکرونیدلینگ جهت پاک کردن تاتو استفاده می شود.

 

روش های علمی و پزشکی شامل استفاده از لیزر های مختلف است.
طیف رنگ های تیره با لیزر های کیوسویچ در چند جلسه خیلی راحت پاک می شوند.
طیف رنگ های قرمز با لیزرهای اندی یگ می تواند پاک شود ولی روش هایی داریم که تاتو چشم و ابرو را دریک جلسه می توانیم پاک کنیم.
این روش هنوز در کتاب ها وارد نشده ولی روشی است که ما تجربه اش رو روی هزاران بیمار داریم و مزیت برتر مطب دکتر مطلبی در این است که تاتو پلک و چشم رو در هر رنگی باشد پاک می کند حتی مواد کرم رنگ و حتی تاتوهای قهوه ای شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر با مطب دکتر مطلبی دکتر پوست، مو، زیبایی و لاغری تماس بگیرد.

شماره های تماس و آدرس ما:

 
تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه منفی ۲

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی

مطالب بیشتری بخوانید
انواع ضایعات خوش خیم پوستی چیست؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *