درمان منافذ باز پوست با لایه‌برداری

امروزه در دوره‌ی عمل‌های زیبایی و تزریق ژل زندگی می‌کنیم. متدهایی ثمربخش که در سال‌های اخیر به عزیزانی که به زیباییشان اهمیت بیش‌تری می‌دهند، کمک‌های زیادی کرده و اعتماد به نفسشان را زیاد کرده است. با افزایش سن، قسمت‌های مختلف صورت مخصوصاً لب‌ها حجمشان را از دست می‌دهند. به همین دلیل تزریق ژل در جامعه بسیار محبوب می‌باشد چون خیلی راحت و بی‌دردسر به لب‌ها زیبایی می‌بخشد. البته افرادی که تا حالا تزریق ژل لب انجام نداده‌اند کمی ترس از عوارض احتمالی وجود دارد. یکی از عوارضی که احتمال وقوع آن خیلی هم بالا نیست، خشکی لب بعد از تزریق ژل می‌باشد. با این که خشکی لب بعد از تزریق ژل خیلی معمول نیست، ولی افراد تزریق ژل را انجام می‌دهند که لب‌هایی زیباتری داشته باشند. وقتی با خشکی لب بعد از ژل روبه‌رو می‌شوند، حس ناامیدی و ناخوشایندی به آن‌ها دست می‌دهد. به همین دلیل در این مقاله در سایت کلینیک زیبایی دکتر مطلبی با وجود احتمال کم رخ دادن خشکی لب بعد از تزریق ژل به بررسی این مسئله پرداخته‌ایم.

دلیل خشکی لب بعد از تزریق ژل

خشکی لب بعد از تزریق ژل یک مسئله دردسرساز برای شخص نمی‌باشد. در کل که خشکی لب بعد از تزریق ژل خیلی کم پیش‌ می‌آید و افراد زیادی دچار این مسئله نمی‌شوند. اما اهمیت بررسی خشکی لب بعد از ژل به خود شخص برمی‌گردد چون این مسئله برای افراد که به هر حال هزینه‌ای پرداخته‌اند و به دنبال زیبایی بوده‌اند کمی آزاردهنده می‌باشد. چند دلیل خشکی لب بعد از تزریق ژل را در ادامه با هم بررسی می‌کنیم.

خشکی لب بعد از ژل
  1. داشتن آلرژی نسبت به داروی بی حسی
  2. استفاده از لوازم آرایشی روی لب
  3. لیسیدن لب با زبان به طور مکرر
  4. ورم و کبودی لب بعد از تزریق

برای جلوگیری از درد تزریق ژل لب از کرم بی‌حسی استفاده می‌شود. ممکن است خشکی لب بعد از تزریق ژل به دلیل حساسیت به  مواد موجود در کرم بی‌حسی می‌باشد. این مشکل را در تزریق‌های بعدی می‌توان با استفاده از یک کرم بی‌حسی ضعیف‌‌تر برطرف کرد.

بعد از تزریق ژل لب، کمی ورم در ناحیه تزریق، کاملاً طبیعی می‌باشد. این ورم باعث می‌شود تا شخص مدام حس عجیبی داشته باشد و با زبان لب‌هایش را مرطوب کند. البته که افراد در حالت طبیعی این کار را انجام نمی‌دهند، این مرطوب کردن مداوم، در نهایت منجر به خشکی لب بعد از تزریق ژل در شخص می‌شود. بهتر است برای جلوگیری از خشکی لب بعد از تزریق ژل از مرطوب‌کننده لب استفاده کنید.

یک دلیل خشکی لب بعد از تزریق ژل می‌تواند استفاده از لوازم آرایشی مختلف باشد. امروزه همگی عاشق تنوع هستیم و اگر قرار به استفاده از رژ و ماتیک باشد، هر روز یک رنگ و مدل مختلف را استفاده می‌کنیم. این مواد مختلف می‌تواند خشکی لب بعد از تزریق ژل را برای فرد به همراه داشته باشد.

افرادی که خون رقیق‌تری دارند و احتمال تورم و کبودی در آن‌ها بیش‌تر است، مستعد خشکی لب بعد از تزریق ژل می‌باشند. با ورم کردمن لب‌ها معمولاً لایه اول پوست لب، خشک و پوسته پوسته می‌شود.

درمان خشکی لب بعد از ژل

جدا از دلیل خشکی لب بعد از تزریق ژل اگر با آن مواجه شدیم باید به دنبال راهی برای درمان خشکی لب بعد از ژل باشیم. کرم‌ها و روغن‌های مختلفی می‌توانند در درمان خشکی لب بعد از ژل به شما کمک کنند. بهترین درمان خشکی لب بعد از ژل استفاده از وازلین می‌باشد. البته استفاده از کرم ترمیم کننده آکوافور اوسرین هم گزینه مناسبی برای درمان خشکی لب بعد از ژل می‌باشد. استفاده از بالم لب‌های دارای مواد مرطوب کننده مثل روغن شی‌باتر و ویتامین E نیز می‌تواند در درمان خشکی لب بعد از ژل به شما کمک کند. در کل استفاده از روغن‌های لب برای درمان خشکی لب بعد از ژل توصیه می‌شود. استفاده مداوم از پماد یا وازلین هم لب را مرطوب نگه می‌دارد و خشکی لب بعد از تزریق ژل را از بین می‌برد. هم‌چنین مانع از لیسیدن لب‌ها توسط فرد می‌شود.

درمان خشکی لب بعد از ژل

 

مطالب بیشتری بخوانید
درمان ضایعات عروقی با لیزر

سخن پایانی

خشکی لب بعد از تزریق ژل خیلی شایع نیست و شاید هیچ‌وقت هم با آن مواجه نشوید. البته اصلی‌ترین دلیل ایجاد خشکی لب بعد از تزریق ژل حساسیت به کرم بی‌حسی، لیسیدن لب و استفاده زیاد از لوازم آرایشی و انواع رژ لب می‌باشد که دو مورد از این عوامل دست خود فرد می‌باشد. پس فرد با رعایت این موارد می‌تواند از پیش آمدن خشکی لب بعد از تزریق ژل جلوگیری کند. درمان خشکی لب بعد از ژل نیز خیلی ساده می‌باشد و وازلین و انواع پمادها می‌تواند شما را از دست خشکی لب بعد از ژل رها سازد. فقط کافی است آرامش خود را حفظ کنید و روند درمان و استفاده از پمادها را به درستی انجام دهید. خشکی لب بعد از تزریق ژل مسئله خطرناک و نگران‌کننده‌ای نیست که بخواهد آرامش شما را به هم بریزد. فقط کافیست به آرامی و خون‌سردی درمان خشکی لب بعد از ژل را خودتان انجام دهید و از حجم و فرم جدید لب‌هایتان لذت ببرید. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت و آگاهی از هزینه تزریق ژل و فیلر لب می‌توانید فرم مشاوره زیر را پر کرده تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و یا با شماره‌های کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را در مورد تزریق ژل و فیلر لب از مشاوران ما دریافت کنید.

    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *