بهترین دکتر پوست در تهران

دکتر پوست خوب در تهران

دکتر پوست خوب در تهران کیست؟ چگونه می توان بهترین دکتر پوست در تهران را پیدا کرد؟ چه ملاک هایی باید در این انتخاب مد نظر گرفته شود؟ آیا پوست شما هم دچار پیری و افتادگی شده است؟ خوشبختانه با پیشرفت علم در حوزه پزشکی، امروزه می توان هر مشکلی را برطرف کرد. تنها با مراجعه به یک دکتر پوست خوب و با تجربه می توانید هر گونه اختلال که در پوست خود ایجاد شده است را درمان کنید. ما در این مقاله شما را با دکتر پوست خوب در تهران آشنا خواهیم کرد. مطب دکتر فهیمه مطلبی با بهترین تجهیزات آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

جهت مطالعه محتوای ۴ دفیقه ای زیر با ما همراه باشید.

[lwptoc min=”2″ depth=”3″ numeration=”none” title=”فهرست مطالب محتوایی که مطالعه میفرمائید” toggle=”1″ labelShow=”نمایش فهرست” labelHide=”بستن فهرست” hideItems=”0″ width=”75%” float=”none” titleFontSize=”100%” colorScheme=”light” wrapNoindex=”1″ useNofollow=”1″]

دکتر پوست خوب در تهران - دکتر فهیمه مطلبی
ارائه خدمات پوستی توسط بهترین دکتر پوست و زیبایی در تهران با ماندگاری بالا – دکتر فهیمه مطلبی

جوانسازی صورت

جوانسازی صورت یک روش درمانی است که با هدف بازگرداندن ظاهر جوانی به چهره  انجام می شود .می توان جوانسازی صورت را با کمک جراحی و یا روش های غیر جراحی انجام داد. روش های مختلف جوانسازی صورت می توانند در تهاجم و عمق درمان با یکدیگر متفاوت باشند. روش های جراحی به منظور زیبایی و جوانسازی  صورت، می توانند تقارن صورت را از طریق روش های هدفمند و بازسازی صورت و تغییرات پوستی احیا کنند. روش های غیر جراحی عمق خاصی از ساختارهای صورت را هدف قرار می دهند. نگرانی های موضعی صورت مانند چین و چروک، سستی پوست، افزایش فشارخون و جای زخم را درمان می کنند.

مطالب بیشتری بخوانید
کلینیک زیبایی اندرزگو

روش های جوانسازی صورت با کمک جراحی

روش های جوانسازی صورت با کمک جراحی (تهاجمی) می تواند شامل لیفت ابرو (لیفت پیشانی)، لیفت چشم (بلفاروپلاستی)، لیفت صورت، بالابردن چانه و بالا بردن گردن باشد.

روش های جوانسازی صورت با کمک روش های غیر جراحی

درمان های جوان سازی صورت (غیر تهاجمی) می توانند شامل لایه برداری، لایه بردار عصبی (مانند بوتاکس)، پرکننده های پوستی، تجدید لیزر، نورگیری مجدد، پرتونگاری و … باشند. اما در حالت کلی می توان روش های جوان سازی صورت را به موارد زیر تقسیم بندی کنیم:

  1. تزریق بوتاکس
  2. لایه برداری
  3. تزریق کلاژن
  4. تزریق پرکننده پوستی
  5. الکتروتراپی
  6. میکرونیدلینگ
  7. سابسیژن

تقسیم کنیم.

 

برای دریافت مشاوره درباره استفاده از خدمات زیبایی و جوانسازی پوست صورت، می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. ٨٨۵٠١٣٧٣ – ٨٨۵٠٨٢٨۴ – ٠٩٠١١٣٩٠٠۴١

 ملاک های انتخاب برای بهترین دکتر پوست  کدامند؟

اگر می خواهید از نتایج درمان خود بهترین نتیجه را داشته باشید، لازم است تا در انتخاب  پزشک خود دقت داشته باشید. قبل از انتخاب پزشک باید به تخصص او در زمینه مربوطه توجه داشته باشید. متاسفانه برخی افراد تنها به دلیل هزینه پایین تر به مراکز غیر تخصصی مراجعه می کنند و دچار عوارض جبران ناپذیر می شوند. از آنجا که هرگونه عوارض می تواند در زیبایی چهره شما اثری منفی داشته باشد. پس سعی کنید برای استفاده از خدمات زیبایی و جوانسازی پوست صورت به یک متخصص خوب و  ماهر در این زمینه مراجعه کنید.

توجه به دستگاه ها و موادی که در مطب استفاده می شود، یک دکتر پوست خوب باید موادی که برای تزریق استفاده می کند از بهترین برند ها باشد و دستگاه های موجود در مطب مطابق با تکنولوژی روز دنیا باشد.

مطالب بیشتری بخوانید
ژل پروفایلو چیست؛ تزریق پروفایلو صورت در تهران

دکتر فهیمه مطلبی دکتر پوست خوب در تهران بعد از بررسی کامل بهترین روش جوانسازی پوست و تزریقات زیبایی صورت را پیشنهاد می کند. شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت با مشاوران خبره ما در ارتباط باشید.

منتظر شنیدن صدای گرم و حضور سبزتان هستیم

شماره های تماس و آدرس ما :

 
 
 
 
 
تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه ۲-

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *