ژل پروفایلو چیست؛ تزریق پروفایلو صورت در تهران

ژل پروفایلو چیست؟ بهترین روش برای جوانسازی پوست کدام است؟ پروفایلو یک محصول جدید با برند ایتالیایی است که، برای جوانسازی پوست کاربرد دارد، که بازسازی بسیار خوبی را برای صورت ایجاد نمی‌کند. یکی از بارزترین مزایای این روش این است که با این روش نقاط تزریق بسیار کم است در نتیجه فرد مراجعه کننده درد  شدید را احساس نمی‌کند.

ژل پروفایلو

پروفایلو در حقیقت یک فیلر مخصوص برای جوانسازی صورت است که البته خاصیت درمانی هم دارد. این ژل از هیالورونیک اسید ساخته شده است که مناسب برای افرادی که است قوام و سفتی پوست خود را ازدست داده اند و پوست صورت آن ها حالت آویزان به خود گرفته است. پروفایلو مقدار منحصر به فردی  از هیالورونیک اسید را دارد که  سبب می شود با حفظ رطوبت پوست، عمل جوانسازی انجام شود. ساختار پروفایلو به گونه‌ای است  که  بیشتر از آنکه به عنوان ژل یا  فیلر سبب  جوانسازی پوست شود، به عنوان یک آبرسان بسیار قوی  عمل می‌کند.

[lwptoc min=”2″ depth=”3″ numeration=”none” title=”فهرست مطالب محتوایی که مطالعه میفرمائید” toggle=”1″ labelShow=”نمایش فهرست” labelHide=”بستن فهرست” hideItems=”0″ width=”75%” float=”none” titleFontSize=”100%” colorScheme=”light” wrapNoindex=”1″ useNofollow=”1″]

در نتیجه پروفایلو یک انتخاب ایده آل برای  افراد با پوست های تیره  و چروک است.

مطالب بیشتری بخوانید
پلکسر یا پلاسما دور چشم و پلک برای زیباسازی و جوانسازی چشم

خصوصیت های که ژل پروفایلو را متمایز از سایر فیلر ها می‌کند؟

این ژل ترکیبی از دو وزن سبک و سنگین هیالورونیک اسید است در نتیجه در عین حال که می تواند خاصیت آبرسانی داشته باشد سبب لیفت صورت هم می‌شود. تحریک کلاژن سازی یکی دیگر از مواردی است که سبب متمایز بودن ژل پروفایلو شده است. متاسفانه بیشتر فیلرهای هیالورونیک اسید خاصیت تحریک کلاژن سازی را ندارند.

معمولا لازم است در هر سال  دو مرتبه  پروفایلو به فاصله یک ماه تزریق شود، در مرحله اول ۴۰ درصد و در تزریق دوم نهایت بازسازی در پوست ایجاد می‌شود.

آیا ژل پروفایلو بهترین انتخاب  برای جوانسازی پوست است؟

همانطور که در مقالات قبلی  هم گفته شد،  بعد از رسیدن  به  ۳۰  سالگی پوست  به طور طبیعی  مقادیر قابل توجهی از  هیالورونیک اسید و کلاژن خود را از دست می دهد که سبب می شود علائم پیری هر چه زودتر بر روی صورت ظاهر شوند. پس می‌توان گفت پروفایلو بهترین انتخاب برای افراد ۳۰ سال و بالاتر از آن  است: زیرا می تواند از شروع علائم پیری بر روی صورت جلوگیری کند.

لازم به ذکر است که پروفایلو در مواردی که تصمیم به افزایش حجم در ناحیه خاصی از صورت هستید  انتخاب خوبی نیست، اما اگر  تمایل  به جوانی و  افزایش حجم در تمام نقاط صورت خود هستید، می‌توانید با کمک این روش جوانی و زیبایی را به پوست خود بازگردانید.

ژل پروفایلو چه تفاوتی با فیلرهای پوست دارد؟

فیلر های پوستی بیشتر به منظور  افزایش حجم در ناحیه خاصی از صورت استفاده می شود، اما ژل پروفایلو  قادر به حجیم سازی نواحی خاص صورت نیست و  در درجه اول با هدف  آبرسانی  و درمانی،  به صورت کاملا متوازن در تمام نواحی صورت استفاده می شود. اما اگر تصمیم  به حجیم سازی گونه، چانه و… در صورت خود هستید بهتر است از فیلر های پوستی استفاده کنید.

مطالب بیشتری بخوانید
از چه روشهایی برای لیفت گونه بدون جراحی استفاده می شود؟

ژل پروفایلو بیشتر در کدام نواحی  کاربردی تر است؟

این ژل تقریبا در تمام نواحی بدن کاربرد دارد، از جمله ، ناحیه صورت، گردن، دست ، بازوها و…

اسفتاده از ژل پروفایلو برای صورت یکی از نواحی است که متقاضیان زیادی دارد، بعد از صورت ژل پروفایلو برای ناحیه گردن بیشتر استفاده می شود . افرادی که افزایش سن و یا کاهش وززن های شددید در آن ها سبب شلی و آویزان بودن غبغب شده است می توانند با کمک ژل پروفایلو مشکل خود را برطرف کنند.

سن مناسب برای تزریق ژل پروفایلو

افراد می توانند در سنین مختلف از پروفایلو استفاده کنند، اما بهترین سن برای تزریق ژل پروفایلو از سن ۳۰ سالگی تا ۴۵ سالگی است. البته  می‌توان از  پروفایلو تا سن ۶۵ سالگی نیز استفاده کرد.

ژل پروفایلو نیاز به چند جلسه تزریق دارد؟

اینکه ماندگاری ژل پروفایلو چقدر است و دروه های تمدید چگونه است  از رایج ترین سوالات مراجعین است.

تزریق تا جلسه دوم باید در فواصل سه تا چهار هفته‌ای انجام شود .

اما جلسه سوم باید طبق نظر پزشک انجام شود، در حالت کلی معمولا سه ماه بعد از جلسه دوم نیاز به تمدید تزریق می‌باشد.

بعد از اتمام جلسه سوم ژل پروفایلو باید به صورت سالیانه تمدید شود .مدت زمان برای تزریق ژل پروفایلو تقریبا ۲۰ دقیقه می‌باشد.

ماندگاری پروفایلو

ماندگاری پروفایلو در افراد مختلف متفاوت است، اما به طور نسبی  می توان انتظار داشت ماندگاری پروفایلو در  افراد اغلب تا ۶ ماه و یا یشتر از آن است.

تزریق پروفایلو

مطالب بیشتری بخوانید
تزریق ژل لب روسی؛ نحوه تزریق با مراقبت های بعد از آن

مراقبت های پیش از پروفایلو

دکتر فهیمه مطلبی دکتر پوست در تهران، توصیه می کنند ۲۴ ساعت قبل از تزریق  از مصرف  الکل خودداری کنید،  همچنین در صورت مصرف دارو  حتما به پزشک خود  گزارش دهید. مصرف برخی از دارو ها خطر کبودی در ناحیه تزریق شده را به مراتب بیشتر می کند. بهتر است قبل از  استفاده از ژل پروفایلو، در صورت داشتن هر گونه سوال، حتما با پزشک خود صحبت کنید.

 

توصیه های لازم بعد از درمان با پروفایلو

بعد از درمان با پروفایلو  بهتر است  از آرایش خودداری کنید،  البته   امکان انجام فعالیت های روزمره  برای شما وجود دارد. گاهی خود پزشک مربوطه برخی  لوازم آرایشی معدنی را  بعد از پروفایلو  توصیه می‌کنند.

همچنین  توصیه می شود در روز درمان به هیچ وجه  به  استخر،  سونا بخار و باشگاه نروید، لمس ناحیه می تواند  تاثیر بسیار بدی  در  نتیجه تزریق داشته باشد.

سوالات متداول در ارتباط با پروفایلو

آیا راه حلی در صورت  عدم رضایت از تزریق پروفایلو وجود دارد؟

به طور معمول  پزشک  قبل از استفاده از فیلر های پوستی یا پروفایلو  با  فرد  مراجعه کننده مشاوره می‌کند.  در این جلسه مشاوره، بیمار خواسته‌های خود را بیان می‌کند و متناسب با خواسته های بیمار، روش‌های درمانی انتخاب می شود.

به طور حتم  می توان گفت  افرادی که از پروفایلو استفاده کرده‌اند کاملا از نتایج درمان راضی بوده‌اند و  درصد اینکه  فرد  بعد از تزریق رضایت کامل نداشته باشد بسیار ناچیز است.

مطالب بیشتری بخوانید
ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟ بررسی قیمت در سال 1402

آیا می توان از ژل های پروفایلو در دوران بارداری و یا شیر دهی استفاده  کرد؟

حتی اگر به بارداری مشکوک هستید، استفاده از هیچ گونه درمان تزریق توصیه نمی شود.  بهتر است  استفاده از  تزریقات زیبایی بعد از اتمام بارداری و دوره شیردهی شروع کنید.

چه اقداماتی باعث می‌شود که بهتر به نتایج ایده ال خودمان (بعد از تزریق پروفابلو) برسیم؟

  • از مصرف الکل تا ۲۴ ساعت  قبل از تزریق خودداری کنید.
  • مصرف دارو هایی همچون آسپرین تا یک هفته قبل از درمان توصیه نمی شود.
  • تا یک تا دو هفته بعد از درمان استفاده از سایر روش های درمانی  همچون وکس، لیفت و.. توصیه نمی‌شود.
  •  یک تا دو هفته پس از انجام درمان فیلر پوستی، برای انجام هیچ گونه درمان مرتبط با صورت، برنامه ریزی نکنید. از جمله این درمان ها عبارتند از لایه برداری، میکرودرم ابریژن و…

به تمام توصیه های پزشک عمل کنید، تا بتوانید بهترین نتیجه از تزریق را داشته باشید.

شماره های تماس و آدرس ما:

 
تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه منفی ۲

با تشکر از همراهی شما سروران گرامی

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *