درمان خط خنده با تزریق فیلر

بخند تا دنیا بهت بخنده؛ ولی فقط یک مشکلی وجود دارد، آن هم این است که خنده تمام چین و چروک‌های صورت رو به وضوح نشان می‌دهد. با افزایش سن، چین و چروک‌ها از هر طرف به ما حمله می‌کنند. یکی از این حمله‌های چین و چروک‌ها ایجاد شدن خط خنده است. وقتی که می‌خندیم خطی عمیق از کنار بینی تا دهان ایجاد می‌شود. عیب اصلی خط خنده جدا کردن لب از گونه می‌باشد، که تزریق فیلر خط خنده راه‌حلی مناسب برای این مشکل می‌باشد. در چند سال اخیر ولی استفاده از فیلر خط خنده خیلی به مبارزه با این چین و چروک‌ها کمک کرده. در واقع تزریق فیلر خط خنده فیلر منافذ خالی زیر پوست را پر کرده و باعث بهبود پوست می‌شود و بعد از آن دیگر تا مدت‌ها خبری از خط خنده نخواهد بود. فیلر خط خنده جایگزین چربی‌های از دست رفته پوست می‌شود و به ترمیم و طراوت بیش‌تر پوست کمک می‌کند و احساس جوانی دوباره را به شخص هدیه می‌دهد. البته که این خطوط در حالت عادی و در سن کم شما را پر نشاط و خوشحال نشان می‌دهند و نمایان‌گر یک زندگی شاد می‌باشند. اما با بالاتر رفتن سن دیگر این گونه نیست و فرم صورت به خصوص همگام خندیدن خراب می‌کند. در این مقاله در کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تزریق فیلر خط خنده را با هم بررسی می‌کنیم.

فهرست مطالب

جهت مطالعه مقاله ی ۶ دقیقه ای با ما همراه باشید.

[lwptoc min=”2″ depth=”3″ numeration=”none” title=”فهرست مطالب محتوایی که دراین مقاله مطالعه میفرمائید” toggle=”1″ labelShow=”نمایش فهرست” labelHide=”بستن فهرست” hideItems=”0″ width=”75%” float=”none” titleFontSize=”100%” colorScheme=”light” wrapNoindex=”1″ useNofollow=”1″]

خط خنده چیست؟

خط خنده به چین و چروک‌های اطراف دهان، بینی و چشم می‌گویند که هنگام خندیدن با وضوح بیشتری نمایان می‌شوند. این خطوط برای هر کس متفاوت است و در اکثر آدم‌ها جلوه‌ی بصری خوبی ندارد. افراد زیادی از خط خنده راضی نیستند، که بهترین راه‌حل برای آن‌ها تزریق فیلر خط خنده می‌باشد. هرچه سن رو به جلو حرکت می‌کند پوست آسیب‌پذیرتر و مراقبت پوستی واجب‌تر می‌شود، چون کلاژن‌سازی در پوست هر روز کم‌تر از دیروز می‌شود.

خط خنده

پیشنهاد مطالعه مقاله قیمت تزریق فیلر استایلج چقدر است؟

البته فقط گذر زمان و افزایش سن دلیل بر ایجاد خط لبخند نیست و ماندن زیادی در آفتاب آن هم بدون کرم ضد آفتاب، سیگار و کم کردن زیاد وزن دلایل اصلی به وجود آمدن خط لبخند می‌باشند که وجود این خطوط برای بسیاری از افراد آزاردهنده می‌باشد و آن‌ها دوست دارند تا بتوانند از دست آن راحت شوند و به راحتی و با داشتن پوستی صاف و شاداب در جمع بخندند و از حضور در جمع عزیزانشان لذت ببرند.

تزریق فیلر خط خنده

استفاده از فیلر برای جوان‌سازی روشی اثبات شده و کارآمد می‌باشد. تزریق فیلر خط خنده رطوبت و طراوت را به پوست صورت برمی‌گرداند. هم‌چنین تزریق فیلر خط خنده با پرکردن و حجم‌دهی از نمایان شدن واضح خط خنده جلوگیری می‌کند و شادابی و رضایت را برای فرد به همراه دارد. مزیت اصلی تزریق فیلر خط خنده غیرتهاجمی و راحت بودن آن است. در واقع روشی بهتر از تزریق فیلر خط خنده برای درمان آن وجود ندارد. با کمی کرم بی‌حسی موضعی هیچ دردی هم حس نمی‌شود و همین مسائل تزریق فیلر خط خنده را پرطرفدارتر از هر روش دیگری کرده است. بهترین نوع فیلر خط خنده آن‌هایی هستند که دارای اسید هیالورونیک می‌باشند که در بدن به صورت طبیعی وجود دارد و بدن افراد با آن سازگاری دارد. اشاره کردیم که بالا رفتن سن موجب از دست رفتن کلاژن پوست می‌شود که تزریق فیلر خط خنده دارای اسید هیالورونیک سبب کلاژن‌سازی و بهبود پوست نیز می‌شود. برای تزریق فیلر خط خنده آن را به قسمت‌هایی در اطراف بینی و دهان که قبل از عمل مشخص می‌شوند، تزریق می‌کنند. با این کار حجم بافت پوستی آن منطقه زیاد می‌شود و خط خنده را محو می‌کند.

مطالعه مقاله تکنیک های مختلف تزریق فیلر

درما خط خنده با فیلر

تاثیر تزریق فیلر خط خنده به قسمت‌های تزریق شده، امکانات کلینیک و مهارت متخصص بستگی دارد. ماندگاری تزریق فیلر خط خنده از ۶ تا ۱۸ ماه می‌باشد که نوع پوست و جنس فیلر در ماندگاری بیش‌تر خیلی موثر می‌باشند.

پیشنهاد مطالعه مقاله تزریق فیلر رستیلن

مزایا تزریق فیلر خط خنده

اگر تزریق فیلر خط خنده به صورت اصولی و در کلینیکی معتبر انجام شود، بعید است که فرد دچار عوارض خاصی شود. البته که کمی قرمزی و التهاب در قسمت‌های دور دهان و بینی در دو یا سه روز اول بعد از تزریق فیلر خط خنده کاملاً طبیعی می‌باشد. تزریق فیلر خط خنده خیلی راحت و سریع انجام می‌شود و هم‌چنین خیلی هم زود اثرش را می‌توان مشاهده کرد. لیست مزایا تزریق فیلر خط خنده را در زیر مشاهده می‌کنید.

  • بدون نیاز به بستری و دوران نقاهت
  • انجام کل پروسه در نیم ساعت
  • محو شدن سریع خط خنده
  • بازیابی چربی‌های از دست رفته پوست
  • بازگشت سریع به زندگی عادی
  • کلاژن‌سازی و جوان شدن پوست
  • انجام به صورت سرپایی
  • بدون حساسیت
  • تجزیه پذیر بودن مواد

عوارض تزریق فیلر خط خنده

نهایت عوارض تزریق فیلر خط خنده ۲ یا ۳ روز ورم و کبودی، کمی بی‌حسی و حس سوزن سوزن شدن ناحیه تزریق می‌باشد. اشاره کردیم که کلینیک معتبر و امکانات کافی باعث می‌شود تا تزریق فیلر خط خنده بدون عوارض انجام شود. فقط در صورت استفاده از فیلرهای فیک ممکن است عوارض شدیدی در انتظار شخص باشد و برایش مشکلات پوستی ایجاد کند. به همین دلیل است که با انتخاب کلینیک معتبر بیش از نیمی از راه را طی می‌کنید و برای بافت‌های پوستی ارزش قائل می‌شوید و آن‌ها را سالم نگه می‌دارید.

 مراقبت‌های تزریق فیلر خط خنده

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق فیلر خط خنده در تاثیرگذاری کامل و ماندگاری بیش‌تر تاثیر به‌سزایی دارد. پس اگر دوست دارید از تزریق فیلر خط خنده نهایت استفاده را بکنید لازم است که توصیه‌های زیر را انجام دهید.

توصیه‌های قبل از تزریق فیلر خط خنده

  • استفاده نکردن از داروهای رقیق‌کننده خون مثل آسپیرین
  • عدم مصرف سیگار و الکل از یک هقته قبل
  • نداشتن آرایش هنگام ترزیق فیلر خط خنده
  • در جریان گذاشتن پزشک نسبت به آلرژی‌ها و حساسیت‌های شخص

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر خط خنده

  • نخوابیدن و فشار وارد نکردن به روی شکم و صورت و به ناحیه تزریق
  • استفاده از کمپرس یخ غیر مستقیم به محل کبودی و ورم
  • از ماساژ دادن محل تزریق خودداری شود.
  • عدم استفاده از سونا و حمام آب داغ تا ۴۸ ساعت
  • تا ۲۴ ساعت سعی کنید در نواحی تزریق از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • ورزش های سنگین تا یک هفته انجام نشوند.

هزینه فیلر خط خنده

تزریق فیلر خط خنده می‌تواند باعث جوان‌سازی پوست و محو شدن خط لبختد شود. تزریق فیلر خط خنده باعث از بین رفتن خطوط و چروک‌های روی صورت می‌شود و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین اگر از شل شدن و افتادگی نواحی دور لب و ایجاد شدن خط خنده ناراضی هستید، می‌توانید از تزریق فیلر خط خنده استفاده کنید. برای دریافت قیمت فیلر خط خنده و سایر تزریقات فیلر می‌توانید فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند یا همین حالا می‌توانید با کلینیک زیبایی دکتر فهیمه مطلبی تماس بگیرید و از شرایط و هزینه فیلر خط خنده مطلع شوید.

فرم مشاوره رایگان و رزرو نوبت:

    شماره های تماس و آدرس ما:

     
    تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه منفی ۲

    درس دقیق مطب بهترین دکتر تزریق فیلر خط خنده:

    [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

    مطالب بیشتری بخوانید
    لیزر درمانی برای چه کسانی ممنوع است!
    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *