نقش تزریق ژل برای صورت‌های لاغر

کاهش وزن همواره برای خیلی از افراد چالش محسوب می‌شود. ما برای سلامتی و زیبایی سعی ‌می‌کنیم اضافه وزن خود را از بین ببریم. وقتی ما با اضافه وزن می‌جنگیم و چربی‌های اضافه را آب می‌کنیم، صورت ما بیش از سایر اعضای بدن چربی و فرمش را از دست می‌دهد. البته که افزایش سن هم همین کار را با صورت ما می‌کند و صورت ما افتاده و لاغر ‌می‌شود. این لاغری صورت، سن ما را بیش‌تر از آنچه که هست نشان می‌دهد و این مسئله محرض است که کسی دوست ندارد چهره‌اش بیش‌تر از سنش نشان دهد. همه دوست دارند پوستی صاف و شفاف داشته باشند. تزریق ژل به صورت لاغر می‌تواند صورت‌های استخوانی و افتاده را حجم‌دهی کند و فرم زیبایی به آن‌ها ببخشد تا افراد بتوانند از حس طراوت و شادابی صورت خود لذت ببرند. در واقع تزریق ژل روی صورت لاغر، متدی است که بدون نیاز به عمل جراحی و تزریق چربی، صورت لاغر و استخوانی را به خوبی حجم‌دهی و کانتور کرد. در این مطلب در کلینیک زیبایی دکتر مطلبی به بررسی تزریق ژل به صورت لاغر پرداخته‌ایم. امیدواریم که برای شما مفید باشد.

در جهت مطالعه ادامه مطالب با ما همراه باشید.

[lwptoc min=”2″ depth=”3″ numeration=”none” title=”فهرست مطالب محتوایی که مطالعه میفرمائید” toggle=”1″ labelShow=”نمایش فهرست” labelHide=”بستن فهرست” hideItems=”0″ width=”75%” float=”none” titleFontSize=”100%” colorScheme=”light” wrapNoindex=”1″ useNofollow=”1″]

مطالب بیشتری بخوانید
برای جوانسازی صورت مزونیدلینگ مناسب است یا مزوتراپی؟

تزریق ژل به صورت لاغر

با افزایش سن و یا لاغری بر اثر رژیم غذایی یا ورزش شدید، کلاژن‌سازی در پوست کاهش می‌یابد و چهره شخص طراوت و شادابیش را کم‌کم از دست می‌دهد. با دیدن این علائم و نشانه‌ها دیگر باید بدانید، که نیاز است برای جوان‌سازی و حجم‌دهی پوستتان، می‌توانید از تزریق ژل به صورت لاغر استفاده کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید. تزریق ژل روی صورت لاغر نتایج واضح و خیلی سریعی به همراه دارد و ساختار کلی صورت را تغییر دهد.

تزریق ژل به صورت لاغر

این کار چین و چروک‌ها و افتادگی‌های پوست را رفع کرده و صورت فرد را شاداب‌ و جوان‌تر کند. در صورت تزریق ژل به صورت لاغر، این فیلرها را در مناطقی تزریق می‌کنند که پوست شما حجم چربی و کلاژن را از دست داده است. با تزریق ژل به صورت لاغر حجمی به صورت اضافه می‌شود و چین و چروک‌ها را پر می‌کند. هم‌چنین آن قسمت برای ساخت کلاژن نیز تحریک می‌شود و تزریق ژل به صورت لاغر با کلاژن‌سازی نیز همراه است.  افرادی که صورت آن‌ها لاغر نیست، شاید نتوانند نتیجه دلخواه را از فیلر صورت بگیرند. در واقع صورت آن‌ها از حجم کافی برخوردار است و فیلر شاید آن‌ها را به نتیجه دلخواه نرساند. اما افرادی که صورت لاغر و استخوانی دارند می‌توانند آزادانه تصمیم بگیرند و تمام مناطق صورتشان را آن‌طور که دوست دارند کانتور کنند و از تزریق ژل روی صورت لاغر استفاده کنند.

 

مزایا تزریق ژل برای صورت لاغر

تزریق ژل به صورت لاغر را برای مسائل مختلفی می‌توان استفاده کرد و تاثیر خوبی از آن گرفت. تزریق ژل به صورت لاغر یک راه‌حل آسان با تاثیرگذاری بالا می‌باشد که کاملاً به صورت غیرتهاجمی انجام می‌شود. به طور کلی تزریق ژل به صورت لاغر کاربردهای زیادی دارد که می‌توانید جهت دستیابی به آن‌ها اقدام کنید. با تزریق ژل به صورت لاغر می‌توان چین و چروک‌های ناشی از لاغری را برطرف کرد، خطوط سطحی پوست را تقویت کرد تا به چهره‌ای جوان‌تر رسید. تزریق ژل به صورت لاغر حتی می‌تواند جای زخم‌های روی پوست را نیز بهبود بخشید. مزایا تزریق ژل برای صورت لاغر برای خانم‌ها و هم برای آقایان به صورت لیست زیر می‌باشد.

  • رفع تیرگی و گودی زیر چشم
  • محو کردن خط خنده
  • حجم‌دهی و فرم‌دهی لب‌ها
  • اصلاح اندازه گوشه دهان
  • زاویه‌دار کردن صورت
  • از بین بردن چین و چروک چانه‌ها
  • حجم‌دهی گونه‌ها و صورت
  • از بین بردن افتادگی صورت
  • زاویه سازی فک و چانه
  • بهبود جای زخم‌ها
  • جوان‌سازی صورت

این‌ها مزایا تزریق ژل برای صورت لاغر هستند. اگر شما صورت لاغر و استخوانی دارید و از آن راضی نیستید، به خودتان بستگی دارد که از کدام مزایا تزریق ژل برای صورت لاغر می‌خواهید استفاده کنید و بهره ببرید. در هر صورت تزریق ژل به صورت لاغر می‌تواند به این منظورها انجام شود. همه‌ی این موارد احتمال زیادی برای رسیدن به نتیجه دلخواه دارند و به راحتی می‌توانید با تزریق ژل به صورت لاغر به این نتایج برسید.

معایب تزریق ژل به صورت لاغر

بعید است که تزریق ژل و فیلر عوارض خاصی برای شخص به همراه داشته باشد. تزریق ژل یک روش کاملاً امن می‌باشد. البته داشتن قرمزی و التهاب پوست، کبودی جزئی و موقتی تا دو یا سه روز کاملاً طبیعی می‌باشد. فقط در صورتی ممکن است تزریق ژل به صورت لاغر شخص را اذیت کند و برایش مشکل‌ساز شود که در یک کلینیک نامعتبر تزریق ژل به صورت لاغر انجام داده و از جنس‌های فیک استفاده کرده باشد. در صورت مراجعه به کلینیک معتبر برای تزریق ژل به صورت لاغر جای هیچ نگرانی وجود ندارد. البته که ما در جلسه مشاوره رایگان تمام نکات مراقبتی را گوشزد خواهیم کرد. اما با تمام این‌ها ممکن است در صورت تزریق نادرست و غیر حرفه‌ای ممکن است شخص با عدم تقارن صورت یا آسیب رسیدن به بافت‌های صورت مواجه شود. همین طور کبودی زیاد، عفونت و زخم نیز از عوارض تزریق نادرست ژل به صورت لاغر در یک مطب غیر حرفه‌ای می‌باشد که شخص را علاوه بر مشکلات گفته شده از هدفش نیز دور می‌کند طبیعتاً به نتیجه دلخواهش نمی‌رسد و آن حجم و زیبایی مد نظرش را به دست نمی‌آورد.

در کل تزریق ژل روی صورت لاغر و حجم‌دهی آن خیلی فرایند پیچیده‌ای برای یک پزشک و متخصص با تجربه نیست. استفاده از تجهیزات استاندارد و فیلر اورجینال و با کیفیت می‌تواند نتایج شگفت‌انگیزی را به همراه داشته باشد. قبل و بعد از انجام تزریق ژل به صورت لاغر مثل هر متد زیبایی دیگری نیاز به مراقبت‌هایی دارد که رعایت کردن این مسائل می‌تواند نتیجه موثر و ماندگاری تزریق ژل به صورت لاغر را بهبود ببخشد. در کل تزریق فیلر و ژل یک متد کم‌عارضه و حتی در بعضی مواقع بی‌عارضه می‌باشد و روشی امن برای زیباسازی پوست صورت می‌باشد

سخن پایانی

بالا رفتن سن یا لاغری زیاد باعث ایجاد چین و چروک در صورت افراد می‌شوند. یکی از دلایل اصلی این چین و چروک‌ها از دست دادن چربی زیر پوست صورت می‌باشد. اگر این مشکل برای شما هم پیش آمده دیگر باید به فکر تزریق ژل به صورت لاغر بیفتید. اول از همه باید بدانید که تزریق ژل به صورت لاغر شما را به پوست با طراوت و دلخواه‌تان می‌رساند. همین طور این روش غیرتهاجمی، بدون نیاز به جراحی و بی‌هوشی می‌باشد و اگر به درستی انجام شود فرم ایده‌آل صورت را برای شخص به همراه خواهد داشت. یک پزشک خوب با بررسی فرم صورت و خواسته‌های شخص تزریق ژل به صورت لاغر را انجام می‌دهد و در انتها شخص را به نتیجه دلخواهش می‌رساند. برای دستیابی به فرم ایده‌آل صورت و تزریق ژل به صورت لاغر می‌توانید همین حالا فرم مشاوره رایگان را پر کرده تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند یا می‌توانید با کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تماس بگیرید و نوبت خود را رزرو کنید.

    شماره های تماس و آدرس ما:

     
    تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه منفی ۲
    مطالب بیشتری بخوانید
    میکروپیگمنتیشن لب چیست؟
    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۳ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *