درمان لک صورت با لیزر فرکشنال

همه‌ی ما با جوش مجلسی آشنایی داریم. وقتی قبل از رفتن به یک مهمانی، روی صورت ما جوش یا لکه‌ای اضافه شود، حاضریم هرکاری بکنیم تا آن را بپوشانیم. جوش و لکه‌های سیاه یا قهوه‌ای روی صورت، بر زیبایی شما اثر منفی می‌گذارد. این لکه‌ها روی پیشانی، بینی و گونه‌ها بیش‌تر ایجاد می‌شوند. این روزها جوان‌سازی پوست و درمان لک صورت خیلی رایج شده است. خیلی از اطرافیان ما هم از این روش‌ها استفاده کرده‌اند و تاثیر مثبتش را از نزدیک دیده‌ایم. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال یکی از همین روش‌های قوی می‌باشد که تاثیر مثبت زیادی روی صورت افراد دارد و خیلی‌ها با این روش، لک‌های صورتشان و چین و چروک‌هایشان را رفع کرده‌اند. در این مقاله در سایت کلینیک زیبایی دکتر مطلبی به بررسی و معرفی درمان لک صورت با لیزر فرکشنال پرداخته‌ایم تا شما اگر قصد استفاده از لیزر فرکشنال لک صورت را دارید با این روش کامل آشنا شوید و با آگاهی کامل از این متد زیبایی پرکاربرد استفاده کنید.

درمان لک صورت با لیزر فرکشنال

از بین بردن لک جوش و آکنه، زخم‌ها و اسکارها، ترک‌های پوست، هایپرپیگمانتاسیون و درمان لک صورت با لیزر فرکشنال در همه‌ی کلینیک‌های زیبایی دنیا انجام می‌شود. لیزر فرکشنال لک صورت سلول‌های مرده و قدیمی را نابود کرده و با سلول‌های جدید و سالم جای آن‌ها را پر می‌کند. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال هم‌چنین باعث تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌شود که جوان‌سازی و افزایش قوام پوست را برای شخص به همراه دارد.

درمان لک صورت با لیزر فرکشنال

از بین بردن چروک‌های ریز و اسکارها به وسیله لیزر فرکشنال، با افزایش سن خیلی تاثیرش را بیش‌تر نیز نشان می‌دهد. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال CO2 نور لیزر را به شعاع‌های ریز تبدیل کرده و با نفوذ به لایه‌های عمیق پوست و لایه‌برداری، پوست جدید را جایگزین پوست مرده می‌کند. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال نسبت به سایر لیزرها با استفاده از انرژی و گرمای کم‌تری انجام می‌شود و روند درمان آن نیز سریع‌تر و ایمن می‌باشد. همین باعث شده بیماران در سراسر دنیا، بدون نگرانی و با خیال راحت از لیزر فرکشنال لک صورت استفاده کنند. یکی از دلایل اصلی استفاده بیش‌تر از لیزر فرکشنال این است که، این روش فقط نقطه‌ی خاصی را هدف قرار می‌دهد و به سایر نواحی هیچ آسیبی نمی‌رساند. عوارض لیزر فرکشنال صورت نسبت به لیزر غیر فرکشنال کم‌تر می‌باشد و پوست به سرعت بهبود می‌یابد. این مسئله برای افرادی که از لیزر برای از بین بردن لک صورت استفاده می‌کنند، بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

روش کار درمان لک صورت با لیزر فرکشنال CO2

 برای انجام درمان لک صورت با لیزر فرکشنال صورت شخص باید کاملاً تمیز و عاری از هرگونه لوازم آرایشی باشد. برای جلوگیری از احساس درد معمولاً از کرم بی‌حسی موضعی نیز استفاده می‌شود. ابتدا لیزر فرکشنال CO2 روی قسمت تحت درمان حرکت می‌کند و سوراخ‌های میکروسکوپی زیادی ایجاد می‌کند و با لایه‌برداری پوست، لایه‌هایی جدید و دست‌ نخورده روی پوست شما ایجاد می‌کند. لیزر فرکشنال CO2 باعث از بین بردن لک‌ها و آغاز فرایند جوان‌سازی پوست می‌باشد. با تکثیر سلولی و تشکیل سلول‌های جدید در اطراف ناحیه تحت درمان فرایند التیام و ترمیم زخم صورت خیلی سریع می‌شود. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال CO2 نیازی به پانسمان هم ندارد و در کم‌تر از یک هفته با کمک کرم‌های ترمیمی پوست بهتر از روز اول به شما هدیه می‌دهد. قرمزی پوست بعد از لیزر فرکشنال خیلی سریع از بین می‌رود.  بهتر است فرد بعد از درمان لک صورت با لیزر فرکشنال تا دو روز از لوازم آرایش استفاده نکند. احتمال سیاهی و تیرگی پوست بعد از درمان لک صورت با لیزر فرکشنال CO2 بر عکس سایر لیزرها خیلی کم می‌باشد. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال به این صورت است که یک منطقه از پوست توسط نور لیزر مورد هدف قرار می‌گیرد و باعث از بین بردن لک و اسکار، جوان‌سازی و لایه‌برداری پوست می‌شود.

کاربرد لیزر فرکشنال صورت

از درمان لک صورت با لیزر فرکشنال برای از بین بردن لک و جای جوش، اسکار و جراحات پوستی بیش‌تر استفاده می‌شود. لیزر فرکشنال روی صورت اثرات سطحی و عمیقی دارد که بعد از انجام به خوبی می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. اثر سطحی لیزر فرکشنال باعث بازسازی سلول‌های پوست و روشن‌تر شدن رنگ آن می‌باشد. اثر عمیق افزایش کلاژن‌سازی در پوست می‌باشد که باعث سفت شدن پوست و از بین رفتن خطوط روی آن می‌شود. حتی اگر پوست شما چروکی نداشته باشد، کاربرد لیزر فرکشنال صورت تاخیر انداختن پیری پوست می‌باشد. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال معمولاً در طی ۳ الی ۵ جلسه بر اساس نوع پوست و جراحت متفاوت می‌باشد. بین جلسات درمان لک صورت با لیزر فرکشنال حداقل باید یک ماه فاصله باشد. کاربرد لیزر فرکشنال صورت برای از بین بردن موارد زیر می‌باشد.

  • لک‌های جوش
  • بهبود جای زخم
  • لک‌های ناشی از نور خورشید
  • تنگ کردن روزنه‌های پوستی
  • ترک‌های زیر پوست
  • چروک و تیرگی دور چشم
  • لیفت و جوانسازی پوست صورت
  • کک و مک‌
  • شلی و افتادگی پوست
کاربرد لیزر فرکشنال صورت

مزایا لیزر فرکشنال صورت

لیزر فرکشنال لک صورت بدون ایجاد زخم و درد، لک‌ها و خطوط ریز را از بین می‌برد. همین یک جمله نشان‌گر یک متد زیبایی عالی می‌باشد. البته که مزایا لیزر فرکشنال صورت خیلی بیش‌تر از این‌هاست. لیزر فرکشنال لک صورت باعث جوان شدن پوست و ایجاد کلاژن بیش‌تر هم می‌شود. یک نکته مثبت یگر در مورد لیزر فرکشنال لک صورت این می‌باشد که ماندگاری اثر این لیزر خیلی بیش‌تر از سایر رقبایش می‌باشد و شما با استفاده از این روش با لک‌های موجود به طور کامل خداحافظی می‌کنید. لیزر فرکشنال لک صورت دقت بالایی هم دارد و دشمن لک‌های ریز صورت می‌باشد. آسیب ناشی از استفاده لیزر فرکشنال هم تقریباً صفر می‌باشد و روشی کاملاً ایمن می‌باشد. شما اگر از درمان لک صورت با لیزر فرکشنال استفاده کنید، سریعاً می‌توانید به کار روزانه خود برگردید. البته بهتر است که از آفتاب تا مدتی دوری کنید. مزایا لیزر فرکشنال صورت شگفت‌انگیز است و خیلی از سایر روش‌های مشابه جلوتر می‌باشد. لیست مزایا لیزر فرکشنال صورت را در زیر مشاهده می‌کنید.

  • افزایش کلاژن سازی پوست
  • مدت ‌زمان بهبودی کوتاه
  • ترمیم سریع پوست به دلیل درمان متمرکز
  • نتایج منحصربه‌فرد
  • کنترل شدت درمان
  • انعطاف‌پذیری درمان طبق نیازهای فرد
  • بی‌خطر و موثر
  • بدون درد و آسیب‌های پوستی
  • لایه‌برداری پوست

مزایا لیزر فرکشنال صورت

عوارض لیزر فرکشنال صورت

به طور کلی درمان لک صورت با لیزر فرکشنال یک روش امن می‌باشد و عوارض لیزر فرکشنال صورت خیلی کم می‌باشد. ممکن است بعد از لیزر فرکشنال لک صورت شخص با کمی التهاب و قرمزی پوست مواجه شود که کاملاً طبیعی می‌‌باشد و خیلی زود از بین می‌رود. اگر تحمل درد برای شخص سخت بود، با یک مسکن ساده و یا کمپرس یخ به راحتی می‌توان با آن مقابله کرد. به هر حال بعد از انجام لیزر فرکشنال لک صورت ممکن است کمی درد داشته باشید. در درمان لک صورت با لیزر فرکشنال مثل روش‌های قدیمی دیگر نیازی به پانسمان ندارید و فقط با کمی لوسیون‌ها و کرم‌های ترمیمی مثل زینک اکساید و در صورت نیاز یک قرص آنتی‌بیوتیک می‌توانید سرعت بهبود پوست را بالاتر ببرید.  برای این‌که عوارض لیزر فرکشنال صورت برای شما کم‌تر باشد نیاز است قبل از انجام لیزر فرکشنال لک صورت نکاتی را رعایت کنید. بهتر است از حدود یک ماه قبل از درمان لک صورت با لیزر فرکشنال از آفتاب شدید و روش‌های برنزه کردن، محصولات لایه‌بردار و جوان‌ساز پوست، مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مثل آسپیرین، اپیلاسیون، وکس و موم خودداری کنید تا دچار عوارض لیزر فرکشنال صورت نشوید و بهترین درمان را دریافت کنید. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال به خانم‌های باردار، افراد دارای حساسیت پوستی توصیه نمی‌شود.

ماندگاری درمان لک صورت با لیزر فرکشنال

همیشه مراجعین درباره ماندگاری متدهای زیبایی سوالاتی در ذهن دارند. به هر حال هر کسی دوست دارد بداند لیزر فرکشنال لک صورت یا هر روش دیگری که برای آن وقت و هزینه خود را می‌گذارند، چه مدت تاثیر دارد. برای لیزر فرکشنال لک صورت بایید بگوییم مدت زمان ماندگاری به خود شخص و سبک زندگیش بستگی دارد. به هر حال لیزر فرکشنال، لک صورت را از بین می‌برد و مراقبت از پوست برای جلوگیری از ایجاد لک‌های جدید مسئولیت خود شخص می‌باشد. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال می‌تواند به کمک سبک زندگی درست و مراقبت از پوست تا چندین سال هم ماندگاری داشته باشد و شاید هم اگر شخص خوب مراقبت کند، هیچ‌وقت دیگر آن لک صورت برنگردد. اما در صورت سبک زندگی ناسالم شاید درمان لک صورت با لیزر فرکشنال خیلی ماندگاری بالایی برای شما نداشته باشد. نتیجه حاصل از  لیزر فرکشنال لک صورت خیلی زود دیده می‌شود اما نتیجه اصلی به سه الی شش ماه زمان نیاز دارد.

مطالعه مقاله آیا لیزر برای پوست تیره امکان پذیر است؟

سخن پایانی

هیچ‌کس جای لک و جوش را روی صورتش دوست ندارد. درمان لک صورت با لیزر فرکشنال CO2 یک روش بسیار کاربردی در درمان اسکارهای آکنه و جوش، جای سوختگی، جوان‌سازی پوست، تنگ کردن منافذ باز و از بین بردن ترک‌های پوستی می‌باشد. با توجه به کم بودن عوارض لیزر فرکشنال صورت، این روش این روزها محبوبیت بیش‌تری پیدا کرده است. به هر حال هر کسی دوست دارد بعد از درمان خیلی زود به زندگی عادیش بازگردد. البته که تا بهبود کامل فرد نیاز به مراقبت‌هایی دارد که شخص برای رسیدن به نتیجه بهتر باید آن‌ها را رعایت کند. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت و آگاهی از قیمت لیزر فرکشنال صورت می‌توانید فرم مشاوره زیر را پر کرده یا با کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را در مورد از مشاوران ما دریافت کنید.

    شماره های تماس و آدرس ما:

     
    تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه ۲-

    با تشکر از همراهی شما سروران گرامی

    مطالب بیشتری بخوانید
    بررسی و معرفی بهترین قرص کلاژن سازی پوست
    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *