همه چیز درباره تزریق فیلر زیر چشم

حتماً برای شما هم پیش آمده که که سر کار یا در دید و بازدیدها به شما گفته‌اند که کم خوابیده‌ای یا زیر چشمانت گود رفته. خیلی وقت‌ها هم بی‌دلیل زیر چشم‌ سیاه یا کبود می‌شود. همه‌ی ما کمی گودی زیر چشم را داریم که این یک امر طبیعی می‌باشد. البته که این گودی چشم برای خیلی از افراد نیز بیش‌تر می‌باشد. این رگ‌های بنفش و قرمز و تیرگی رنگ پوست زیر چشم فقط با آرایش پوشانده می‌شود. یا که ماهانه هزینه زیادی صرف کرم‌های زیر چشم و سایر درمان‌های پوستی می‌کنیم تا از شر تیرگی و کبودی زیر چشم خلاص شویم و آن را کم رنگ‌تر و محو کنیم. در حالی که به جای این هزینه‌های زیاد برای کرم‌های زیر چشم و لوازم آرایش، به راحتی با تزریق فیلر زیر چشم که در چند دقیقه انجام می‌شود، می‌توان ماه‌ها از شر سیاهی زیر چشم رها شد.

تیرگی و کبودی زیر چشم

مشکل کبودی زیر چشم فقط کم خونی و نازکی پوست نیست. کم شدن چربی‌های زیر پوست چشم، آن را نیز تیره و گود می‌کند. فیلر زیر چشم می‌تواند در زیر پوست نازک چشم به جای لایه‌های چربی از دست رفته عمل کند و کبودی و گودی زیر چشم را از بین ببرد. تنها دلیل کبودی زیر چشم فقط از دست دادن چربی بر اثر سن نیست و ژنتیک بعضی از افراد به این گونه است که چربی کم‌تری در زیر چشمشان وجود دارد. موارد دیگری مثل زیاد در معرض نور خورشید ماندن، کم بودن آب بدن، خواب نامنظم و حساسیت‌های مختلف می‌تواند کبودی و گودی زیر چشم را بیش‌تر کند.

 

مطالب بیشتری بخوانید
درمان ریزش مو بعد از کرونا

 

در هر صورت به دلیل بالا رفتن سن کاهش تولید کلاژن و الاستین چین و چروک پوست و ایجاد خطوط روی صورت زیاد می‌شود. به ویژه در ناحیه زیر چشم که پوست نازکی دارد. مخصوصاً وقتی که کسی می‌خندد، این چین و چروک‌ها بیشتر خود را نشان می دهند.

گودی زیر چشم معمولاً از نزدیک ۳۰ سالگی خودش را نشان می‌دهد و پس از ۳۰ سالگی این چین و چروک‌های ایجاد شده عمیق‌تر هم می‌شوند. به همین دلیل بهترین زمان برای درمان با تزریق فیلر زیر چشم می‌باشد. البته که برای جلوگیری از کبودی زیر چشم بهتر است قبل از ۳۰ سالگی تزریق فیلر زیر چشم انجام داده شود.

خواب منظم و کافی، رژیم غذایی درست و مراقبت های پوستی اقداماتی هستند که به رفع کبودی زیر چشم به صورت موقت می‌توانند کمک کنند. اما اگر به یک روش با ماندگاری و تاثیر بالاتر نیاز دارید می‌توانید از تزریق فیلر زیر چشم استفاده کنید که بهترین انتخاب برای از بین بردن پف و کبودی زیر چشم‌ها می‌باشد.

تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر برای زیر چشم و سایر نواحی گود صورت کاربرد دارد. دلایل تو رفتگی و چین و چروک‌ها را توضیح دادیم که می‌توانند متفاوت باشد اما سریع‌ترین و راحت‌ترین درمان گودی‌‌های صورت و زیر چشم تزریق فیلر می‌باشد. قسمت‌های دور و زیر چشم در صورت خستگی، بی‌خوابی، کمبود آهن خیلی سریع پف می‌کنند و کبود می‌شوند. به همین دلیل است که تزریق فیلر زیر چشم خیلی بیش‌تر از باقی قسمت‌ها نیاز می‌شود. تزریق فیلر در هر صورت برای از بین بردن تیرگی زیر چشم و چین و چروک‌های صورت خیلی کاربردی و موثر می‌باشد. تزریق فیلر زیر چشم باعث پر و روشن‌تر شدن آن می‌شود و چین و چروک‌ها را به حداقل می‌رساند.

برای تزریق فیلر زیر چشم اول باید محل تزریق مشخص و استریل شود. سپس با کرم بی‌حسی درد تزریق را به حداقل می‌رسانند. تزریق فیلر زیر چشم با استفاده از سوزن کوچک به آرامی به قسمت مورد نظر تزریق می‌شود. تزریق فیلر زیر چشم، دردی ندارد اما ممکن است با کبودی و ورم همراه شود که خیلی زود رفع می‌شود و بعد از آن تاثیر شگفت‌انگیز تزریق فیلر زیر چشم را می‌توانید مشاهده کنید. البته باید بدانید که تزریق فیلر زیر چشم رنگ پوست را عوض نمی‌کند، اما با ترمیم سلولی بعد از تزریق فیلر زیر چشم، سیاهی زیر چشم از بین می‌رود. تزریق فیلر زیر چشم می‌تواند چین و چروک پوست زیر چشم را از بین ببرد. هم‌چنین خطوطی که در گوشه‌های چشم هستند و با خندیدن شدیدتر معلوم می‌شوند، هم‌چنین سیاهی و تورفتگی زیر چشم با تزریق فیلر زیر چشم از بین می‌روند.

تزریق فیلر زیر چشم

مزایای فیلر زیر چشم

فیلر زیر چشم یکی از بهترین روش‌ها برای زیباتر شدن و جوان‌سازی صورت و زیر چشم می‌باشد. مخصوصاً برای افرادی که علاقه‌ای به عمل جراحی ندارند. البته که فیلر زیر چشم کم هزینه‌تر و بی دردسر از عمل‌های جراحی می‌باشد و همان اثر را نیز بر روی پوست و صورتتان می‌گذارد. لیست مزایای تزریق فیلر زیر چشم را در زیر مشاهده می‌کنید.

  • غیرتهاجمی و بدون دوران نقاهت
  • بدون درد و ‌خطر
  • از بین برنده کیسه‌های اشکی و نواحی تیره زیر چشم
  • خیلی سریع و راحت
  • مواد قابل تجزیه و نتیجه قابل برگرداندن
  • خسته به نظر نیامدن صورت
  • تاثیرگذاری بالا و سریع

نکات قبل از تزریق فیلر زیر چشم

برای دریافت حداکثر تاثیر هر متد زیبایی یک سری مراقبت‌ها در هر صورت لازم می‌باشد. قبل از تزریق فیلر زیر چشم باید هرگونه قرص مصرفی را به دکتر خبر دهید. بعضی از داروها می‌توانند قبل یا بعد از تزریق، مشکلاتی را ایجاد کنند. از چند روز قبل از خوردن آسپرین و سایر رقیق‌کننده‌های خون خودداری کنید.

یک رژیم غذایی سالم قبل از تزریق فیلر زیر چشم می‌تواند از هرگونه عفونت و ورم احتمالی جلوگیری کند.

شما برای گرفتن تاثیر بهتر و سریع‌تر از تزریق فیلر زیر چشم نیاز به گردش خون بالا دارید. پس حداقل مصرف سیگار و الکل را از یک هفته قبل متوقف کنید تا تاثیر کامل از تزریق فیلر زیر چشم را دریافت کنید.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

از دست زدن و ماساژ دادن محل تزریق فیلر زیر چشم خودداری کنید.

در صورت وجود ورم و کبودی از کمپرس یخ غیر مستقیم و با حوله برای کاهش کبودی و قرمزی پوست استفاده کنید.

سعی کنید تا چند روز بعد از تزریق فیلر زیر چشم در طول روز زیاد دراز نکشید. یا وقتی که می‌خوابید سرتان از بدنتان بالاتر باشد. می‌توانید از دو بالش یا یک بالش گردنی نیز استفاده کنید.

تورم محل تزریقی در وضعیت خوابیده افزایش پیدا می کند؛ بنابراین بهتر است که در طول روز در حالت نشسته یا ایستاده قرار داشته باشید.

تا ۲۴ ساعت حمام نروید و محل تزریق فیلر زیر چشم را نشورید.

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر زیر چشم

ماندگاری نتایج تزریق فیلر زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم گودی زیر چشم را از بین می‌برد اما نه برای همیشه. البته در صورت تکرار تزریق نتایج دوام بیش‌تری خواهند داشت. با توجه به شرایط هر فرد، ماندگاری نتایج تزریق فیلر زیر چشم از ۶ تا ۱۸ ماه متغیر می‌باشد. پوست زیر چشم انعطاف‌پذیری کم‌تری نسبت به سایر قسمت‌های صورت دارد و به همین دلیل در کل ماندگاری فیلر زیر چشم بیش‌تر از سایر قسمت‌ها می‌باشد.

عوارض تزریق فیلر زیر چشم

خوشبختانه عوارض تزریق فیلر زیر چشم نزدیک به صفر می‌باشد و خطری شخص را تهدید نمی‌کند. البته ممکن است تزریق فیلر زیر چشم با کمی کبودی و ورم و محل تزریق است که این هم بستگی به بیمار، نحوه عملکرد پزشک و نوع فیلر دارد.

قیمت تزریق فیلر زیر چشم

موثرترین و آسان‌ترین روش کاهش چین و چروک‌ها و رفع سیاهی و کبودی اطراف چشم تزریق فیلر زیر چشم می‌باشد، که تمامی خطوط ریز روی صورت را از بین می‌برد. هم‌چنین تزریق فیلر زیر چشم موجب افزایش رطوبت زیر پوست می‌شود و پوستی صاف برای شما به همراه خواهد داشت. تزریق فیلر زیر چشم ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد و پس از آن نیاز به تزریق مجدد می‌باشد.

خیلی از مراجعین کلینیک زیبایی دکتر مطلبی قیمت تزریق فیلر زیر چشم را از ما می‌پرسند. در پاسخ باید بگوییم برای قیمت تزریق فیلر زیر چشم نمی‌توان یک قیمت مشخص را تعیین کرد. جنس و مقدار فیلر و نوسانات بازار دادن قیمت قطعی که تغییر نکند را سخت می‌کند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تزریق فیلر زیر چشم نام و شماره تلفن خود را در فرم مشاوره زیر ثبت کنید یا همین حالا با کلینیک دکتر مطلبی تماس بگیرید.

فرم تماس:

    شماره های تماس و آدرس ما:

    تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه منفی ۲
    مطالب بیشتری بخوانید
    بررسی نحوه انجام بوتاکس پیشانی و مراقبت های بوتاکس پیشانی
    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *