ژل الانسه

امروزه استفاده از فیلرها، روز به روز در حال افزایش است. ژل الانسه برای جوانسازی صورت نیز یک فیلر پوستی معتبر و باکیفیت، ساخت کشور هلند است که قیمت ژل الانسه را باید بدانید. البته ژل ELLANSÉ در ساختار خود تفاوت‌هایی با سایر فیلرها دارد که شاید برای برخی از افراد درمان کامل‌تر و گزینه بهتری باشد. این روزها در اروپا و ایران ماندگاری ژل الانسه خیلی محبوب شده و استفاده از آن هر روز در حال بیش‌تر شدن است. این ژل در افزایش حجم و جوان‌سازی نتایج بسیار خوبی برای شخص به همراه دارد. در این مقاله در سایت کلینیک زیبایی دکتر مطلبی قصد معرفی ژل ELLANSÉ و بررسی نتایج تزریق آن را داریم. اگر در فکر استفاده از این فیلر هستید، پس تا پایان این مقاله همراه باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

معرفی ژل الانسه (ELLANSÉ)

الانسه یکی از فیلرهای جدید با ماندگاری زیاد است. الانسه فیلری است تزریق آن معمولاً با رضایت شخص همراه است و به خوبی جوان‌سازی پوست بعد از تزریق الانسه برای جوانسازی صورت انجام می‌شود. در واقع الانسه با تحریک غدد، کلاژن‌سازی را در پوست افزایش می‌دهد. به هر حال با بالا رفتن سن، چربی زیر پوست کم شده و همچنین تولید کلاژن به حداقل می‌رسد، که با چین و چروک و شل شدن پوست همراه است.

ژل الانسه

ژل الانسه برای جوانسازی صورت بر خلاف سایر فیلرهای پر استفاده موجود، یک فیلر غیر هیالورونیک اسید است که برای لیفت، زاویه‌سازی و برگرداندن حجم کم شده در اثر افزایش سن استفاده می‌شود و طراوت و جوانی را برای پوست شخص به همراه دارد. چیزی که ژل ELLANSÉ را از سایر فیلرهای زیبایی متمایز می‌کند، کمک به جوان‌سازی پوست در عین حجم‌دهی است. در واقع با بالا رفتن سن و شل شدن پوست خیلی‌های به فکر بازیابی حجم از دست رفته پوستشان می‌افتند که این ژل با افزایش انعطاف‌پذیری و بالا کشیدن پوست موجب فرم‌دهی و حجم بیش‌تر به جوان‌سازی و زیبایی پوست و همچنین به تعویق انداختن ایجاد خطوط ریز و چین و چروک روی صورت کمک می‌کند.

مطالب بیشتری بخوانید
زاویه سازی فک و چانه با تزریق فیلر

رزرو نوبت و وقت مراجعه

برای تعیین وقت مراجعه و رزرو نوبت به صورت آنلاین و غیرحضوری فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و وقت مراجعه را برای شما تنظیم کنند.






ساختار ژل الانسه به چه صورت است؟

اکثر فیلرهای رایج در بازار از هیالورونیک اسید تشکیل می‌شوند. اما ژل‌الانسه یک فیلر نیمه‌دائمی و غیر هیالورونیک اسید است. ژل‌الانسه در سه ماهه اول تزریق، حجمی به پوست نمی‌دهد و بعد از سه ماه جذب می‌شود و شخص متوجه تاثیر شگفت‌انگیزش می‌شود. ژل الانسه برای جوانسازی صورت از CMC و PCL تشکیل شده است. CMC یا همان کربوکسی متیل سلولز که ماده اصلی حجم‌دهنده در ژل الانسه می‌باشد. ماده دیگر تشکیل‌دهنده ژل الانسه PCL یا نانوالیاف الکتروریسی‌شده پلی کاپرولاکتون است که در فرایندهای پزشکی از آن زیاد استفاده می‌شود و یک ماده سازگار با پوست است. PCL موجود در ژل الانسه موجب تولید بیش‌تر کلاژن و جوان‌سازی پوست می‌شود. PLC در فیلر الانسه معلق در ژل CMC می‌باشد.

عملکرد ژل الانسه طی دو مرحله به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. CMC موجود در الانسه جوان‌سازی و فرم‌دهی سریع را برای شخص به ارمغان می‌آورد. اما PCL همانطور که اشاره کردیم در طی ۳ ماه نتیجه‌اش را نشان می‌دهد و موجب افزایش کلاژن‌سازی در پوست شخص می‌شود. در واقع کارکرد اصلی ژل الانسه در تولید کلاژن بیش‌تر خلاصه می‌شود و به همین دلیل برای سن‌های بالاتر گزینه‌ای مناسب می‌باشد. ماندگاری ژل الانسه برای جوانسازی صورت می‌تواند تا ۴ سال نیز ادامه داشته باشد و بیش‌تر از فیلرهای هیالورونیک اسید است.

مطالعه مقاله تفاوت مزونیدلینگ با مزوتراپی برای جوانسازی صورت

کاربرد ژل الانسه برای زیبایی چیست؟

ژل الانسه یک فیلر کاملاً مناسب برای صورت افراد است و در اکثر نواحی صورت می‌توان از آن استفاده کرد. ژل ELLANSÉ برای تزریق در لایه‌های عمیق پوست طراحی شده و چین و چروک‌های واضح را به خوبی از بین می‌برد. می‌توان ژل الانسه را برای لیفت و افزایش حجم گونه، رفع قوز بینی و جوان‌سازی پیشانی تزریق کرد. برای ایجاد زاویه فک و خط خنده و کانتورینگ صورت نیز می‌توان از الانسه استفاده کرد. البته الانسه محدودیت‌هایی هم دارد. به دلیل کلاژن‌سازی، ژل الانسه برای جوانسازی صورت گزینه مناسبی برای تزریق در لب نمی‌باشد. تزریق ژل الانسه در لب و اطراف چشم ممنوع می‌باشد. الانسه برای شقیقه‌ها با پر کردن انحنا و افزایش حجم باعث لیفت ابرو نیز می‌شود. ژل ELLANSÉ فقط هم برای صورت نیست و از آن برای رفع شل‌شدگی پوست گردن و پشت دست نیز می‌توان استفاده کرد.

مطالب بیشتری بخوانید
تزریق ژل لب قلبی؛ فرم دهی لب با نتایج طبیعی

معرفی انواع ژل‌الانسه

الانسه در ۴ مدل در بازار موجود است و می‌توان با توجه به نیاز از آن‌ها استفاده کرد. برای افرادی که برای اولین بار از فیلر استفاده می‌کنند، ژل الانسه S توصیه می‌شود. برای تمدید فیلر، از سایر ژل های الانسه به نام‌های M، L و E استفاده می‌شود که ماندگاری اسمی آن‌ها به ترتیب ۲، ۳ و ۴ سال است که البته با توجه به شرایط خاص هر فرد ممکن است نتیجه متفاوت هم باشد.

نواحی تزریق ژل‌الانسه کجاست؟

همانطور که گفته شد ژل Ellanse یک نوع فیلر صورت است که برای ایجاد حجم در صورت و کاهش چین و چروک استفاده می‌شود که در داخل پوست تجزیه می‌شود و موجب تحریک تولید کلاژن توسط بدن می‌شود.

نواحی تزریق فیلتر Ellanse شامل:

  • ناحیه بین ابروها
  • ناحیه زیر چشم
  • خط لب‌ها و نواحی اطراف آن
  • نواحی دور چشم (کنار چشم)
  • نواحی پوست صورت و گردن

اگر مایل به تزریق ژل Ellanse هستید، بهتر است با یک پزشک متخصص در زمینه زیبایی صورت مشورت کنید تا او نواحی مورد نیاز را برای تزریق این فیلر به شما توصیه کند.

نواحی تزریق ژل الانسه و ژل الانسه برای جوانسازی صورت

مزایای ژل‌الانسه

در خصوص مزایای ژل الانسه می‌توان گفت که این فیلر یک روش غیر تهاجمی و به شدت موثر است که آن را به یکی از درمان‌های رایج چین و چروک صورت و جوان‌سازی تبدیل کرده است. برخی از مهم‌ترین مزایای ژل ELLANSÉ را در  لیست زیر مشاهده می‌کنید.

  • ماندگاری ژل الانسه خیلی بیش‌تر از سایر فیلرهای موجود در بازار است و معمولاً تا ۴ سال نیز دوام دارد.
  • شاید قیمت هر سی سی ژل الانسه برای جوانسازی صورت بیش‌تر از سایر فیلرها باشد اما به دلیل ماندگاری بیش‌تر از گزینه‌ای اقتصادی‌تر می‌باشد.
  • در طول زمان ژل الانسه حجم را بهتر حفظ می‌کند.
  • حساسیت و آلرژی نسیت به ژل الانسه برای جوانسازی صورت تقریباً صفر است.
  • نتیجه ژل الانسه در پیشانی، چانه و بینی عالی می‌باشد.
  • ایمنی بالینی بالا به دلیل مصنوعی بودن.
مطالب بیشتری بخوانید
رفع غبغب با مزوتراپی به همراه فیلم

عوارض ژل‌الانسه چیست؟

به هرحال استفاده از هر متد زیبایی می‌تواند عوارضی نیز داشته باشد. عوارض ژل ellanse شاید عواملی تحت تاثیر تزریق مثل کمی ورم و کبودی باشد. عوارض تزریق ژل موقتی است و بدون مشکل برطرف می‌شوند.  البته مهم‌ترین نکته در مورد عوارض الانسه این است که احتمال آلرژی در آن خیلی کم است. مشکل اصلی آلانسه این است که توسط آنزیم‌ها تجزیه‌پذیر نیست و اگر شخص از تزریق ناراضی باشد، نمی‌تواند نتیجه آن را مانند سایر فیلرها برگرداند. به همین دلیل تزریق الانسه حتماً باید در یک کلینیک زیبایی معتبر انجام شود. البته ژل‌الانسه به طور طبیعی در بدن به دی‌اکسید کربن و آب تجزیه می‌شود.

تزریق ژل الانسه

تزریق ژل‌الانسه خیلی ساده و بی‌دردسر است و شاید در کم‌تر از نیم‌ساعت هم بتوان آن را انجام داد. خیلی از افراد حتی متوجه دردی هم در حین تزریق نمی‌شوند. در کل تزریق‌ژل الانسه بی‌خطر و ایمن است و به استراحت و ریکاوری هم نیاز ندارد. شخص بلافاصله بعد از تزریق می‌تواند به زندگی عادیش بازگردد. به دلیل کلاژن‌سازی و خاصیت جوان‌کننده ژل‌الانسه، بهتر است بعد از ۳۰ سالگی تزریق شود، به‌خصوص افرادی که حجم چربی بیش‌تری در زیر پوست از دست داده‌اند. البته استفاده از فیلر الانسه برای افراد بالای ۱۸ سال منعی ندارد.

قیمت ژل الانسه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت ژل Ellanse بستگی به چند عامل دارد، این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

  • نوع ژل Ellanse که براساس زمان جذب و ضخامت آن تعیین می‌شود. فیلر Ellanse در سه نوع A، B و C ارائه می‌شود و هر کدام با ضخامت و زمان جذب متفاوتی همراه است.
  • تعداد واحدهای ژل Ellanse که مورد نیاز برای تزریق در نواحی مختلف صورت تعیین می‌شود.
  • تجربه و مهارت پزشکی که ژل را تزریق می‌کند.
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی و هزینه‌های مربوط به بهره‌وری از امکانات آن.
مطالب بیشتری بخوانید
بهترین مارک ژل لب کدامند؛ مزایا و عوارض

در مجموع، هزینه ژل الانسه ممکن است در مقایسه با دیگر فیلرها بیشتر باشد. با این حال، به دلیل ماندگاری بالا و کیفیت بالای آن، برای بسیاری از افراد انتخاب اولیه می‌شود. مهم است که پیش از تصمیم گیری درباره تزریق ژل Ellanse، با یک پزشک متخصص در زمینه زیبایی صورت مشورت کنید و قیمت دقیق را دریافت کنید.

تزریق ژل الانسه

قیمت ژل الانسه و تزریق آن در کلینیک

اشاره کردیم که قیمت هر سی سی ژل‌الانسه کمی بیش‌تر از سایر فیلرها می‌باشد. البته با این وجود که ژل ellanse تا مدت‌ها نیاز به تمدید نخواهد داشت، قیمت ژل الانسه اقتصادی به نظر می‌رسد. قیمت هر سی سی ژل‌الانسه M در زمان نوشته شدن این مقاله بیش از ۴ میلیون تومان است. البته با توجه به نوسانات شدید بازار هر لحظه امکان پایین آمدن و یا بالاتر رفتن قیمت ژل الانسه وجود دارد. شما می‌توانید برای دریافت قیمت دقیق همین لحظه با کلینیک دکتر مطلبی تماس بگیرید و از قیمت ژل الانسه آگاه شوید.

سخن پایانی

ژل‌الانسه یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین فیلرهای غیر هیالورونیک اسید موجود می‌باشد. به جز لب و چشم با خیال راحت برای جوان‌سازی و رفع چین و چروک بدون ترس از آلرژی می‌توان از الانسه استفاده کرد. اثرات درمانی الانسه از همان ابتدا مشخص است و تا ۳ ماه بعد از تزریق توسط کلاژن‌سازی به داشتن پوستی جوان‌تر کمک می‌کند. ماندگاری ژل الانسه نیز خیلی بالا است و می‌تواند تا ۴ سال پوستی بدون چین و چروک برای شخص به همراه داشته باشد.

در این مقاله در کلینیک زیبایی دکتر مطلبی ژل‌الانسه برای جوان‌سازی پوست را با هم بررسی کردیم. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت و آگاهی از قیمت ژل الانسه می‌توانید فرم مشاوره زیر را پر کرده  ویا با شماره‌های کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در مورد ژل‌الانسه و روند درمان آن را از مشاوران ما دریافت کنید.

مطالب بیشتری بخوانید
معرفی ژل فیلر اینووسنس | خرید فیلر Inovosense

    ۱
    ۲
    ۳
    ۴
    ۵
    میانگین امتیازات ۴.۲ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    ۱۳ دیدگاه

    • سلام ببخشید یه سوال داشتم.
      فرق بین ژل جالپرو برای جوانسازی با ژل الانسه چیه؟
      و از لحاظ قیمت با هم فرق میکنن؟

    • سلام، روزتون بخیر.
      مقالتون عالی بود، تمام نکاتی که راجب ژل الانسه وجود داشت رو گفته بودید، ولی راجب یه نکته ای توضیح زیادی ندادید، ممکنه مراقبت های بعد از تزریق ژل الانسه هم بگید؟

      • سلام سمیه عزیز. ممنون از لطف شما
        برای افزایش خواص درمانی، افزایش کیفیت نتایج و ماندگاری تزریق ژل الانسه، باید یکسری مراقبت های مهمی را بلد باشید و بعد از تزریق انجام دهید. در ادامه برخی از مراقبت های مهم تزریق ژل الانسه را ارائه می دهیم. امیدواریم براتون مفید واقع بشه.
        تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل در نواحی صورت، از آرایش کردن خودداری کنید. زیرا ممکن از ماده آرایشی شما در صورت باعث ایجاد عفونت شود.
        به ناحیه ای که ژل الانسه را تزریق کردید، دست نزنید و یا در مواقع حساس ابتدا دست خود را استرلیزه کنید سپس لمس کنید.
        برای بهبود سرعت کاهش تورم، از مصرف الکل ، حمام آفتاب ، ورزش و قرار گرفتن در معرض سرما یا گرمای شدید و آسیب زننده تا ۲ روز خودداری کنید.

        • سلام وقت بخیر
          ممنون بابت توضیحات شما
          یک سوال دارم هزینه ی هر سی سی ژل الانسه دو ساله چقدره؟
          من برای خط خنده میخاستم گفتند ۳ سی سی لازمه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *