ژل الانسه بهتر است یا ژوویدرم؟

مقدمه

به هر حال چین و چروک‌‌ها یک مهمان ناخوانده هستند که در هر صورت یک روزی خودشان را روی صورت و پوست ما نشان خواهند داد. جوانی و طراوت پوست این روزها در میان مردم در سنین مختلف اهمیت بالایی دارد. به همین دلیل روند و میزان استفاده از فیلرهای مختلف روز به روز رو در حال بیش‌تر شدن است. پوست ما به مرور زمان چربی زیرش را از دست می‌دهد که باعث ایجاد خطوط و از دست رفتن حجم و فرم پوست می‌شود. همین باعث شده تا مردم همواره توجه ویژه‌ای به پوستشان داشته باشند و از فیلرها استفاده کنند. از فیلرها در لب‌ها، اطراف چشم، گونه، پیشانی و در واقع کل صورت می‌توان استفاده کرد. ژل الانسه و ژل ژوویدرم از پراستفاده‌ترین برندهای فیلر می‌باشند که از نظر ساختاری با هم تفاوت دارند، اما تاثیر جفت آن‌ها بسیار شگفت‌انگیز است. در این مقاله در کلینیک زیبایی دکتر مطلبی به مقایسه ژل الانسه با ژوویدرم پرداخته‌ایم. اگر برای تزریق فیلر به دوراهی ژل الانسه یا ژوویدرم رسیده‌اید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم یکی از بهترین و پر استفاده‌ترین فیلرهای موجود در بازار است که بر پایه هیالورونیک اسید تولید شده است. هیالورونیک اسید به‌طور طبیعی نیز در بدن ما انسان‌ها وجود دارد و همین دلیل باعث می‌شود تا امکان آلرژی به ژل ژوویدرم را از بین ببرد. ژل ژوویدرم بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند از بروز چین و چروک‌ها جلوگیری کنند. ژل ژوویدرم یک انتخاب کاملاً مناسب برای از بین بردن خطوط و چین و چروک‌های صورت می‌باشد. برند ژوویدرم فیلرهای مختلفی دارد که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند. ژل ژوویدرم یکی از برترین برندهایی است که تاثیر فوری بعد از تزریق روی پوست دارد. ژل ژوویدرم محصول کمپانی Allergan فرانسه و یکی از بهترین برندهای فیلر در جهان می‌باشد. ژوویدرم همواره تاثیری عالی داشته و توجه همگان را به خودش جلب کرده است.

XCو Juvéderm Volbella XC مخصوص حجم و فرم‌دهی لب

Juvéderm Voluma XC برای حجم‌دهی گونه

Juvéderm XCو Juvéderm Vollure XC برای از بین بردن خط لبخند و افزایش انعطاف‌پذیری پوست

 

معرفی ژل الانسه

ژل الانسه از ماندگارترین فیلرهای موجود در کل جهان می‌باشد. بی‌شک می‌توان گفت هیچ فیلری به ماندگاری الانسه نیست. الانسه پوستی طبیعی و صاف برای شخص به همراه دارد. در واقع ژل الانسه برای از بین بردن چین و چروک‌های عمیق بسیار کاربردی است. الانسه با تولید کلاژن می‌تواند طراوت و شادابی پوست را برگرداند. ژل الانسه به دلیل کلاژن‌سازی نتیجه‌ای خیلی طبیعی دارد. ژل الانسه می‌تواند تا ۴ سال هم ماندگاری داشته باشد و خیلی نیاز به تمدید ندارد. از ژل الانسه برای برطرف کردن خطوط و چروک‌های عمیق پوستی، حجم‌دهی گونه‌ها و درمان افتادگی پوست می‌توان استفاده کرد.

تزریق ژل الانسه

مقایسه ژل الانسه با ژوویدرم

مقایسه ژل الانسه با ژوویدرم می‌تواند شما را به انتخابی درست در بین این دو برساند. ژوویدرم تولید فرانسه و الانسه محصول کشور هلند می‌باشد. به هر حال هر دو این فیلرها دارای تایییده می‌باشند. ژوویدرم دارای تاییدیه FDA و الانسه دارای تاییدیه CE اروپا می‌باشد. اصلی‌ترین تفاوت الانسه با ژوویدرم ساختار این دو فیلر می‌باشد. ژوویدرم بر اساس هیالورونیک اسید اما ژل الانسه از پلیمر نرم پزشکی ساخته شده است که به کلی ساختار این دو را با هم متفاوت می‌کند. اشاره کردیم که الانسه از ماندگارترین فیلرهای دنیاست. در مقایسه ژل الانسه با ژوویدرم از نظر ماندگاری کفه ترازو به سمت الانسه سنگینی می‌کند که تا چهار سال نیز می‌تواند ماندگار باشد. اما ماندگاری فیلر ژوویدرم چیزی بین ۹ تا ۱۸ ماه است. البته ژوویدرم در میان فیلرهای دارای هیالورونیک اسید از ماندگارترین‌ها می‌باشد.

ژل الانسه فرایند کارش را بر اساس کلاژن‌سازی انجام می‌دهد، به همین دلیل در نقاط اطراف چشم و لب نباید استفاده شود. در صورتی که از ژل ژوویدرم در کل قسمت‌های مختلف صورت می‌توان استفاده کرد و در واقع بهترین گزینه برای فرم‌دهی و افزایش حجم لب‌ها می‌باشد. ژل ژوویدرم را می‌توان به راحتی به کمک آنزیم‌ها تجزیه کرد. یعنی اگر از نتیجه ژل ژوویدرم ناراضی بودید، می‌توانید به راحتی آن را تجزیه کنید. در صورتی که اگر از تزریق الانسه ناراضی باشید نمی‌توانید از آنزیمی برای از بین بردن آن استفاده کنید و الانسه خود به خود بر اثر زمان در بدن تجزیه می‌شود. نکته دیگر در مقایسه ژل الانسه با ژوویدرم زمان اثرگذاری آن‌هاست. نتیجه ژل ژوویدرم خیلی سریع دیده می‌شود در صورتی که اثرگذاری الانسه از حدود سه ماه بعد از تزریق با شروع کلاژن‌سازی آغاز می‌شود و نتیجه خودش را نشان می‌دهد.

تزریق ژل الانسه برای چین‌ و چروک‌های عمیق پوست عالی است. همین مسئله باعث می‌شود تا یک گزینه مناسب برای افراد بالای ۳۰ سال باشد. البته تزریق الانسه برای بالای ۱۸ سال منعی ندارد اما بهتر است بعد از ۳۰ سالگی از آن استفده شود. در صورتی که ژوویدرم بهترین گزینه برای جلوگیری از پیر شدن پوست می‌باشد و افراد بالای ۱۸ سال به خیال راحت برای جوان نگه‌ داشتن پوستشان از آن استفاده کنند.

رزرو نوبت و وقت مراجعه

برای تعیین وقت مراجعه و رزرو نوبت به صورت آنلاین و غیرحضوری فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و وقت مراجعه را برای شما تنظیم کنند.

    مقایسه ژل الانسه با ژوویدرم

    انتخاب ژل الانسه یا ژوویدرم

    به هر حال برای هر کس طبق شرایط بدنی، سن و سلیقه گزینه مناسب متفاوتی وجود دارد و یک نسخه را نمی‌توان برای همه پیچید. در کل دو برند الانسه و ژوویدرم  بهترین برندهای فیلر در دنیا می‌باشند. به دلیل زیاد شدن گزینه‌های فیک و تقلبی بهترین گزینه برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در هنگام تزریق فیلر انتخاب یک کلینیک معتبر است. به هر حال اگر تا به حال تزریق فیلر انجام نداده‌اید و چروک‌های عمیقی هم در پوست شما نیست و نیاز به یک نتیجه فوری دارید، ژوویدرم گزینه بهتری برای شما می‌باشد. اما اگر بعد از چند تزریق ناموفق برندهای مختلف، می‌خواهید یک درمان اساسی برای چین‌ و چروک‌های صورتتان انجام دهید و یا خطوط عمیقی روی پوستتان وجود دارد، ژل الانسه یک گزینه مطمئن برای شما می‌باشد.

    مقایسه هزینه ژل الانسه با ژوویدرم

    هزینه تزریق فیلر با توجه به پارامتر‌های گوناگونی می‌تواند متفاوت باشد. دستمزد و میزان ژل مصرفی نیز از جمله این فاکتورها می‌باشند. قیمت هر سی‌سی ژل الانسه بیش‌تر از ژل ژوویدرم می‌باشد. اما ژل ژوویدرم در بازه‌های کوتاه‌تری نیاز به تمدید دارد. ژل الانسه ماندگاری بیش‌تری دارید و نیاز به تمدید آن شامل دوره زمانی طولانی‌تری می‌شود و همین الانسه را به یک روش اقتصادی تبدیل کرده است. البته با توجه به ساختار الانسه، برای حجم‌دهی برابر شاید به مقدار فیلر کم‌تری هم نیاز باشد. با این‌که قیمت فیلر‌ها کمی نوسان دارند و ثابت نیستند، شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه ژل الانسه یا ژوویدرم همین حالا با کلینیک دکتر مطلبی تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران کلینیک بهره ببرید.

    سخن پایانی

    ما آرزو می‌کنیم همه‌ی انتخاب‌های زندگیتان مثل دو راهی ژل الانسه یا ژوویدرم شیرین باشد. هر دو این فیلرها پر از مزایای گوناگون می‌باشند که امیدواریم با انجام مقایسه ژل الانسه با ژوویدرم توانسته باشیم به خوبی آن‌ها را بیان کنیم. انتخاب ژل الانسه یا ژوویدرم یک امر سلیقه‌ای می‌باشد که البته شما می‌توانید از پزشکان و مشاوران ما نیز در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید تا با استفاده از این دو فیلر فوق‌العاده، به شادابی و طراوت و پوست دلخواه خود برسید.

    در این مقاله در کلینیک زیبایی دکتر مطلبی مقایسه ژل الانسه با ژوویدرم را با هم بررسی کردیم. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت و آگاهی از قیمت ژل الانسه یا ژوویدرم می‌توانید فرم مشاوره زیر را پر کرده و یا با شماره‌های کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در مورد ژل الانسه یا ژوویدرم و روند درمان آن‌ها را از مشاوران ما دریافت کنید.

      شماره های تماس و آدرس ما:

       
      تهران – خیابان مطهری – جنب مترو مفتح – ساختمان پزشکان ۲۳۰ – طبقه منفی ۲

       

      مطالب بیشتری بخوانید
      معرفی بهترین برندهای مزوتراپی موی سر
      ۱
      ۲
      ۳
      ۴
      ۵
      میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
      از مجموع ۲ رای

      بدون دیدگاه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *