قیمت مزوژل جالپرو برای جوانسازی

مقدمه مزوژل جالپرو

صنعت زیبای و جوان‌سازی پوست امروزه پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است. یکی از پیشرفت‌های چشم‌گیر و شگرف جوان‌سازی پوست مزوژل جالپرو می‌باشد که تعریف و سطح انتظار جدیدی از ژل‌ها را به وجود آورده است. جالپرو یک مزوفیلر است که می‌توان آن را برای رفع مشکلات پوستی و از بین بردن چین و چروک‌ها به پوست تزریق کرد. فرمول مزوژل جالپرو برای جوانسازی علاوه بر هیالورونیک اسید حاوی بسیاری از ترکیبات آمینواسیدی است که آب‌رسانی و بازسازی پوست را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. اگر قصد استفاده از روش جدید جالپرو برای جوانسازی پوست خود را دارید این مقاله از سایت کلینیک زیبایی دکتر مطلبی می‌تواند شما را کاملاً از اطلاعات لازم در مورد تزریق مزوژل جالپرو آگاه کند. پس تا پایان این مقاله همراه باشید تا با  جالپرو برای جوانسازی و مزایای آن به خوبی آشنا شوید.

مزوژل جالپرو

یکی از پرطرفدارترین مزوژل‌ها، جالپرو محصول کشور سوییس می‌باشد که با این‌که بر پایه هیالورونیک اسید است، با ارائه فرمول جدید دارای آمینواسیدهای ضروری مثل ال‌پرولین توانسته تاثیر زیادی در عرصه جوان‌سازی پوست بگذارد. دلیل اصلی چین و چروک‌های صورت از دست رفتن چربی زیر پوست و عدم کلاژن‌سازی است که در اثر بالا رفتن سن رخ می‌دهد. 

جالپرو برای جوانسازی

به همین دلیل مزوژل به کمک آمینواسیدها، کلاژ‌ن‌سازی خاصیت انعطاف‌پذیری پوست را بهبود می‌بخشد که می توانم گفت جالپرو برای جوانسازی استفاده می شود. در واقع همین آمینواسیدهای موجود در مزوژل جالپرو به وسیله تولید پروتئین‌های لازم هستند که فرق آن را با ژل‌های عادی رقم می‌زند و قوام پوست را بهبود می‌بخشند. جالپرو برای جوانسازی جذب پوست شده و با آب‌رسانی و ترمیم بافت پوست، رشد سلولی را بهبود داده که همین مسئله پوستی درخشان و باطراوت به شخص هدیه می‌دهد. مزوژل جالپرو برای جوانسازی در آب‌رسانی پوست بسیار قدرتمند است. جالپرو استفاده چند منظوره دارد اما یک گزینه کاملاً مناسب برای از پر کردن خطوط ریز و درشت صورت و از بین بردن لکه‌های آن می‌باشد.

مطالب بیشتری بخوانید
تزریق فیلر زیر چشم

انواع جالپرو

مزوژل جالپرو به دو دسته جالپرو کلاسیک و HMW یا وزن مولکولی بالا تقسیم می‌شود. افرادی که دوست دارند از ایجاد چین و چروک روی پوست‌شان جلوگیری کنند یا به تازگی خطوطی روی صورت‌شان مشاهده کرده‌اند بهتر است از جالپرو کلاسیک برای این منظور استفاده کنند. روند درمانی جالپرو کلاسیک به صورت سه جلسه در یک ماه می‌باشد.

 افرادی که پوست خشک‌تری دارند با سن‌شان بیش‌تر از ۳۵ یا ۴۰ سال است و از نشانه‌های بالا رفتن سن روی صورت‌شان ناراضی هستند می‌توانند از جالپرو برای جوانسازی از نوع HMW استفاده کنند. جالپرو HMW مقدار هیالورونیک اسید بیش‌تری دارد و باعث می‌شود پوست شخص به خوبی فعال شود و شروع به تولید کلاژن و الاستین نماید. هر دو محصول مزوژل جالپرو کاربردی بسیار عالی دارند. مخصوصا برای افرادی که نیاز به از بین بردن خطوط عمیق دارند، جالپرو HMW می‌تواند برای‌شان یک معجزه به ارمغان بیاورد.

مطالعه مقاله تفاوت مزونیدلینگ با مزوتراپی برای جوانسازی صورت

کاربرد جالپرو برای جوانسازی

به دلیل خاصیت آب‌رسانی قوی، کلاژن‌سازی و افزایش قوام پوست بیمارانی که از نقص‌هایی در پوست‌شان رنج می‌برند نیز می‌توانند به دلیل قوی و کاربردی بودن مزوژل جالپرو و همینطور برای از جالپرو برای جوانسازی استفاده کنند. مزوژل جالپرو برای افرادی که چین و چروک‌ها پوست‌شان آزارشان می‌دهد نیز، بسیار کاربردی می‌باشد. کاربرد مزوژل جالپرو همین‌جا تمام نمی‌شود. افرادی که دارای پوست خشک و کم‌آب نیز هستند می‌توانند از جالپرو استفاده کنند. در کل جالپرو برای جوانسازی از انواع نوع مواد ویتامینه و معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها پوست را به خوبی تغذیه می‌کند. مزوژل جالپرو کاربردهای بسیاری دارد و هرکسی به راحتی می‌تواند از آن بهره‌مند شود. 

جالپرو برای پوست خشک، پیری در اثر بالا رفتن سن، شل شدن و رنگ‌پریدگی پوست و از بین بردن لک آفتاب سوختگی و جای زخم‌ها می‌تواند به کمک افراد بیاید. با این که اکثر افراد از جالپرو برای صورت استفاده می‌کنند اما مزوژل جالپرو را می‌توان در دست، ران، گردن، سینه و زیر بغل نیز استفاده کرد تا مشکلات پوستی آن نواحی را نیز برطرف کند. از جالپرو برای از بین بردن غبغب، ترک، سلولیت، لک‌های سیاه و همچنین جلوگیری از ریزش مو و زیبایی بینی نیز کاربرد دارد. صادقانه می‌توانیم بگوییم که اگر یک فیلر همه‌کاره و همه فن حریف بخواهیم نام ببریم، با خیال راحت می‌توانیم مزوژل جالپرو برای جوانسازی را به شما معرفی کنیم.

مزایای جالپرو

استفاده از جالپرو برای جوانسازی یک انتخاب عالی و شاید بهترین گزینه باشد. نوع پوست و عارضه یا سن شخص برای مزوژل جالپرو فرقی ندارد. جالپرو در هر صورت کارش را به درستی انجام می‌دهد و نیازهای شخص را برطرف می‌کند. خب طبیعتاً وقتی جالپرو برای جوانسازی این همه کاربرد دارد، می‌توانیم لیستی بلند از مزایای جالپرو نیز برای شما تهیه کنیم. در زیر لیست بلندبالای مزایای جالپرو را مشاهده می‌کنید.

  • کمک به زیبایی و درخشش پوست
  •   از بین بردن علائم پیری و چین و چروک‌ها
  •   افزایش انعطاف و الاستیسیته پوست
  •   اثربخشی سریع
  • کلاژن‌سازی و آب‌رسانی قوی پوست
  •   بهبود کیفیت بافت پوست
  •   رفع شلی پوست
  •   از بین بردن لک، آکنه و  اسکار
  •   روش فوق‌العاده موثر برای جوانسازی

عوارض جالپرو

در کل تزریق مزوژل جالپرو روشی ایمن و بی‌خطر می‌باشد. اما باز هم مهم است که پزشک باتجربه و در محیطی معتبر و استریل کارش را به درستی انجام دهد. به همین دلیل انتخاب کلینیک برای تزریق مزوژل جالپرو امری مهم محسوب می‌شود. مواد موجود در مزوژل جالپرو همگی طبیعی می‌باشند و بعید است که بدن شخص به آن‌ها آلرژی نشان دهد. البته بد نیست بدانید که از مزوژل در ناحیه‌هایی که پروتز وجود دارد نمی‌توان استفاده کرد. عوارض جالپرو خیلی محدود می‌باشد. ممکن است شخص دچار عوارض اندکی مثل کبودی، قرمزی، خارش، تورم و احساس گرما بشود که عمدتاً ناشی از تزریق می‌باشند. در صورت ورم کردن ناحیه تزریق هر یک ساعت می‌توانید ۱۰ دقیقه کمپرس سرد روی آن بگذارید. در موارد خیلی نادر شاید حساسیت شدید و عفونت نیز رخ بدهد، اما در کل خیلی بعید است و در کلینیک دکتر مطلبی تا به حال با چنین چیزی روبه‌رو نشده‌ایم.

مراقبت بعد از تزریق جالپرو

اگر تزریق مزوژل جالپرو را انجام داده‌اید، بد نیست بدانید که اثرگذاری کامل آن به مراقبت‌های بعد از آن نیز مرتبط است. البته شما بعد از تزریق جالپرو می‌توانید به زندگی روزمره خود بازگردید. اما بهتر است نکاتی را نیز رعایت کنید تا به بهترین نتیجه دستیابید. ترجیحاً تا ۶ ساعت بعد از تزریق آرایش نکنید و به صورت خود دست نزنید. بعد از گذشت ۶ ساعت هم بهتر است از فشار دادن ناحیه یا خوابیدن روی آن خودداری کنید. اگر ورمی در ناحیه مشاهده شد رو به بالا بخوابید یا از کمپرس یخ استفاده کنید. تا ۲۴ ساعت از ورزش سنگین خودداری کنید. آفتاب تا ۳ روز دشمن شماست، پس از آن دور بمانید. همین‌طور سونا، اتاق بخار و لیزر نیز برای شخص مناسب نیست و تا یک ماه بعد از تزریق جالپرو نباید از آن‌ها استفاده کنید.

موارد منع مصرف جالپرو

در کل اشاره کردیم که مزوژل جالپرو خیلی حساسیت‌زا نیست و بیش‌تر افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. اما به هرحال برای بعضی از افراد ممنوع می‌باشد. افرادی که در لیست زیر قرار دارند بهتر است از مزوژل جالپرو استفاده نکنند.

  • خانم‌های باردار و شیرده
  • افراد دارای عفونت پوستی
  • افراد درگیر با بیماری‌های خود ایمنی

قیمت جالپرو

اگر علاقه‌مند به استفاده از مزوژل جالپرو برای داشتن پوستی درخشنده‌تر هستید بهتر است به دنبال یک کلینیک معتبر باشید. هزینه جالپرو برای جوانسازی با توجه به ماندگاری بالا و درمان سریع، در یک محدوده مقرون به صرفه‌ای قرار دارد. البته قیمت جالپرو بستگی به پارامترهای مختلفی دارد. مقدار مزوژل مصرفی، اندازه ناحیه درمان، تعداد جلسات و تخصص پزشک از جمله موارد اصلی تعیین قیمت جالپرو می‌باشند. قیمت جالپرو با توجه به نوسانات ارز متغیر می‌باشد اما شما به راحتی با یک تماس با کلینیک دکتر مطلبی می‌توانید از قیمت به‌روز جالپرو آگاه شوید.

سخن پایانی

مزوژل جالپرو برای جوانسازی محصولی ایمن و کاربردی در راستای از بین بردن چین و چروک‌ها و داشتن پوستی درخشان و باطراوت می‌باشد. مواد اولیه جالپرو طبیعی می‌باشند و همین باعث می‌شود تا احتمال حساسیت و آلرژی تقریباً وجود نداشته باشد. از جالپرو در بیش‌تر قسمت‌های بدن می‌توان استفاده کرد و ماندگاری آن نیز تا ۱ سال می‌باشد. 

مطالب بیشتری بخوانید
رفع غبغب با مزوتراپی به همراه فیلم

مزوژل جالپرو برای جوانسازی خیلی زود اثرش را نشان می‌دهد و باعث آب‌رسانی و درخشندگی پوست می‌شود. از جالپرو برای جوانسازی و مقابله با پیری و همچنین برای درمان مشکلات و نقص‌های پوستی می‌توان استفاده کرد. مزوژل جالپرو خیلی کاربردی و ثمربخش است و با خیال راحت برای شروع جوان‌سازی و بهبود بافت پوست‌تان می‌توانید از آن استفاده کنید.

در این مقاله در کلینیک زیبایی دکتر مطلبی قیمت مزوژل جالپرو برای جوانسازی؛ همه چیز درباره جالپرو را با هم بررسی کردیم. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت و آگاهی از قیمت جالپرو می‌توانید فرم مشاوره زیر را پر کرده و یا با شماره‌های کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در مورد مزوژل جالپرو و روند درمان آن‌ را از مشاوران ما دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۴ رای

۱۴ دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر . من می خواستم ژل جالبرو رو تزریق کنم، این مقاله خیلی کمک کننده بود.
    قیمت تزریق هر سی سی ژل جالبرو چقدره؟

    • سلام هانیه عزیز . خوشحالیم که تونستیم بهتون کمک کنیم.
      برای دریافت قیمت می تونید با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید.
      ۰۹۰۱۱۳۹۰۰۴۱

    • سلام فرانک عزیز
      بله؛ تزریق مزو ژل یک مقدار نسبت به فیلرهای اسیدی درد بیشتری دارد که البته برای کاهش درد قبل از تزریق کرم بی حسی زده می شود. ولی در کل درد غیر قابل تحملی ندارد.
      البته ناگفته نماند شدت این درد به پزشک شما نیز بستگی دارد.

  • ممنون از مطالب خوبتون . یه سوال داشتم ، ممنون میشم جوابمو بدید.
    مدت زمانی که طول میکشه مزوژل جالپرو رو تزریق کنید، چقدره؟

    • سلام ارزوی عزیز
      فرایند تزریق جالپرو به طور متوسط بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول می کشه. البته که این زمان باز بستگی به قسمتی داره که شما قصد تزریق جالپرو رو دارید. بعد از اینکه جالپرو به درون پوستتون تزریق شد شما می‌تونید نتیجه اولیه که شامل افزایش حجم پوست، افزایش آبرسانی و کاهش علائم پیری را که از نتایج تزریق است در پوست خود مشاهده کنید.

    • سلام عزیزم وقتتون بخیر.
      اصولا ما تزریق مزوژل جالپرو رو به افرادی پیشنهاد می کنیم که دارای چروک های بسیاری در دور چشم، پیشانی، و.. و همینطور برای درمان جای جوش و جوانسازی صورت نیز تزریق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *