نحوه تزریق داروی رویتاکر

رویتاکر یک شرکت پژوهشی و بیوتکنولوژی در کشور فرانسه می‌باشد که از سال ۲۰۰۳ کارش را آغاز کرده است. رویتاکر کارش را در زمینه تحقیق، توسعه و طراحی و ساخت کوکتل‌های مزوتراپی، متدهای زیبایی و آرایشی برای جوان‌سازی، جلوگیری از پیری و تقویت مو بر پایه هیالورونیک اسید انجام می‌دهد.

 یک داروی رویتاکر همواره از آزمایش‌ها و روش‌های ساخت خاصی گذر می‌کند و در زمان تولید این اطمینان حاصل می‌شود که یک محصول باکیفیت و مطابق استانداردهای جهانی وارد بازار شود. در این مقاله از سایت کلینیک زیبایی دکتر مطلبی به معرفی و بررسی ماندگاری و قیمت داروی رویتاکر  و همچنین درباره ژل الانسه پرداخته‌ایم پس اگر قصد استفاده از داروی رویتاکر را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

داروی رویتاکر

داروی رویتاکر محصولاتی در زمینه‌های مختلف زیبایی و درمانی  مثل جوان‌سازی پوست و برطرف کردن چین و چروک‌های آن و تقویت موها و احیای پوست تولید می‌کند. کوکتل‌های مزوتراپی رویتاکر بر پایه هیالورونیک اسید اما با فرمول خاص رویتاکر است که می‌تواند مشکلات مو و پوست را به کلی از بین می‌برد. اشاره کردیم که داروی رویتاکر بر پایه هیالورونیک اسید و با منشا غیر حیوانی می‌باشد که همین داروی رویتاکر را به یک متد ایمن تبدیل می‌کند. داروی رویتاکر دارای یک فرمول اصلاح‌شده است که توانسته یک کالکشن از کوکتل‌های کاربردی و ایمن و محصولات جوان‌سازی پیشرفته مطابق استانداردهای جهانی و با کیفیت بالا به بازار ارائه دهد.

مطالب بیشتری بخوانید
پلکسر یا پلاسما دور چشم و پلک برای زیباسازی و جوانسازی چشم

محصولات رویتاکر

داروی رویتاکر در سه دسته از محصولات زیبایی تولید می‌شوند. رویتاکر هم در زمینه کوکتل‌های مزوتراپی مو فعال است و هم در محصولات جوان‌سازی و از بین برنده چین و چروک‌ها و در زمینه محافظت از بدن دارو های رویتاکر موجود می‌باشند که به صورت جدا به بررسی تک‌تک آن‌ها می‌پردازیم.

رزرو نوبت و وقت مراجعه

برای تعیین وقت مراجعه و رزرو نوبت به صورت آنلاین و غیرحضوری فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و وقت مراجعه را برای شما تنظیم کنند.






کوکتل مو مزوتراپی رویتاکر

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

داروی رویتاکر

کوکتل مو مزوتراپی رویتاکر

کوکتل مو رویتاکر که به آن رویتا هیرکر نیز می‌گویند، یک انتخاب مناسب برای از بین بردن مشکلات مختلف مو و پوست سر است که می‌تواند بسیاری از مشکلات و بیماری‌های مو را از بین می‌برد. کوکتل مزوتراپی مو رویتاکر سرشار از مواد مغذی است و با ترکیبی از انواع ویتامین B، آمینو اسیدها و ترکیب آن‌ها با هیالورونیک اسید موجب آب‌رسانی کامل پوست سر، تقویت و جلوگیری از ریزش موها می‌شود. داروی رویتاکر مو با کمک ویتامین‌های گروه B فولیکول‌های مو را بازسازی و تحریک و موجب افزایش رشد موها و بعد تقویت آن‌ها می‌شود. آمینو اسیدهای فراوان موجود در داروی رویتاکر، می‌توانند تمامی پروتئین‌های لازم موها را نیز فراهم کرده و در برابر مسائل مختلف از موها مراقبت کرده و به کمک آن‌ها فرایندهای متابولیک را تنظیم می‌کند. علاوه بر این‌ها رویتاکر هرکر برای از بین مشکل شوره و چربی سر نیز به شدت کاربردی می‌باشد.

مطالب بیشتری بخوانید
از چه روشهایی برای لیفت گونه بدون جراحی استفاده می شود؟

طریقه مصرف کوکتل مو رویتا هیرکر

برای دستیابی به درمان موثر از طریق کوکتل مو رویتاکر باید تزریق آن در شش مرتبه آن هم در طی ۴۵ الی ۶۰ روز انجام شود. فقط در نظر داشته باشید که نباید در یک سال بیش از سه دوره از مزوتراپی مو رویتاکر استفاده کرد. کوکتل مو باید به لایه سطحی پوست سر نزدیک به ریشه مو توسط تزریق دستی یا دستگاه مزوگان انجام شود.

 از این دارو رویتاکر برای آب‌رسانی مو، جلوگیری از هرگونه ریزش مو، و تقویت پیاز مو و تحریک رشد آن استفاده می‌شود. این کوکتل مو برای افرادی که دچار بیماری خود ایمنی، آلرژی به یکی از مواد سازنده آن و وجود عفونت در نزدیکی محل تزریق هستند، ممنوع می‌باشد.

مزایا داروی رویتا هیرکر

اشاره کردیم که رویتا هیرکر پر از مواد مغذی و مفید برای پوست سر و موها است. به همین دلیل مزوتراپی با رویتاکر فواید و مزایا زیادی هم برای موها دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • جلوگیری از ریزش زیاد مو
  • درمان و از بین بردن شوره‌های سر
  • تقویت و احیای مو
  • آبرسانی و هیدراته کردن پوست سر
  • پیش‌گیری از شکننده شدن موها
  • جذب مواد مغذی

رویتاکر برای جوان‌سازی

کوکتل مزوتراپی جوان‌سازی رویتاکر یکی از بهترین و پرفروش‌ترین محصولات در راستای بهبود چین و چروک‌های پوست و صورت، افزایش انعطاف‌پذیری، درخشندگی و آب‌رسانی به پوست می‌باشد. داروی رویتاکر محصولات متنوعی در زمینه جوان‌سازی پوست دارد. از جمله سرم‌های مزوتراپی در جهت از بین بردن فوری خطوط و چروک‌های پوست و افزایش انعطاف‌پذیری پوست، محصولاتی متنوع برای جوان‌سازی قوی را تشکیل می‌دهد.

مطالب بیشتری بخوانید
همه چیز درباره‌ی کربوکسی تراپی

در کوکتل‌های جوان‌سازی رویتاکر استفاده و کاربردهای زیادی دارند و موجب پر کردن خطوط پوست، افزایش درخشندگی و شادابی پوست صورت،آب‌رسانی، کانتورینگ پوست و افزایش خاصیت انعطاف‌پذیری آن می‌شوند. همچنین آمینو اسیدهای لازم پوست را تامین می‌کند و باعث بازسازی و احیای پوست می‌شود. انواع کوکتل‌های جوان‌سازی رویتاکر شامل کوکتل جوان‌ساز و کوکتل مخصوص لیفتینگ پوست می‌شود که محصولات آن کوکتل سایتوکر لاین اس و کوکتل‌های سایتوکر ۵۰۲، ۵۱۶، ۵۳۲، ۶۴۰ و ۷۱۵ لاین سی هستند که محصولاتی بسیار پرفروش در زمینه جوان‌سازی می‌باشند.

ماندگاری داروی رویتاکر

کوکتل‌های رویتاکر برای مراقبت از بدن

رویتاکر به جز ترمیم مو و جوان‌سازی در بادی‌کر یا مراقبت از بدن نیز محصولاتی پرکاربرد دارد. کوکتل‌های رویتاکر برای مراقبت از بدن شامل کوکتل‌های لاغری و رفع سلولیت می‌شود که سرم‌هایی مناسب و بی‌خطر هستند. کوکتل مزوتراپی لاغری رویتاکر یکی از بهترین محصولات و شاید تنها کوکتل و سرم تزریقی موثر در زمینه لاغری صورت و بدن می‌باشد.

کوکتل مزوتراپی لاغری رویتاکر حاوی کافئین، هیالورونیک اسید و ریز مغذی‌های مختلف در ساختارش است و مزایای بسیار مفیدی برای بدن دارد. کوکتل لاغری رویتاکر باعث از بین رفتن تجمع و رسوبات چربی و از بین رفتن سلولیت‌های پوست می‌شود. یک مسئله دیگر فرمول خاص این محصول است که باعث افزایش میکروسیرکولاسیون و از بین رفتن اسید‌های چرب هیدرولیز و تخلیه مواد زائد سلول‌های پوستی می‌شود. همچنین این محصول رویتاکر جهت رفع و تخریب گره‌های سلولیت و بهبود ظاهر پوست پرتقالی نیزمی‌شوند.

ماندگاری داروی رویتاکر

در قیاس با سایر رقبای موجود، ماندگاری داروی رویتاکر تقریباً بالا است. البته عوامل مختلفی مثل سن شخص، سبک زندگی و میزان استرسی که شخص دارد در روند درمانی بسیار موثر می‌باشند. عوامل دیگری مثل تعداد دوره‌های تمدید و میزان استفاده از مزو بر روی ماندگاری داروی رویتاکر تاثیر خواهند داشت. به هر حال ماندگاری داروی رویتاکر چیزی حدود یک سال می‌باشد، البته اگر به درستی انجام و تمدید بشود.

مطالب بیشتری بخوانید
پلاسما جت بینی چیست؟

عوارض داروی رویتاکر

اشاره کردیم که به دلیل نداشتن منشا حیوانی، عوارض داروی رویتاکر چیزی تقریباً نزدیک به صفر می‌باشد. البته بعضاً عوارض داروی رویتاکر دیده می‌شود که عموماً عوارض ناشی از تزریق مثل قرمزی، ورم و درد کم در محل تزریق تا دو الی سه روز که کاملاً هم طبیعی است.

قیمت داروی رویتاکر

داروی رویتاکر در هر بسته با ۱۰ ویال ۵ میلی‌لیتری ارائه می‌شود. قیمت داروی رویتاکر مثل سایر برندهای زیبایی به قیمت ارز و دلار بستگی دارد و به همین دلیل همواره درگیر نوساناتی می‌باشد و نمی‌توان یک عدد دقیق را برای آن نام برد. برای آگاهی قیمت داروی رویتاکر می‌توانید همین حالا با کلینیک دکتر مطلبی تماس بگیرید و یا فرم‌های مشاوره زیر را پر کرده تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

سخن پایانی

داروی رویتاکر محصول کشور فرانسه، تولیدکننده کوکتل‌های مزوتراپی با فرمول انحصاری خودش و مواد بسیار مغذی برای احیای پوست، ترمیم مو و جوان‌سازی است. داروی رویتاکر بافت‌های پوست را به کمک آب‌رسانی ترمیم کرده و بافت پوست و یکنواختی رنگ پوست بهبود می‌بخشد. داروی رویتاکر کاربردهای زیادی دارد و یک گزینه عالی برای پوست‌های خشک و مقابله با علائم پیری است.

همچنین این سرم باعث افزایش خاصیت مرطوب‌کنندگی و انعطاف‌پذیری پوست نیز می‌شود. در این مقاله در سایت کلینیک زیبایی دکتر مطلبی به معرفی و بررسی ماندگاری و عوارض داروی رویتاکر پرداختیم و امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت و آگاهی قیمت داروی رویتاکر می‌توانید فرم مشاوره زیر را پر کرده یا با شماره‌های کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را در مورد داروی رویتاکر را از مشاوران ما دریافت کنید.

مطالب بیشتری بخوانید
لیزر درمانی برای چه کسانی ممنوع است!
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *