بهترین برند هیرفیلر کدام است؟+قیمت، ماندگاری و نظرات

ریزش مو همواره یکی از مشکلاتی بوده که وقتی با آن روبه‌رو می‌شویم، فکر می‌کنیم راه حلی ندارد و باید منتظر بمانیم و ریزش موهایمان را تماشا کنیم. به هر حال موها تاثیر زیادی در اعتماد به نفس و زیبایی شخص دارند. دلایل ریزش مو  متنوع و گسترده است و ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. بالا رفتن سن، تغییر در هورمون‌ها، دلایل ارثی، الگوی بد غذایی و استرس از جمله دلایل اصلی ریزش مو هستند. باور عموم جامعه مخصوصاً برای ریزش ارثی مو این است که چاره‌ای ندارد و شخص باید فقط ریختن دانه دانه موهایش را ببیند و حرص بخورد.

درمانی قطعی برای ریزش ارثی مو هنوز وجود ندارد اما دیده شده که هیرفیلر در برخی موارد حتی جلوی ریزش ارثی را گرفته و مو ها را تقویت می‌کند. هیرفیلر مو یک متد موثر برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو است. در واقع هیرفیلر مو یک روش تزریقی مشابه به مزوتراپی است اما با تاثیر بیش‌تر که همین مسئله آن را در سال اخیر محبوب‌تر از قبل کرده و تقاضای مشتریان برای استفاده از هیرفیلر مو روز به روز در حال افزایش است. پس اگر موهایتان کم‌پشت یا دچار ریزش شده است تا پایان این مقاله در کلینیک زیبایی دکتر مطلبی در رابطه با هیرفیلر مو همراه باشید. همچنین سایت دکتر مطلبی به ماندگاری ژل الانسه هم می پردازد.

هیرفیلر مو

آمپول هیرفیلر محصولی برای احیای پوست سر و جلوگیری از روند ریزش مو می‌باشد که نتیجه سال‌ها تحقیق و آزمایش‌های فراوان است و امروزه در دسترس عموم قرار دارد. هیرفیلر مو با احیای فولیکول‌های مو و افزایش گردش خون در پوست سر موجب جلوگیری از ریزش مو و رشد مجدد آن‌ها خواهد شد. هیرفیلر مو دارای هفت نوع پپتید، هیالورونیک اسید و آمینو اسیدهای میکرو مولکولی است و بعدز از تزریق از مرگ سلول‌ها جلوگیری و ریزش غیرطبیعی موها را قطع کرده و باعث تقویت و ضخیم شدن موها نیز می‌شود. هیرفیلر مخصوص مبارزه با ریزش مو زودهنگام است و در هر صورت اگر احساس کردید دچار ریزش مو شده‌اید، این روش درمانی جدید و موثر می‌تواند گزینه خوبی برای متوقف کردن ریزش مو است.

مطالب بیشتری بخوانید
میکرودرم ابریژن صورت چیست؟ چه فایده ای برای پوست دارد؟

دلایل استفاده از هیرفیلر

به  هر حال دلایل گوناگونی مثل استرس زیاد و تغییرات هورمونی می‌توانند باعث ضعیف شدن بافت مو بشوند. هیرفیلر در سه مرحله می‌تواند کمک حال موهای شخص بشود. در اولین گام همین تقویت بافت و ریشه مو است. ترکیبات موجود در انواع هیرفیلر می‌توانند بنیان مو را بازسازی و قوی کند. تزریق هیرفیلر می‌تواند در برابر عوامل خارجی مثل نور خورشید موها را مقاوم‌تر کرده و باعث پرپشت‌ شدن آن‌ها بشود.

خب طبیعی است که تقویت و محافظت مو از طرف هیرفیلر کم‌کم باعث رشد دوباره موها نیز می‌شود. هیرفیلر مو کم‌کم جانی دوباره به نواحی کم‌پشت شده می‌دهد و موهای تازه خودشان را نشان می‌دهند. همچنین هیرفیلر مو رشد نامنظم و نامتقارن را نیز اصلاح می‌کند.

هیرفیلر مو در مطب دکتر مطلبی

ماندگاری هیرفیلر

فیلر مو تا دو هفته بعد از تزریق اثرات مثبتش را کم‌کم نشان خواهد داد. البته تاثیر و ماندگاری هیرفیلر مو فقط در زمان تزریق نیست و مواد مغذی تزریق شده تا مدت‌ها باقی مانده و موها را تقویت می‌کنند. در حقیقت با تزریق هیرفیلر تا حد زیادی می‌تواند خیال شما را بابت ریزش موها راحت کند.  ماندگاری هیرفیلر به عوامل زیادی بستگی دارد اما چیزی که تا امروز ثابت شده این است که اگر جلوگیری از ریزش موها در ابتدا موفقیت‌آمیز بوده باشد، ماندگاری هیرفیلر بالا است و بعید است تا سال‌ها چیزی عوض شود. مگر این‌‌که دلیل جدید برای ریزش مو پیدا شود. پس بدانید که اثر درمان هیرفیلر مو تنها با چند جلسه درمانی، طولانی‌مدت است.

مزایای هیرفیلر مو

بارزترین مزیت هیرفیلر نتیجه طولانی مدت آن و جلوگیری از ریزش مو است. خب کار و مزایا هیرفیلر در این‌جا تمام نشده و بعد از قطع ریزش، هیرفیلر به رشد و تقویت موها نیز کمک می‌کند. همین مسئله هیرفیلر را به یک گزینه مناسب برای خانم‌هایی که دوست دارند موهای خیلی بلندی داشته باشند، تبدیل می‌کند. هیرفیلر مو برای آب‌رسانی و ترمیم موهای خشک نیز بسیار کاربردی است. تقویت موها توسط هیرفیلر به این صورت است که هم ریشه مو و هم ظاهر آن تقویت می‌شود. با تزریق هیرفیلر می‌توان با موهای نازک و شکننده خداحافظی کرد و از داشتن موهای پرپشت و حجیم لذت برد.

مطالب بیشتری بخوانید
دلیل سردرد بعد از بوتاکس چیست؟

 هیرفیلر بعد از ترمیم داخلی و رشد موها، شروع به محافظت از موها در برابر عوامل خارجی مثل نور خورشید و آلودگی است. تزریق هیرفیلر همچنین می‌تواند باعث تکثیر سلول‌های بنیادی پوست بشود که نتیجه آن افزایش تراکم و کیفیت موهای شخص است. ایمن و بی‌خطر بودن هیرفیلر نیز یکی از مزایایی است که آدم را ترغیب می‌کند تا از آن استفاده کند. نه ‌تنها هیرفیلر آسیبی به همراه ندارد که دیگر شما هم از اثرات مثبت و تقویت‌های آن آگاه هستید.

عوارض هیرفیلر

عوارض هیرفیلر به آن صورت چیز خاصی نیست. در واقع عوارض جدی برای هیرفیلر دیده نشده است اما به هر حال تزریق به پوست سر کمی درد و بی‌حسی به همراه خواهد داشت. ممکن است کمی ورم و قرمزی هم دیده شود. شاید درد تزریق آن‌قدرها آزاردهنده نباشد. آزاردهنده‌ترین عوارض هیرفیلر خارش است. مخصوصاً اگر پوست حساسی دارید، شاید تا یک هفته هم با خارش درگیر شوید. اما عموماً تا ۷۲ ساعت برطرف می‌شود.

کاندیدای استفاده از هیر فیلر

خب تا این‌جا دیگر با هیرفیلر و اثرات آن آشنا شده‌اید. حال نوبت این است که بدانید هیرفیلر برای شما مناسب است یا نه. هیرفیلر مناسب افرادی است که موهای نازک و ضعیفی دارند. هیرفیلر مناسب افرادی است که به تازگی متوجه ریزش موهایشان شده‌اند.

در کل فیلر مو با سایر روش‌ها نیز تداخل ندارد، پس اگر از روش‌های دیگر مثل مزوتراپی هم استفاده کرده‌اید، می‌توانید از انواع هیرفیلر برای تکمیل درمان‌های قبلی استفاده کنید. حتی کسانی که از روش کاشت مو استفاده کرده‌اند، می‌توانند از هیرفیلر استفاده کنند تا به رشد موهای کاشته شده نیز کمک کنند. حتی اگر کسی ریزش مو هم نداشته باشد، می‌تواند برای تقویت و پرپشت شدن موهایش از هیرفیلر استفاده کند.

مطالب بیشتری بخوانید
همه آن چیز که باید درباره سریع ترین راه درمان لک صورت خانگی بدانید

ممنوعیت استفاده از هیرفیلر

هیرفیلر روشی ایمن و بی‌خطر است و اکثر افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. اما به هر حال افرادی حساس هستند که ممکن است نتوانند از انواع هیرفیلر استفاده کنند. اولین این افراد خانم‌های باردار یا شیرده هستند که نباید از هیرفیلر مو استفاده کنند. دسته دوم افرادی هستند که پوست سر‌شان ملتهب شده یا ورم کرده است و نباید تزریق هیرفیلر انجام دهند. در نهایت افرادی که داروهای ضد انعقاد خون استفاده می‌کنند یا مشکلات خود ایمنی دارند، نباید از هیرفیلر استفاده کنند.

کاندیدای استفاده از هیر فیلر

خب تا این‌جا دیگر با هیرفیلر و اثرات آن آشنا شده‌اید. حال نوبت این است که بدانید هیرفیلر برای شما مناسب است یا نه. هیرفیلر مناسب افرادی است که موهای نازک و ضعیفی دارند. هیرفیلر مناسب افرادی است که به تازگی متوجه ریزش موهایشان شده‌اند. در کل فیلر مو با سایر روش‌ها نیز تداخل ندارد، پس اگر از روش‌های دیگر مثل مزوتراپی هم استفاده کرده‌اید، می‌توانید از انواع هیرفیلر برای تکمیل درمان‌های قبلی استفاده کنید. حتی کسانی که از روش کاشت مو استفاده کرده‌اند، می‌توانند از هیرفیلر استفاده کنند تا به رشد موهای کاشته شده نیز کمک کنند. حتی اگر کسی ریزش مو هم نداشته باشد، می‌تواند برای تقویت و پرپشت شدن موهایش از هیرفیلر استفاده کند.

مراقبت بعد از تزریق هیرفیلر

یکی از مسائلی که در استفاده از هیرفیلر و سایر متدهای زیبایی حائز اهمیت است، مراقبت‌های بعد از تزریق است. باید برای مراقبت از موهای خود نیز وقت بگذارید و با دقت از آن نگه‌داری کنید تا بتوانید بیش‌ترین اثر را از این متد زیبایی به دست بیاورید. ماساژ سر یکی از عواملی است که می‌تواند برای شما مفید باشد. پس به آرامی بعد از ۲۴ ساعت می‌توانید سر خود را ماساژ بدهید تا گردش خون زیاد و مواد تزریقی به خوبی پخش شوند. یکی از دشمنان موهای شما تابش مستقیم نور آفتاب شدید است و باید از از آن تا جایی که می‌توانید دور بمانید. تا یک الی دو روز بعد از تزریق از حمام کردن و شستن موهای خود بپرهیزید.

مطالب بیشتری بخوانید
پلکسر یا پلاسما دور چشم و پلک برای زیباسازی و جوانسازی چشم

سشوار یا اتو و رنگ مو نیز می‌توانند برای موهای شما ضرر داشته باشند، پس از پزشک بخواهید در مورد این موارد شما را راهنمایی کند. کلاه، روسری و درکل پوشاندن موها نیز جلوی تاثیر هیرفیلر را می‌گیرند. پس به مو و پوست سر خود اجازه بدهید آزاد باشند و راحت نفس بکشند.

قیمت هیرفیلر مو

بهترین برند هیرفیلر DR.CYJ

در حال حاضر میان محصولات موجود و امتحان شده توسط ما برند هیرفیلر DR.CYJ محصول کشور کره جنوبی بهترین برند هیرفیلر دنیاست. این برند هیرفیلر دارای کامل‌ترین مواد معدنی و ویتامین‌ها و بیش‌ترین میزان هیالورونیک اسید است. در ضمن ترکیبات آمینو اسید این برند هیرفیلر یعنی هفت پپتید خاص نیز کامل در این محصول موجود است. می‌توان گفت که در حال حاضر بهترین برند هیرفیلر DR.CYJ است که فعلاً رقیبی را هم در نزدیکی خودش نمی‌بیند و با اختلاف زیادی در میان انواع برند هیرفیلر یکه‌تازی می‌کند.

برای اطمینان از اصل بودن محصول برند هیرفیلر DR.CYJ بهتر است آن را از یک کلینیک زیبایی معتبر مطالبه کنید. در کنار جعبه هیرفیلر DR.CYJ یک برچسب زرد وجود دارد که نشان‌گر اصل بودن کالا است. برای استفاده از محصول اورجینال برند هیرفیلر DR.CYJ می‌توانید همین حالا با کلینیک دکتر مطلبی تماس بگیرید.

قیمت هیرفیلر

شرایط گوناگونی می‌توانند قیمت هیرفیلر را تحت تاثیر قرار دهند. با توجه به شرایط مو و پوست سر پزشک متخصص بعد از ویزیت می‌تواند قیمت هیرفیلر را برای شما مشخص کند. آخرین قیمت هر نوبت تزریق هیرفیلر در کلینیک مطلبی حدود ۳ میلیون تومان بوده است. اما با توجه به وارداتی بودن فیلر مو و نوسانات ارزی و پارامترهای متغیر هر شخص، برای تعیین قیمت هیرفیلر باید ویزیت شوید. به هر حال برای تعیین حدودی قیمت هیرفیلر می‌توانید همین حالا با کلینیک دکتر مطلبی تماس بگیرید یا فرم مشاوره در انتهای مقاله را پر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

مطالب بیشتری بخوانید
پلاسما جت بینی چیست؟

سخن پایانی

امروزه با توجه به میزان روش‌های موجود جلوگیری از ریزش مو و تست آن‌ها می‌توانیم بگوییم که هیرفیلر مو فعلاً بهترین روش مقابله با ریزش و تقویت و رشد دوباره مو است. اگر به دنبال روشی موثر برای متوقف کردن ریزش موهایتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم اول از همه به سراغ تزریق هیرفیلر مو بروید. محصولات متنوعی امروزه در بازار موجود است اما بهترین برند هیرفیلر که امتحانش را هم پس داده است DR.CYJ کره جنوبی است.

در این مقاله در سایت کلینیک زیبایی دکتر مطلبی به معرفی و بررسی بهترین برند هیرفیلر پرداختیم و امیدواریم که برای شما مفید بوده باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت و آگاهی از قیمت هیرفیلر می‌توانید همین حالا فرم مشاوره زیر را پر کرده یا با شماره‌های کلینیک زیبایی دکتر مطلبی تماس بگیرید تا راهنمایی لازم در مورد انواع هیرفیلر را از مشاوران ما دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۶ رای

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *