کلینیک زیبایی اندرزگو

یکی از بهترین کلینیک های زیبایی اندرزگو، کلینیک دکتر فهمیه مطلبی است که در آن خدمات متنوع درمانی و زیبایی مانند جوان‌سازی پوست، تزریقات زیبایی، زیبایی لاغری و خدمات دیگر را فراهم آمده است. کلینیک زیبایی اندرزگو دکتر فهیمه مطلبی، محیطی آرام و امن را فراهم کرده‌ایم تا مراجعان و زیباجویان با آرامش اوقات خود را سپری کنند. همچنین اصول بهداشتی با دقت و نظم زیادی فراهم شده است؛ زیرا کلینیک زیبایی اندرزگو باید از مواد استریل‌کننده، سرنگ‌های بهداشتی، فیلرهای استاندارد و خدمات مراقبتی کافی برخوردار باشد. در ادامه این صفحه، به معرفی خدمات بهترین کلینیک زیبایی اندرزگو، کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر فهیمه مطلبی خواهیم پرداخت.

بهترین مرکز لیزر اندرزگو

در مرکز لیزر اندرزگو دکتر فهیمه مطلبی، خدمات لیزر طیف گسترده‌ای را دربرمی‌گیرد. این مرکز با ارائه انواع خدمات لیزر از جمله مواردی که در لیست زیر می‌آیند، آماده خدمت‌رسانی به زیباجویان است.

  • لیزر آکنه وفراکشنال
  • خدمات لیزربا  دستگاه لیزر الکساندرایت، ان دیاگ و دایود ۲۰۲۳

مرکز لیزر اندرزگو و کلینیک دکتر فهیمه مطلبی، جزو یکی از معتبرترین مراکز ارائه خدمات لیزر و زیبایی است. دکتر مطلبی عضو انجمن لیزر و جراحان ایران است که بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان در حوزه درمان و زیبایی پوست و مو دارند. لیزر آکنه در مرکز لیزر اندرزگو با بهره‌مندی از جدیدترین دستگاه‌ روز دنیا و توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.

یکی از خدمات لیزر در کلینیک زیبایی قیطریه، لیزر موهای زائد است. لیزر موهای زائد برای از بین بردن موهای نواحی مختلف مانند ران، زیربغل، ساعد و غیره انجام می‌شود تا زیباجویان دیگر با شیو کردن و آسیب رساندن به پوست خود درگیر نشوند.

مطالب بیشتری بخوانید
هر آنچه که باید از آموزش جوان سازی پوست در منزل بدانید!

خدمت دیگری که کلینیک دکتر فهیمه مطلبی، بهترین کلینیک زیبایی قیطریه ارائه می‌دهد، جوان‌سازی با استفاده از لیزر است. مرکز لیزر اندرزگو با استفاده از لیزر RF فرکشنال آثار پیری پوست، آکنه و لک‌های پوستی را از بین می‌برد. همچنین در بهترین مرکز لیزر اندرزگو، با کمک لیزر RF، انواع ترک‌های پوستی را از بین می‌بریم و افتادگی‌های صورت و ناحیه زیر چشم را بهبود می‌دهیم.

خدمت دیگر ارائه‌شده در بهترین کلینیک لیزر اندرزگو، لاغری موضعی با استفاده از دستگاه RF است. لیزر RF سلول‌های چربی را در لایه‌های زیرین بافتی گرم می‌کند تا فرد به لاغری موردنظر خود برسد. دستگاه به‌کاررفته در بهترین کلینیک لیزر اندرزگو، اسیدهای چرب اشباع‌شده را آزاد کرده و لاغری بدون بازگشت را رقم می‌زند.

بهترین کلینیک زیبایی قیطریه

کلینیک دکتر فهیمه مطلبی، بهترین کلینیک زیبایی قیطریه، خدمات متنوعی برای زیباجویان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • جوان‌سازی پوست با هایفوتراپی
  • جوان‌سازی و شادابی پوست با میکرونیدلینگ
  • تزریق بهترین فیلرها از جمله بلوترو، پروفایلو، ریوانس و غیره
  • لاغری با لیزر RF، مزوتراپی و کویتیشن
  • لیفت صورت و اجزای آن
  • فیشال پوست
  • مزوتراپی سر
  • بوتاکس کف پا و زیربغل
  • فرم‌دهی بینی، بالا بردن یا کوچک کردن آن
  • درمان دارویی انواع آکنه‌ها و علت‌های زمینه‌ای مشکل‌ساز
  • درمان انواع ریزش مو
بهترین کلینیک زیبایی قیطریه

به‌دلیل طیف گسترده خدمات بهترین کلینیک زیبایی قیطریه، مراجعان و زیباجویان گرامی دیگر نیازی به یافتن کلینیک مناسب و محیطی امن نخواهند داشت. کلینیک‌های زیبایی دیگری در این منطقه تهران یافت می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به دو مورد نظیر کلینیک پوست آوان اندرزگو و کلینیک باربد اندرزگو اشاره کرد. کلینیک دکتر فهیمه مطلبی هم کلینیک فعال با طیف گسترده‌ای از خدمات است که امکان دریافت نوبت حضوری را فراهم کرده است.

مطالب بیشتری بخوانید
از چه روشهایی برای لیفت گونه بدون جراحی استفاده می شود؟

در کنار کلینیک‌های دیگر مانند کلینیک زیبایی آوان اندرزگو، کلینیک دکتر فهیمه مطلبی خدماتی همچون رفع سلولیت پوستی، رفع شلی و افتادگی اندام‌ها، حذف قطعی چربی‌های موضعی شکم، ماساژ لاغری و خدمات فیشال پوست را ارائه می‌دهد. کلینیک زیبایی قیطریه دکتر فهیمه مطلبی از سال ۱۳۷۱ تاسیس شده است. دکتر مطلبی فارغ‌التحصیل دانشکده پزشکی تهران هستند که با شماره نظام پزشکی ۳۳۹۱۵، بیش از ۲۵ سال زمینه خدمات زیبایی پوست و مو فعالیت دارند.

کلینیک زیبایی قیطریه

سوالات متداول

بهترین کلینیک زیبایی اندرزگو، کلینیک دکتر فهیمه مطلبی واقع در بلوار اندرزگو، نرسیده به اشکستانپور، پلاک ۴۱، جنب داروخانه جلالی، واحد ۲ است.

بهترین کلینیک لیزر اندرزگو، کلینیک دکتر فهیمه مطلبی در آدرس بلوار اندرزگو، نرسیده به اشکستانپور، پلاک ۴۱، جنب داروخانه جلالی، واحد ۲ واقع شده است که خدمات گسترده‌ای از جمله لاغری موضعی با لیزر RF، لیزر موهای زائد، لیزر لک‌های صورت و غیره را ارائه می‌دهد.

برای یافتن بهترین کلینیک زیبایی قیطریه، باید به برخی نکات بسیار مهم توجه کنید تا احتمال بروز هر عارضه جانبی ناشی از تزریق و درمان را به حداقل برسانید. این موارد شامل بهداشت کلینیک، لوازم مصرفی، استفاده از سرنگ‌های یک‌بار مصرف، استفاده از بهترین و معتبرترین فیلرهای پوستی و غیره هستند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای