یکی از جدیدترین روش های کاهش وزن مزوتراپی می باشد. لاغری با مزوتراپی روشی غیر تهاجمی است. در این روش لاغری با تزریق داروها و مواد مفید به لایه میانی پوست، این لایه مواد مغذی لازم را به ناحیه خاصی از بدن می رساند و از این طریق سلولیت و چربی را در تمام نقاط بدن کاهش می دهد. حتی از این روش می توان برای درمان کمردرد هم استفاده می شود.

طبق آمار های ثبت شده، با استفاده از روش لاغری با مزوتراپی ، افراد می توانند حدود ۵ تا ۱۳ سانتی متر از چربی های خود را در ناحیه درمان از دست بدهند. در واقع مزوتراپی می تواند به حل رسوبات اضافی در بسیاری از قسمت های بدن کمک کرده و حتی سلولیت ها را از بین ببرد.

لاغری با مزوتراپی چگونه انجام می شود؟

لاغری با مزوتراپی یک روش درمانی تزریقی می باشد. در این روش ترکیبی از داروها همچون نووکائین، آمینوفیلین، عصاره های گیاهی، ویتامین ها و … به زیر پوست تزریق می شود. لازم به ذکر است که تمامی داروهای نام برده شده مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هستند. با توجه به این که تزریقات در تمام قسمت های بدن با استفاده از سوزن های بسیار ریز انجام می شود، بیماران حین تزریق درد خاصی احساس نمی کنند.

اما ممکن است پزشک متخصص پیش از تزریق پوست را با استفاده از کرم های بی حسی موضعی بی حس کند. تمام مراحل لاغری با مزوتراپی بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان می برد. در واقع مواد تزریق شده مولکول های چربی های ناحیه تحت درمان را ذوب می کنند. چربی های ذوب شده پس از گذشت چند هفته از راه های گوناگون مانند کبد و روده از بدن خارج می شود.

لاغری با مزوتراپی

از مزوتراپی در چه نقاطی از بدن امکان پذیر می باشد؟

استفاده از روش مزوتراپی در قسمت های مختلف بدن امکان پذیر می باشد. از مزوتراپی جهت لاغر کردن صورت، شکم، بازو و ران استفاده می شود.

مزایای لاغری با مزوتراپی

در واقع مزوتراپی روشی جدید می باشد که مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  1. دوران نقاهت بسیار کوتاه و یا عدم وجود دوره نقاهت
  2. کمک به آب شدن چربی ها
  3. درمان سختی و سفت شدگی بافت ها
  4. بهبود جریان خون موضعی
  5. بهبود ترشح غدد لنفاوی
  6. جوانسازی پوست
  7. نرمی پوست
  8. از بین بردن چربی شکم، پشت کمر و پهلو
  9. با توجه به این که مزوتراپی با تزریق انجام می شود، بر خلاف جراحی های پیکر تراشی نیاز به بانداژ یا پوشیدن گن وجود نخواهد داشت.
  10. به محض اتمام عملیات مزوتراپی، افراد می توانند به فعالیت روزمره خود ادامه دهند.
  11. طول مدت انجام مزوتراپی ۲۰ الی ۲۵ دقیقه است.

پیشنهاد ما به شما سروران گرامی

مزوتراپی روشی ایمن، بی خطر و موثر برای لاغری می باشد. دلیل آن نیز این است که هیچ جراحی، برش یا بخیه ای نیاز ندارد و مواد آن از طریق تزریقی ساده وارد بدنتان می شود. این روش درمانی هم برای آقایان و هم بانوان مناسب است.

یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران جهت لاغری با مزوتراپی ، کلینیک دکتر مطلبی می باشد. ما در کلینیک دکتر مطلبی خدمات مزوتراپی را توسط بهترین متخصصان و پرسنل مجرب به شما بزرگواران ارائه می دهیم. لازم به ذکر است که تمامی خدمات ارائه شده توسط متخصصان ما در کلینیک دکتر مطلبی از قیمت مناسب و مقرون به صرفه برخوردار می باشد. شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام هزینه مزوتراپی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

منتظر شنیدن صدای گرم و حضور سبزتان هستیم

با تشکز از همراهی شما سروران گرامی