فشیال پوست در فرمانیه

فشیال پوست یا به عبارتی Facial Skin به مجموعه‌ای از درمان‌های مراقب پوستی گفته می‌شود که باتوجه به پوست هر فردی انجام می‌شود. در واقع روش‌های مختلفی از پاکسازی پوست وجود دارد که افراد آن‌ها را در خانه انجام می‌دهند. اما درعین‌حال فشیال پوست تخصصی‌تر بوده و اغلب در سالن‌های زیبایی یا مراکز درمانی معتبر انجام می‌شود. علاوه‌براین افراد زیادی از روش‌های جوانسازی و پاکسازی پوست در خانه استفاده می‌کنند. اما اغلب افراد به نتیجه رضایت‌بخشی که مدنظرشان است دست نمی‌یابند.

در این صورت می‌توانید روش‌های درمانی دیگر همچون فشیال پوست را انجام دهید که امروزه بسیار مورد توجه خانم‌ها است. فشیال پوست روش درمانی عالی برای درخشندگی، آرامش و سلامت پوست صورت شماست. در ادامه همراه ما باشید تا با فشیال پوست در فرمانیه آشنا شویم و بدانیم که چه مراکز معتبری این روش درمانی را انجام می‌دهند.

فشیال پوست چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید که فشیال صورت چیست و چگونه انجام می‌شود باید بگوییم که این روش درمانی درحال‌حاضر بسیار رایج و پرطرفدار است. فشیال شامل درمان چند مرحله‌ای شامل: پاکسازی، لایه‌برداری، آب‌رسانی عمقی که سبب بسته شدن منافذ باز پوست می‌شود است. انجام فشیال صورت معمولا یک سال زمان می‌برد و روند انجام آن بدین‌گونه است که سلول‌های مرده به کمک یک ماسک بیرون کشیده شده و در نهایت سبب رفع مشکلات رایج پوستی می‌شوند.

نکته مهمی که در فشیال صورت حائر اهمیت است، ماساژ حرفه‌ای صورت بوده که سبب جوانسازی و تغذیه پوست صورت می‌شود. در واقع فشیال صورت روش درمانی آسان و فوق‌العاده‌ای برای رفع استرس و برگرداندن آرامش به پوست است. علاوه‌براین فشیال شما را از شر تیرگی و آکنه خلاص می‌کند، کافی است قبل از انجام این روش حتما با پزشک مشورت کنید.

مطالب بیشتری بخوانید
صفر تا صد درمان لک صورت با لیزر فرکشنال
فشیال پوست چیست؟

روش‌های درمان فشیال پوست

فشیال پوست روش درمانی_ مراقبتی چندمرحله‌ای که مرحله اول آن پاکسازی پوست است. در شروع فشیال ابتدا مواد آرایشی به‌کلی از روی پوست پاک می‌شوند و سپس پاکسازی باتوجه به نوع و شرایط پوست شما برای مشکلاتی ازجمله: آکنه، چربی بیش ازحد، منافذ باز، جوش سرسیاه و… انجام می‌شود. همچنین ازجمله موارد دیگری که در فشیال صورت انجام می‌شوند می‌توان به؛ های فرکوئنسی، هیدرودرمی، درما فشیال، نوردرمانی و قلم پلاسما اشاره کرد.

های فرکوئنسی

این روش درمانی یکی از محبوب‌ترین و بهترین تکنیک‌های پوستی محسوب می‌شود. چراکه مشکلات متعددی همچون؛ منافذ باز، آکنه و جوش، چین‌و‌چروک، گودی زیرچشم و… را رفع کرده و درمان می‌کند. در روش درمانی های فرکوئنسی فشیال با کمک الکترود شیشه‌ای بر سطح پوست تابانده می‌شود و این امواج سبب افزایش الاستین و سطح کلاژن، افزایش گردش خون و… می‌شود.

درمارولر فشیال

در واقع درمارولر در فشیال بسیار شبیه به میکرونیدلینگ است و تنها تفاوت این دو روش در شدت و کم تهاجمی بودن است. در روش درمانی درمارولر از سوزن‌های بسیار ظریف جهت کانال ریزی روی پوست استفاده می‌شود. در واقع این کار برای کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کند و باعث می‌شود تا محصولات مراقبت پوستی و سرم‌ها به‌خوبی و با عمق بیشتری به پوست نفوذ کرده و اثرات طولانی مدتی ایجاد کنند. علاوه‌براین درمارولر کاربردهای گوناگونی دارد؛ اما در اغلب کلینیک‌های زیبایی برای رفع جوش و آکنه، لکه‌های تیره و بهبود خطوط ریز روی پوست به کار می‌رود.

دستگاه درماسوند

درماسوند DermaSound Ultra یکی از روش‌های درمانی غیرتهاجمی فشیال پوست است. این روش برای پاکسازی صورت از طریق امواج صوتی یا اولتراسوند با فرکانس پایین استفاده می‌کند. همچنین فرآیند لایه‌برداری پوست بسیار ملایم انجام شده و منجر به از بین رفتن کثیفی، سلول‌های مرده و چربی پوست می‌شود. درماسوند پوست صورت را آبرسانی کرده و سبب تحریک الاستین و کلاژن پوست می‌شود. در واقع تمام خدمات نامبرده به وسیله کاردک فلزی دستگاه که روی پوست صورت قرار می‌گیرد انجام می‌شود.

روش درمانی هیدوردرم و آبرسانی پوست

این روش سبب تقویت سلول‌های پوست و اکسیژن رسانی می‌شود. در واقع هیدرودرمی همان مرحله رطوبت و آبرسانی است که بعد انجام لایه برداری پوست صورت با آبرسان‌ها پوشیده می‌شود. همچنین آبرسانی پوست موجب روشن‌تر شدن پوست، درمان جوش و آکنه و کاهش چین‌و‌چروک‌ها می‌شود.

مطالب بیشتری بخوانید
تزریق فیلر زیر چشم

بهترین دکتر فشیال پوست در فرمانیه

در فرمانیه تهران کلینیک‌های زیبایی بسیار زیادی وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها کلینیک دکتر مطلبی است. شما می‌توانید برای انواع خدمات زیبایی پوست و مو به این کلینیک مراجعه کرده و خدمات دریافت کنید. علاوه‌براین در کلینیک دکتر مطلبی تمامی خدمات ارائه شده از جمله جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ با کیفیت و به‌روز هستند و بی‌شک شما با استفاده از خدمات مختلف بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد. اگر به دنبال رفع مشکلات پوستی صورت خودتان هستید و می‌خواهید از پوست خود مراقبت کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده توسط کلینیک دکتر مطلبی غافل نشوید.

برای این که بتوانید تشخیص دهید کدام مرکز فشیال و پاکسازی پوست بهترین است به نکات زیر توجه کنید:

  • حتما از سابقه کلینیک انتخابی اطلاع یابید.
  • نتایج حاصل از فشیال و نمونه کارها را مشاهده کنید.
  • به نوع مواد مصرفی و برند دستگاه توجه کنید.

برای یافتن بهترین مرکز خدمات زیبایی در فرمانیه نکات مهمی که بیان شد را در نظر بگیرید و مطابق با آن‌ها کلینیک‌ها را ارزیابی کنید. در واقع مرکز خدمات زیبایی دکتر مطلبی با تمام این ویژگی‌ها و استفاده از دستگاه‌های به‌روز و باکیفیت آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز است.

هزینه فشیال پوست در سال ۱۴۰۳

عوامل بسیار متعددی بر قیمت نهایی انجام فشیال تاثیر گذار هستند که در ادامه مطلب برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

نوع فشیال: بهتر است بدانید که فشیال صورت انواع مختلفی دارد و قبل از انجام باید روشی مناسب پوست خودتان را انتخاب کرده و قیمت آن را بدانید.

کیفیت مواد: برای انجام فشیال پوست مواد مصرفی با کیفیت‌های مختلفی استفاده می‌شوند. در این صورت این مواد از لحاظ قیمت و کیفیت کاملا باهم متفاوت هستند. همچنین برای فشیال صورت اگر مواد باکیفیت و درجه یک استفاده شود قطعا هزینه انجام خدمات نیز بالا خواهد بود.

تخصص پزشک: قبل از انجام فشیال باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که یکی از آن‌ها تخصص پزشک است. اگر پزشک در این زمینه از تخصص بیشتری برخوردار باشد، هزینه انجام خدمات نیز بیشتر خواهد بود.

مطالب بیشتری بخوانید
نکات مهمی که درباره تزریق ژل لب باید بدانید.

نوع دستگاه: برای فشیال صورت دستگاه‌هایی با برندهای مختلف در بازار وجود دارند. به‌همین دلیل نوع دستگاه در تعیین هزینه فشیال بسیار مهم است.

اعتبار کلینیک: انجام فشیال پوست در کلینیک‌های معتبر و به‌روز از قیمت بیشتری برخوردار است. پس در نتیجه مزاکز زیبایی معتبر خدمات زیبایی‌ و فشیال صورت را با قیمت بالاتری انجام می‌دهند.

فشیال پوست چگونه انجام می‌شود؟

در ابتدای مطلب اشاره کوتاهی کردیم که فشیال پوست توسط دکتر متخصص و در مراکز زیبایی تخصصی انجام می‌شود. برای شروع پاکسازی صورت پزشک باید درباره نوع پوست و محصولات مناسب مشاوره دهد تا نگرانی شما رفع شود. پس از مشاوره زمان انجام فشیال صورت فرا می‌رسد که نحوه انجام آن عبارتنداز:

فشیال پوست چگونه انجام می‌شود؟

پاکسازی

پزشک کار خود را با ماساژ دادن  صورت توسط یک پاک‌کننده آغاز می‌کند. انجام این کار برای این است که هرگونه آلودگی و آرایش از روی صورت پاک شده و پوست تمیز شود. در ادامه با استفاده از یک اسفنج، آب گرم و پد پنبه‌ای پاک‌کننده روی صورت را پاک می‌کند. سپس پوست را خشک کرده و آن را ارزیابی می‌کند. در این مرحله پزشک مراجعه کننده را برای این‌که چه نوع ماسک سفارشی قرار است استفاده کند، آگاه می‌کند.

لایه‌برداری

باتوجه به کلینیک زیبایی که شما مراجعه کرده‌اید، متخصص ممکن است از لایه‌بردار برای رفع سلول‌های مرده پوست استفاده کند. همچنین برای درمان منافذ باز پوست می‌تواند بخور صورت را انجام دهد.

استخراج آلودگی

در این مرحله متخصص منافذ باز که با سلول‌های مرده و چربی اضافی مسدود شده‌اند را پاک‌سازی می‌کند. انجام این کار جوش‌های سرسیاه و آکنه را از بین می‌برد، همچنین این کار هم به وسیله دست و هم با ابزار فلزی قابل انجام است.

ماساژ صورت

یکی دیگر از مراحل فشیال صورت ماساژ است که به بهبود تخلیه غدد لنفاوی کمک می‌کند.

عوارض و فواید

فشیال صورت نیز همانند روش‌های درمانی دیگر دارای عوارض و فوایدی است که در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم:

عوارض فشیال پوست

بعد از انجام فشیال برخی از افراد دچار عوارض نامبرده می‌شوند:

جوش و آکنه

هنگام انجام فشیال ممکن است باکتری‌هایی وارد پوست شوند، این امر در صورتی رخ می‌دهد که دستگاه یا دست اپراتور آلوده باشد و به‌ اندازه کافی ضدعفونی نشده باشد. در نتیجه پس از انجام فشیال صورت ایجاد جوش و آکنه امکان‌پذیر است و برای به حداقل رساندن این عارضه باید حین انجام فشیال بهداشت رعایت شود.

مطالب بیشتری بخوانید
دلیل سردرد بعد از بوتاکس چیست؟

قرمزی و تحریک پذیری پوست

این مورد را می‌توان یکی از رایج‌ترین عارضه‌های فشیال پوست دانست. به دلیل استخراج چربی‌ها و آلودگی‌ها و همچنین لایه‌برداری ممکن است به پوست فشار بیاید و در نهایت سبب التهاب و قرمزی صورت شود. درصورتی‌که با این مشکل مواجه شدید تا چند روز بعد از انجام فشیال لوازم آرایشی روی پوست‌تان استفاده نکنید.

زخم

زمانی‌که متخصص به‌منظور حذف ناخالصی‌های پوست از دست یا تجهیزات دیگر استفاده می‌کند، ممکن است به لایه بیرونی پوست آسیب برساند. در این صورت زخم ایجاد می‌شود و ممکن است سبب بروز عفونت شود. برای پیشگیری از عفونت، حتما از اپراتور یا متخصص بخواهید دستکش بپوشد.

خشکی پوست

لایه‌برداری پوست یکی از مراحل انجام فشیال است که برای جایگزینی لایه‌های جدید پوست به‌جای سلول‌های مرده انجام می‌شود. افرادی که پوست حساس و خشکی دارند اگر بیش از اندازه لایه‌برداری پوست را انجام دهند، دچار خشکی پوست می‌شوند. دراین‌صورت باید برای جلوگیری از خشکی پوست از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید. همچنین بلافاصله بعد از انجام فشیال پوست‌تان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید؛ چراکه این کار سبب تشدید خشکی پوست می‌شود.

فواید فشیال پوست

فایده اصلی فشیال پوست، کارایی بالای آن است. در واقع فشیال روش درمانی بسیار موثر و عالی برای خلاصی از مشکلات پوستی است. علاوه‌براین فشیال پوست فواید فراوانی دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • سبب بهبودی پوست‌های ملتهب، مستعد آکنه و چرب می‌شود.
  • جوش‌های سرسیاه و سفید را حذف می‌کند.
  • سبب بهبود ظاهر پوست می‌شود.
  • منافذ باز و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد.
  • سموم موجود را از ناحیه تحت درمان خارج می‌کند.
  • سبب درخشش و بهتر شدن رنگ و بافت پوست صورت می‌شود.
  • انسداد، چربی و سموم اضافی را از بین می‌برد.
  • سبب افزایش گردش خون می‌شود.
  • چربی پوست را کنترل می‌کند.
  • سبب اکسیژن رسانی پوست می‌شود.
  • خطوط ریز چین‌و‌چروک را رفع می‌کند.
  • شل شدگی و افتادگی پوست صورت را کاهش می‌دهد.
  • خاصیت کشسانی پوست را بهبود می‌بخشد.
مطالب بیشتری بخوانید
پلاسما جت پلک

مراقبت‌های بعد از فشیال پوست

قبل و بعد از فشیال پوست لازم است برخی مراقبت‌ها را انجام دهید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

  • قبل از فشیال حتما آب زیاد بنوشید تا پوست‌تان مرطوب شود.
  • توسط یک شوینده حتما میکاپ صورت‌تان را تمیز کنید و سپس به کلینیک مراجعه نمایید.
  • اگر پوست‌تان به مواد خاصی حساسیت نشان می‌دهد حتما از قبل آن را به پزشک اطلاع دهید و در زمان مناسبی در مرکز حاضر شوید.
  • قبل از انجام فشیال صورت‌تان را اصلاح کنید؛ چراکه با انجام این‌کار از مزایای فشیال به‌خوبی بهرمند می‌شوید.

مراقبت‌های بعد از فشیال پوست

  • بعد از انجام فشیال تحت هیچ‌عنوان پوست‌تان را دستکاری نکنید، جوش‌های موجود را نکنید وگرنه صورت‌تان زخم می‌شود.
  • بعد از فشیال حداقل تا ۴۸ ساعت از لوازم آرایشی استفاده نکنید و محصولات مراقبت پوستی را تا زمان گفته شده استفاده نکنید و بگذارید پوست استراحت کند.
  • یک الی دو روز ورزش را ترک کنید تا پوست‌تان عرق نکند. چراکه این امر برای پوستی که حساس شده بسیار مضر است.
  • حدودا تا دوهفته پس از انجام فشیال از لایه‌بردار استفاده نکنید تا پوست‌تان آسیب نبیند.
  • تا چند روز پس از انجام فشیال از قرارگیری در معرض نور خورشید خودداری کنید و استفاده از کرم‌های ضدآفتاب را فراموش نکنید.
  • صورت‌تان را تا مدتی پس از انجام فشیال بند نیندازید، همچنین تا مدتی لیزر نروید.
  • پوست‌تان را با ملایمت شستشو دهید، چراکه پوست بسیار حساس است.
  • صورت‌تان را پس از انجام فشیال ماساژ ندهید.

سوالات متداول در مورد فشیال پوست

برای انجام فشیال حدودا ۴۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز است.

.پاکسازی ۲. لایه برداری ۳. استخراج ۴. ماساژ و ماسک.

معمولا باید فشیال هرماه یا ۲ ماه یکبار انجام شود، چراکه انجام بیش از حد آن پوست را تحریک می کند.

مرحله لایه برداری چراکه چربی اضافی و آلودگی ها از بین می روند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای