لیفت بینی با نخ در تهران

لیفت بینی که با نام رینوپلاستی شناخته می‌شود، روشی غیرجراحی است که شکل و اندازه بینی را بهبود می‌بخشد. در این روش درمانی با استفاده از روش‌های غیرتهاجمی همچون تزریق مواد روان‌کننده و… و استفاده از فناوری‌های به‌روز شکل و اندازه بینی ترمیم می‌شود. لیفت بینی با نخ گزینه انتخابی عالی برای افرادی که قصد دارند فرم بینی خود را اصلاح کنند است. در این صورت بابت جراحی بینی هزینه نمی پردازند.

هر فردی می‌خواهد بینی زیبا و خوش‌فرمی داشته باشد که برخی ممکن است جراحی را انتخاب کنند و برخی لیفت که روشی غیرتهاجمی و کم عارضه است. لیفت بینی با نخ روش موثری است که ویژگی‌های صورت‌تان را بدون جراحی بهبود می‌بخشد. اگر بینی شما قوز و برجستگی و نوک آن حالت افتاده دارد به جای عمل پرهزینه و خطرناک بینی می‌توانید روش راحت‌تر لیفت بینی با نخ را جایگزین آن کنید.

درحال‌حاضر این روش یکی از موثرترین و مدرن‌ترین روش‌های درمانی جهت رفع مشکلات ظاهری صورت است. همچنین لیفت بینی با نخ انواع گوناگونی دارد که انتخاب نوع آن به پزشک بستگی دارد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا نکات بیشتری درباره لیفت بینی با نخ بدانید.

لیفت بینی با نخ چگونه انجام می‌شود؟

لیفت بینی با نخ همان‌طور‌که گفته شد روشی غیرجراحی و برگشت‌پذیر است. این روش درمانی برای اصلاح فرم بینی گزینه مقرون‌به‌صرفه و ارزان‌تر از روش‌های دیگر ازجمله جراحی بینی است. البته، لیفت بینی ماندگاری طولانی مدت نداشته و نیاز به ترمیم دارد. نحوه کار لیفت با نخ به‌ این صورت است که پزشک از PDO پلی دیوکسانون استفاده می‌کند، این نخ‌ها از قند‌های پیچیده ساخته می‌شوند و کاملا غیر آلرژیک هستند. همچنین قابل جذب و تخریب پذیر‌اند یا به نوعی بدن می‌تواند پس از مدتی نخ‌های PDO را جذب کند.

کشیدن پوست صورت بدون عمل و بیهوشی + قیمت

روش دیگر استفاده از نخ‌های تخصصی MINT Tip Thread برای لیفت بینی است. این نخ‌ها معمولا دارای خار هستند تا هنگام استفاده به بافت زیر پوست به‌خوبی چسبیده و پوست را بکشند و در نهایت محکم در جای خود قرار بگیرند. علاوه‌براین نخ‌های تخصصی موقتی به شکل‌دهی مجدد بینی کمک زیادی می‌کنند و همانند یک ساختاذ داربست عمل کرده و نتایج رضایت‌بخشی را ارائه می‌دهند.

لیفت بینی با نخ

بهترین دکتر لیفت بینی با نخ در تهران

لیفت بینی با نخ بدون جراحی بوده و طی انجام آن نیازی به بستری شدن یا بیهوشی مراجع نیست. لیفت بینی با نخ باید در کلینیک معتبر و زیر نظر متخصص انجام دهید. پیشنهاد ما استفاده از خدمات کلینیک دکتر مطلبی است؛ زیرا خدمات ارائه شده در کلینیک درمانی دکتر مطلبی بسیار باکیفیت و به‌روز بوده و عوارض لیفت را به حداقل ممکن می‌رساند.

در نهایت با تخصص و تجربه‌ای که ایشان دارند تناسب و تقارن به‌خوبی در بینی ایجاد می‌شود. علاوه‌براین موارد یک پزشک خوب باید ابتدا با مراجع جلسه مشاوره بگذارد و پس از انجام معاینات فیزکی روش درمانی مناسب او را انجام دهد. همچنین رینوپلاستی برای همه مناسب نیست و ممکن است که دکتر این روش را برای برخی افراد مناسب نداند.

هزینه لیفت بینی با نخ در تهران

هزینه انجام لیفت بینی با نخ و تزریق ژل بینی در قبال روش جراحی بینی بسیار پایین‌تر است. همچنین این روش برای مراقبت نیازی به هزینه اضافی ندارد و تعیین هزینه نهایی به شرایط مختلفی بستگی دارد. کلینیک‌های زیبایی باتوجه به خدماتی که ارائه می‌دهند قیمت‌های متفاوتی را برای انجام کار تعیین می‌کنند. ازجمله موارد تاثیرگذار بر هزینه لیفت بینی با نخ می‌توان به: تعداد نخ‌های استفاده شده، میزان مواد موردنیاز، نوع و برند ژل و… اشاره کرد. بهتر است قبل از رزرو نوبت برای لیفت بینی با چند پزشک مشورت کنید و پس از آن اگر این روش را مناسب دانستید انجام دهید. در واقع لیفت بینی ازجمله عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود و بیمه آن را پوشش نمی‌دهد. همچنین برای لیفت بینی هیچ علت پزشکی وجود نداشته و پزشک نمی‌تواند آن را توصیه کند.

هر آنچه که باید از تزریق ژل بلوترو و هزینه آن بدانید!

مراقبت‌های بعد از لیفت

بعد از انجام لیفت بینی با نخ اگر در هفته اول تورم و درد یا کبودی داشتید هرروز ۴ الی ۵ مرتبه به مدت چند دقیقه یخ درمانی کنید. همچنین بعد از لیفت یک روز کامل به خودتان استراحت دهید. در ادامه توضیحات کامل‌تری درباره لیفت با نخ ارائه می‌دهیم تا بهتر بتوانید مراقبت‌ها را انجام دهید.

طرز خوابیدن بعد از لیفت بینی

یکی از مراقبت‌های لازم بعد از انجام لیفت بینی خوابیدن صحیح و فشار نیاوردن بیش از حد به ناحیه تحت درمان است. اگر پس از لیفت به پهلو یا رو به شکم بخوابید احتمال تورم، کبودی و درد بیشتر شده و در نتیجه از انجام عمل خود نتایج رضایت‌بخشی دریافت نخواهید کرد. حدالمکان سعی کنید تا چند هفته پس از انجام لیفت بینی به پشت بخوابید و از خوابیدن به پهلو یا شکم خودداری کنید.

لایه‌برداری و ماساژ صورت

تا یک الی دوهفته پس از انجام لیفت بینی با نخ از لایه‌برداری و ماساژ خودداری کنید. در واقع با ماساژ و لایه‌برداری به ناحیه تحت درمان فشار وارد می‌شود و در نهایت کبودی، درد و تورم را به همراه خواهد داشت.

یخ درمانی

برای کاهش درد، کبودی و تورم بینی یخ ابزاری موثر و درعین‌حال ساده است. می‌توانید به‌طور منظم برای کاهش درد و التهاب ناشی از لیفت بینی از یخ استفاده کنید.

مصرف داروهای تجویزی توسط پزشک

پس از انجام لیفت بینی با نخ ممکن است پزشک برای کاهش عوارض دارو تجویز کند. داروهای ضد التهاب و داروهای تجویزی توسط پزشک به تسکین سریع‌تر عوارض، کاهش درد و همچنین جلوگیری از عفونت کمک زیادی می‌کنند.

آیا سابسیژن جای جوش واقعا تاثیر دارد؟

مراعات و پیروی از دستورات پزشک

هر پزشک باتوجه به نیازها و شرایط بیمار دستورات مراقبتی ارائه می‌دهد. وظیفه شما به عنوان بیمار پیروی از دستورات ارائه شده توسط پزشک است. با رعایت دقیق نکات گفته شده و شرکت در جلسات بعد از عمل لیفت بینی با نخ نتایج رضایت‌بخشی برای شما خواهد داشت.

پرهیز از فعالیت‌های سنگین

در روزهای ابتدایی پس از لیفت بینی حدالامکان سعی کنید فعالیت‌های سنگین انجام ندهید. پرهیز از فشار و فعالیت زیاد، استراحت کافی و… سبب جلوگیری از مشکلات احتمالی می‌شوند.

توجه به علائم غیرمعمول

برای این‌که عوارض لیفت بینی با نخ را به حداقل برسانید به علائمی که بروز پیدا می‌کنند توجه کنید. این علائم شامل؛ درد ناشی از عمل، عفونت، رنگ پوست و… هستند. اقدام به‌موقع و صحیح جهت رفع این علائم از آسیب‌های احتمالی پیشگیری می‌کند.

لیفت بینی با نخ بهتر است یا چسب؟

لیفت بینی با چسب به‌عنوان روش غیرجراحی یا رینوپلاستی با چسب شناخته می‌شود. برای انجام این روش ابتدا پزشک ارزیابی‌های لازم را انجام می‌دهد. به‌طوری‌که مواد پرکننده را در به مناطق مشخصی از بینی تزریق کرده و به طور مناسب روی بینی مدل‌هایی را ایجاد می‌کند تا فرم دلخواه ایجاد گردد. مواد چسب‌ها هیدروکسی آپاتیت کلسیم یا اسید هیالورونیک نام دارد و به کمک آن به‌راحتی می‌توان شکل دلخواهی به بینی داد.

این روش برای افرادی مناسب است که می‌خواهند از علائم پیری جلوگیری کنند و چین‌و‌چروک‌های روی بینی را از بین ببرند. چسبی که برای لیفت بینی استفاده می‌شود کاملا بدون حساسیت و ضدآب بوده و نامرئی است. چسب بعد از قرارگیری بینی را به سمت بالا می‌کشد و در حالت مدنظر محکم نگه می‌دارد. استفاده مکرر از چسب بینی پس از مدتی سبب اصلاح فرم بینی می‌شود.

دکتر پوست خوب برای لک صورت
لیفت بینی با نخ بهتر است یا چسب؟

البته این روش دوام چندانی ندارد و موقتی است و اگر حالت ایجاد شده را نپسندید می‌توانید از چسب استفاده نکنید. فرق بین لیفت بینی با نخ و استفاده از چسب در این است که چسب از قیمت پایین‌تری برخوردار بوده و همیشه در دسترس است. همچنین نیازی به بیهوشی و جراحی ندارد و کاملا برگشت‌پذیر است. علاوه‌براین درد و دوران نقاهت ندارد و نسبت به لیفت بینی با نخ بهتر است.

بیشتر بخوانید: پلاسما جت بینی چیست؟

عوارض  لیفت بینی با نخ

گرچه لیفت بینی با نخ روشی غیرجراحی و کم عارضه است؛ اما نمی‌توان گفت که این روش عوارضی ندارد و فرد باید قبل از انجام لیفت با پزشک مشورت کند و درباره عوارض و فواید آن اطلاعاتی به‌دست آورد. معمولا عوارض لیفت بینی در صورت عدم مشورت با پزشک و انجام مراقبت‌های لازم رخ می‌دهند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کوتاهی می‌کنیم:

کبودی و تورم

یکی از متداول‌ترین عوارض لیفت بینی با نخ کبودی و تورم در ناحیه اطراف بینی است. معمولا بعد از گذشت چند روز از انجام لیفت بینی ممکن است با این عارضه روبه‌رو شوید. برای درمان آن باید داروهای تجویزی پزشک را مصرف کرده و با استفاده از یخ از شدت تورم و کبودی بکاهید. البته تورم و کبودی به‌مرور زمان رفع می‌شوند و نیازی به نگرانی در این باره نیست.

درد و ناراحتی

معمولا پس از انجام لیفت بینی با نخ بیماران با احساس درد و ناراحتی روبه‌رو می‌شوند. این امر در مدت زمان کوتاهی حل می‌شود و جای نگرانی از این بابت نیست. برای کاهش درد و ناراحتی باید داروهای تجویزی پزشک را مرتب مصرف کنید.

درمان تیرگی زیر چشم در تهران

عفونت

در برخی مواقع در ناحیه بینی ممکن است عفونت رخ دهد. برای پیشگیری از این مشکل باید به خوبی مراقبت‌های قبل و بعد را انجام دهید و از ضدعفونی کننده‌ها استفاده کنید.

تغییرات حسی

در برخی افراد ممکن است تغییرات حسی رخ دهد و برخی به‌کلی با این عارضه مواجه نشوند. تغییرات حسی پس از لیفت بینی با نخ شامل تغییرات اندکی در حس لامسه و بینایی است. البته این مورد بسیار نادر بوده و معمولا در چند هفته اول رخ می‌دهد.

سوالات متداول در مورد لیفت بینی با نخ

بله، پس از انجام لیفت ممکن است کمی درد، تورم و ناراحتی احساس شود. اما این درد شدید نبوده و با مصرف دارو کنترل می گردد.

بله، همه افرادی که می خواهند فرم بینی خودشان را اصلاح کنند کاندیدای مناسبی برای انجام لیفت هستند.

معمولا بازگشت به فعالیت های روزمره به تورم و کبودی ایجاد شده بستگی دارد. اما معمولا پس از چند روز می توانید فعالیت داشته باشید.

رفع انحراف بینی، دوران نقاهت بسیار کوتاه، روشی غیر جراحی و کم عارضه، صاف شدن و بالا بردن نوک بینی.